Bunker 501 (winkel)

Tijdens Black Friday hier een sidearm besteld en kleine dingen besteld. Op Cyber Monday nog een paar kleine dingen aan de bestelling toegevoegd en daarna is alles snel verzonden. Prima levering, goed contact gehad met de mannen van Bunker501, alles netjes verpakt en compleet. En door de acties ook nog eens voor prima prijzen natuurlijk.

Kan geen minpunten bedenken.
Heb mijn pistool daar ook gehaald,alleen ligt nog thuis in de verpakking....Ben al 2 weken onderweg,maar alles ging vlot.bij de bestelling van mijn zoon ook.
Ook voor een vraag staan ze je telefonisch te woord ,tot nu toe geen klachten.
 
Deze winkel kan ik aanbevelen. Twee keer een probleem met mijn replica keurig binnen de garantie opgelost. Altijd gezellig om ff te rondneuzen.
 
Heb gisteren daar mijn 1e replica gekocht. Had natuurlijk al veel bekeken online, maar had toch een beetje advies nodig (icm mijn budget) om een goede keuze te maken. Ze hebben me veel verschillende replica's laten zien en uitgelegd wat voor en nadelen zijn en wat bij mijn wensen zou passen. Ben heel erg blij met mijn aankoop en hoop er lang van te kunnen genieten.

Één punt van aandacht was dat er meerdere mensen in de winkel liepen vlak voor sluitingstijd en er maar één persoon was om ons allemaal te helpen, terwijl achter in het magazijn nog meerdere mensen aanwezig waren.
 
  • Leuk
Waarderingen: QuickFix
Één punt van aandacht was dat er meerdere mensen in de winkel liepen vlak voor sluitingstijd en er maar één persoon was om ons allemaal te helpen, terwijl achter in het magazijn nog meerdere mensen aanwezig waren.

Mogelijks moesten die in het magazijn een tandje bijsteken om alle bestellingen op tijd de deur uit te krijgen.
 
Heb gisteren daar mijn 1e replica gekocht. Had natuurlijk al veel bekeken online, maar had toch een beetje advies nodig (icm mijn budget) om een goede keuze te maken. Ze hebben me veel verschillende replica's laten zien en uitgelegd wat voor en nadelen zijn en wat bij mijn wensen zou passen. Ben heel erg blij met mijn aankoop en hoop er lang van te kunnen genieten.

Één punt van aandacht was dat er meerdere mensen in de winkel liepen vlak voor sluitingstijd en er maar één persoon was om ons allemaal te helpen, terwijl achter in het magazijn nog meerdere mensen aanwezig waren.


Welke is het geworden?