WARQ Helm ervaringen

Vdveen

Active Member
8 jul 2018
29
15
Trophies
5
hallo,

Ik was afgelopen zaterdag bij krale schietsport om onder andere te kijken voor een nieuwe bril die niet beslaat en zag de Warq helm liggen op de airsoft afdeling en dit leek mij wel wat maar aangezien het prijskaartje (175 euro) was ik eerst benieuwd of er hier ook mensen zijn die al ervaringen hebben met deze helm?
Wat ikzelf heb kunnen vinden hierover is dat deze helm niet beslaat, wel lastig is met richtmiddelen en goed beschermd + de keurmerk voor airsoft heeft.

casque-uni-noir.png

Warq.eu



Bedankt!
Lars
 
@Vdveen

@The Walker heeft een tijdje terug een review gepost hier op het forum...

Heb t idee dat er in de productie soms wat mis is gegaan in het begin. Ik had 'm toen die net uitkwam rond kerst. Mijn scherm besloeg vreselijk en heb contact opgenomen met WARQ. Het zou aan t foam liggen dus kreeg nieuwe opgestuurd. Paar keer mee gespeeld, review gemaakt voor op YouTube en t probleem was opgelost.... dacht ik. Nog steeds wilt de helm soms beslaan maar t ligt er bij mij aan in welke situatie en t weer. Ik speel altijd met een balaclava eronder want dan ziet t mesh gedeelte er gewoon een stuk vetter uit. Probleem daarbij is natuurlijk dat t erg warm is en de hele boel weer beslaat. Vorige week bij fort knox geweest en brillenspray erop van unit13 (ook andere geprobeerd werkte bij mij niet) en de hele dag nergens last van gehad en t was verdomde warm die dag.

Heb ook mensen gehoord die nergens last van hebben. Of het aan hun ademhaling ligt of de productie van t scherm of foam geen idee. Misschien hijg ik gewoon teveel.

Overigens zonder balaclava heb ik nergens last van. Maar naar mijn mening vind ik gewoon dat dit ook moet werken.

Zolang die niet beslaat is t een chille helm.
Je zet m op en klaar om te gaan. Niet te zwaar, goed breed zicht en ruimte in de helm.

Je kan de review vinden op mijn kanaal.
www.youtube.com/thewalkerairsoft

verrek, zelfs een heel topic https://airsoftclubnederland.nl/community/threads/warq-helm.2060
 
  • Leuk
Waarderingen: Vdveen
Ah kijk daar heb ik overheen gekeken, zie wel dat deze uit 2016 komt en ben vooral ook benieuwd naar de nieuwe ervaringen en of sommige puntjes die hierin staan al verholpen zijn

Vertel wat wil je nog weten?
gr walker