Warq helm?

michiel80

Well-Known Member
22 jun 2016
240
93
Trophies
13
Via zo'n facebook spam advertentie kwam ik een 'nieuw' soort helm tegen.

Hij is momenteel nog niet leverbaar, maar zal vanaf maart op de markt komen. De prijs lijkt mij enigszins overdreven E 195,- (!), maar hij ziet er wel gaaf uit naar mijn mening. Het bedrijf wat hem op de markt wil brengen, vind ik op het moment nog een 'high risk'bedrijf, en wil dan ook niet zomaar 40 euro aan een pre-order iets overmaken... Zul je zien dat er nooit wat van komt

Enfin, was vooral benieuwd of iemand hier misschien weet of er al zoiets bestaat, en leverbaar is.

Helm is hier terug te vinden: www.warq.eu
4fe643_513eaa215be64b9793d6422d3852fe0b-mv2(1).png
4fe643_6bcd3bd9172a4ecfa64d67454e659bb9-mv2(1).png
 
Ik kwam hem ook tegen op Facebook. Ziet er gaaf uit. Prijs is stevig inderdaad. Ik ben persoonlijk niet zo van de pré order. Is er geen clausule dat je je geld terugkrijgt als er niks geleverd wordt? In hoeverre dat natuurlijk gebeurd is een tweede.
 
Ik durf het niet aan.. het is mij ook niet helemaal duidelijk of het ding nou 40 euro totaal kost in de pre-order, of dat het slechts een aanbetaling is..

Tzt komt er ongetwijfeld een aliexpress kloon. (hoop ik..) :)
 
hmmmm! Als de rest van je loadout past (tavor stijl vanwege rondere vormen bijvoorbeeld) heeft het wel wat ja. Lijkt me wel warm omdat de zijkant ook helemaal afgedekt is.
 
  • Leuk
Waarderingen: Joris en michiel80
Ze leveren hem in aardig wat kleuren, maar wbt de vorm heb je wel gelijk..

Warmte is een goede! had ik niet bij stilgestaan..
 
Zag het ook al langskomen.
En dacht op zich ook wel vet ding.
Maar inderdaad de kosten ( volgens mij €170) en het feit dat het geen foto's zijn maar enkel "renders" weerhoudt mij er van om verder te kijken.
 
Ik durf het niet aan.. het is mij ook niet helemaal duidelijk of het ding nou 40 euro totaal kost in de pre-order, of dat het slechts een aanbetaling is...

Als je op het knopje pre-order had gedrukt had je het kunnen zien... Helmpje gaat 170 euro kosten, de 40 euro is slechts de aanbetaling...
 
Cool idee, maar had hem liever gezien zonder het glas, dan kan iedereen de bril aan doen die het beste voor hem zit, mogelijk dat voor bril dragers door de sterke kromming in de goggle niet heel comfortabel zal zitten en zal drukken op de normale bril. Mogelijk dat de goggle afneembaar is?

Aan de andere kant een combinatie van bijvoorbeeld een Mich2000 en een zelf aangepaste mesh masker zal toch wel hetzelfde resultaat geven voor 1/3 tot 1/2 van de prijs.
 
Heb um wel ge pre-orderd :p
Als het goed is zit er ook comunicatie systeem en alles in dus dan vind ik de prijs wel mee vallen opzich.
We zullen zien vind het er best betrouwbaar uit zien en reageren ook gewoon netjes op de mail, mag nu in maart design uitkiezen.
Op het moment dat ik hem binnenkrijg of niet laat ik het wel weten hiero.
 
  • Leuk
Waarderingen: Vladimir
Dat valt dan wel mee inderdaad! :)

Ik slaap er nog een nachtje over..

Laat ik nou toevallig ook in maart jarig zijn... :D
 
Dat valt dan wel mee inderdaad! :)

Ik slaap er nog een nachtje over..

Laat ik nou toevallig ook in maart jarig zijn... :D
Heb wel alleen die pre order gedaan voor 40 euro aanbetaling vond 175 ook iets teveel. als ik op de desing website kan zal ik wel pictures proberen te posten hier ;)
 
Heb wel alleen die pre order gedaan voor 40 euro aanbetaling vond 175 ook iets teveel

Nou ben ik even in de war o_O Als je die 40 euro aanbetaald, wil het toch juist zeggen dat je akkoord gaat met die prijs van 175 euro, dat je het restant betaalt als ie uiteindelijk uitkomt?
 
  • Leuk
Waarderingen: Stey
je betaalt toch ook aan als je akkoord gaat met de levering van bijvoorbeeld een bank of iets dergelijks? 10% bij aankoop, 90% bij levering...

Je betaalt dus 175 - 40 = 135 euro (= restant) wanneer de helm daadwerkelijk uit komt :p
 
ja, dat is ook hoe ik het systeem van hun interpreteer, alleen valmijaan zegt dat ie de preorder van 40 euro heeft gedaan, omdat ie de 175 euro te duur vond o_O dus DAT is hetgene wat ik even niet zo snap :D
 
Je hebt gelijk @Blade , want uiteindelijk betaalt hij gewoon 175 euro. Nu 40, straks 135. Samen 175.
Makkelijker kunnen we het niet maken :D
 
Hahah sorry guys bedoelde te zegge 40 euro aanbetaald inderdaad rest bij levering dus niet ineens 175 euro nu kwijt en pas volgend jaar krijgen.
Heb buyer protection van PayPal dus komt wel goe denk ik.