Gents, Naar aanleiding van een WhatsAppgroep voor de nieuwe airsoftmarktplaats is er ook een groep in het leven geroepen voor pretty much alle andere airsoftgerelateerde zaken. Er was behoefte om wat te ouwehoeren maar om de zaken niet teveel door elkaar te laten lopen heb ik deze groep aangemaakt. De groep zal een beetje een mengelmoes worden van: - Tips en technische vragen - Beetje ouwehoeren - The works Mocht het je leuk lijken om deel te nemen dan is hier de link om te joinen: https://chat.whatsapp.com/FATYZDteE7sK4ow2MpA6XO_notabot Verwijder even de tekst "_notabot" aan het einde. Even zo gedaan omdat een aantal bots ook deze link gevonden hebben.
Leuk initiatief jongens Even voor de volledigheid: Deze whats-app groep is geen officiele ACN whats-app groep maar is opgezet door bezoekers van deze site
Ik heb een vraag bestaat deze whatsapp groep nog? zoek namelijk nog een whatsapp groep in de buurt van ede arnhem nijmegen etc. Zo ja zou ik graag willen joinen
Hij bestaat nog wel maar is zo goed als inactief. Er is momenteel een overdaad aan Whatsapp groepen mbt airsoft dus het had weinig toegevoegde waarde op een gegeven moment. Ik kan je nog steeds toevoegen uiteraard, stuur maar ff je nummer in een pb