Squad gezocht regio Arnhem

Marein

Member
30 aug 2018
5
1
Trophies
1
Hallo,

Mijn naam is Marein 26jr en vrij nieuw in de hobby. Enkel als introducé mee gedaan tot dusver en sinds dien begonnen met het verzamelen van een gear set waar ik bijna zover mee ben. Wannneer je deze hobby als squad beoefend geniet je er denk ik het meeste van. Hier ben ik dan ook naar op zoek, een outdoor squad om mee te gaan skirmen.

Groet,

Marein
 
  • Leuk
Waarderingen: Svg
Hey Marein,
Als je zin hebt om n keer mee te gaan skirmen met n zooitje ongeregeld..laat maar weten.ik ben Martin uit Huissen..ik ga regelmatig met n paar vrienden skirmen,we zijn allemaal vrij fanatiek,maar niet al te serieus
 
  • Leuk
Waarderingen: fabian
Hey!

Ik ben Sven 22 jaar, zelf woonachtig in Renswoude (ten hoogte van Ede/Veenendaal).

Ook nog redelijk beginnend airsofter met inmiddels al een complete loadout. Ben ook opzoek naar wat mensen die 1 a 2 keer per maand een evenement mee pakken.

Groetjes!
 
He!

Ik ben Robert, woon in Apeldoorn, en ben zelf ook nieuw binnen de hobby. Tot nu toe altijd solo naar skirms toe gegaan maar lijkt me leuk om dit met een clubje te doen! Ik probeer sws 2x per maand te skirmen en doe dit altijd op zondag (want op zaterdag moet ik helaas werken). Misschien een idee om een app groepje aan te maken met wat gasten en een keer te gaan skirmen ?

Stuur maar een pb als het je wat lijkt !

Robert
 
  • Leuk
Waarderingen: Svg
Hoi allemaal,

Ik en een maatje van mij komen uit Wageningen, wij skirmen bijna 4 jaar regelmatig 1-2x per maand en zoeken sinds kort eveneens een groter team om mee samen te spelen. Een team uit regio Arnhem zou ideaal zijn! Mocht er inderdaad een groepsapp o.i.d. zijn, zouden wij hier graag aan meedoen. Stuur maar een pb indien dit kan
 
Hoi allemaal,

Ik en een maatje van mij komen uit Wageningen, wij skirmen bijna 4 jaar regelmatig 1-2x per maand en zoeken sinds kort eveneens een groter team om mee samen te spelen. Een team uit regio Arnhem zou ideaal zijn! Mocht er inderdaad een groepsapp o.i.d. zijn, zouden wij hier graag aan meedoen. Stuur maar een pb indien dit kan

Hoi!

Ik kom zelf uit Renswoude, aardig dichtbij Wageningen dus

Groetjes Sven
 
Speel samen met mijn broertje vanuit regio Nijmegen, dus wellicht eens samen spelen. Heb me ook ff aangemeld voor de whatsappgroep van Dragon Airsofters in het andere topic. Komen we elkaar daar vanzelf tegen.
 
Speel samen met mijn broertje vanuit regio Nijmegen, dus wellicht eens samen spelen. Heb me ook ff aangemeld voor de whatsappgroep van Dragon Airsofters in het andere topic. Komen we elkaar daar vanzelf tegen.
Ook wel eens bij Critical hit (king forest)?

groetjes
 
Hallo Allemaal

Ik ben nieuw in de airsoft wereld dus weet nog niet hoe als gaat maar daar kom ik snel genoeg achter, en zou het niet eens leuk zijn om met meerdere airsofters die al heel lang spelen of nog nooit hebben gespeeld eens wat af te spreken en zo een leuke gezellige groep te vormen uit gelderland die eens per maand of twee maanden met elkaar gaan airsoften tijdens een evenement
 
hallo allemaal

ben 22jaar en ben 2 jaar geleden gestopt en nu weer opgepakt heb me gear nog ready liggen! ik zoek dan eigelijk een leuke team voor outdoor skirms speel zelf met een sniper! laat maar wat horen

gr fabian
 
Hey Marein,
Als je zin hebt om n keer mee te gaan skirmen met n zooitje ongeregeld..laat maar weten.ik ben Martin uit Huissen..ik ga regelmatig met n paar vrienden skirmen,we zijn allemaal vrij fanatiek,maar niet al te serieus
hey martin ik kom zelf ook uit huissen en zoek nog een team om te skirmen als jullie nog iemand zoeken dan sluit ik graag aan groetjes fabian!
 
Misschien een beetje late reactie maar ik zoek ook nog mensen uit de regio Arnhem om mee te kunnen skirmen.
 
Laatst bewerkt:
Misschien een beetje late reactie maar ik ben een beginnende airsofter en zoek ook nog mensen uit de regio Arnhem om mee te kunnen skirmen.
Hee ik ben mike 19 jaar. Ik heb al mijn gear compleet, maar ben nog nooit wezen skirmen. Ben ook opzoek naar een team-of duo. Ik woon in de buurt van Zevenaar/arhnem. Gr mike
 
Heey ik ben jeffrey ik kom uit arnhem ben 31 jaar en heb interesse in de wereld van airsoft en ben daarom opzoek naar een team die mij alles hierover kan uitleggen en me keer mee zou willen nemen als introducee zodat ik kan kijken of het wat voor mij is en zodat ik ook weet wat het beste is om als gear aan te schaffen en me mogelijk dan ook bij dat team aan te sluiten