Tweeq

Member
13 aug 2014
10
3
Trophies
2
Hoi allemaal,
Na het forum wat door te spitten heb ik helaas geen "kopje" kunnen vinden waar mensen eventueel ideeen dan wel hun replica kunnen showen. Vandaag heb ik een behoorlijke paint-job achter de rug en stiekem ben ik wel een beetje trots op het resultaat. Dit is nadat ik alles erop gemonteerd heb behalve mijn mbus magpull iron sights die nog onderweg zijn. Wel is mijn nieuwe holosun realsteel red dot aangekomen en deze is echt geniaal.
Dus voor mensen die graag ideeen delen met betrekking tot het "pimpen" van je replica....shoot here. Echter mocht dit onderwerp al bestaan dan hoop ik dat de Mod dit versleept naar het juiste onderwerp.
Hieronder dan een aantal foto's van mijn replica begin tot eind.
De gebruikte verf is van fosco military paint. €5.90 per bus ongeveer.
Primer, Desert, Mud Brown, Olive Drab.
Start
Kp3KlLf.jpg


Met Tape
3nNCk70.jpg


Primer
ydOhvse.jpg


Desert
B5Sd2tD.jpg


1e coating mud-brown
xS6z0I6.jpg


2e + 3e coating OD
PfN8dZK.jpg


Close-ups


qjx9Whz.jpg


HFR1lPl.jpg


Hoop dat jullie het net zo vet vinden als ik haha, anders hoor/lees ik het vanzelf.
Greetz, Tweeq - out.
 
  • Leuk
Waarderingen: Olaf, Camilo en Tri Shot
En terecht dat je dit even gaat showen!

Ziet er echt geweldig uit, goed idee met die dennentakken!
maar hoe zit het met verstelbare dingen aan bijvoorbeeld je scope?

Toen ik mijn replica had gespoten kreeg ik vrij snel dat bij de fire selector er strepen door de paint heen gingen?
Heb je hier last van en hoe heb je dat opgelost mocht je het niet hebben?
 
Ziet er heel netjes uit!

Als ik dit zo zie dan lijkt het toch niet zo moeilijk al dat ik dacht haha.
Als ik mn replica weer terug heb dan ga ik ook maar is kijken wat voor lakje ik erop gaat doen!
 
Ik dacht altijd al dat he zo makkelijk was in vind mijn L85 gewoon al mooi genoeg :)
Ziet er zeker goed uit, hoop alleen dat je geen problemen gaat krijgen door de verf op plekken waar het niet hoort.
Greetings
 
Ik ben zeker 2.5 uur bezig geweest om alles af te plakken dan wel te dichten met tape/acrylaat kit waardoor het onmogelijk was om verf binnen te krijgen. Daarnaast is het lastige, althans voor mij, om jezelf in te houden en te dicht op je replica te gaan spuiten. Het is echt laag voor laag voor laag.
@dakkie, ik heb deze coating aangebracht maar dat wil niet zeggen dat ik hem 100% flawless will houden. Beschadigingen horen nu eenmaal, zo ook op een echt wapen. Dus ik vind dat niet erg. Die verstelbare dingen op mijn scope, zijn geen verstelbare dingen, en ook geen scope. Het is een real steal holosun red dot met een 1.5 - 5x magnifier erachter. Het zijn dus gewoon schroefdopjes om richtpunt trefpunt in te justeren.
@Mobius001, moeilijk niet, tijdrovend ja!! Als je een fout maakt begin je opnieuw haha.
Greetz, tweeq - out
 
wow mooi gedaan..
heb in mijn auto tune dagen ook van alles gespoten.. niet echt moeilijk.
maar om het zo netjes te doen heb je veeel geduld nodig en crea bea zijn
respect
 
Nice paintjob Tweeq en mooie verzameling Ties :)
Mijn setje.
Specna Arms SA-B03Well L96KJW KP-01-E2 gbb
Y5KIsuc.jpg

<div>
bQIuxB8.jpg

</div>
 
Eindelijk weer in mijn bezit! 
Gelijk uitgerust met R-Hop met M-nub + 509mm Madbull Inner Barrel. Bedankt @ReloadAirsoft!




foto13_zps09af6e16.jpg
 
Deze maar eens omhoog schoppen omdat ik het leuk vind om te zien wat iedereen hier heeft :smile:

  • Merk: E&L
  • Type: AK74N, AEG
  • Winkel: Gunfire.pl
  • Link: Klik
  • Attachments : Izhmash PGO-7V

(incl. verkeerde magazijnen :wink: )

pic.jpg

Grote versie
12006212_686521834816550_6411824858276390543_n.jpg



  • Merk: Realsword
  • Type: SVD, AEG
  • Winkel: Ehobby Asia / Airsofter24 / Redwolf Airsoft
  • Link: Klik, Klik, of klik
  • Attachments : RS PSO-1 replica

fghdhfdh.jpg

Grote versie


  • Merk: WE
  • Type: Tokarev TE-33, GBB
  • Winkel: Airsoft4u
  • Link: Klik
  • Attachments :

20160223_193407.jpg

12746253_1038879262846089_171078837_n.jpg
 
  • Leuk
Waarderingen: Camilo
Mooi werk @tweeq, niet mijn smaak maar alleen knap dat je het zelf kan.
Doe het je nog niet na!
 
Ik denk niet dat tweeq je bericht nog gaat lezen aangezien hij sinds oktober 2014 niet meer online is geweest
 
Ook een beetje mijn schuld aangezien ik een dikke necropost maak, maar het 'show je replica' topic bestond al, vandaar :smiley:
 
Vette replica Strelok, hou hem graag een keer vast 1 Mei als dat natuurlijk mag, zit zelf toch nog steeds te kijken om een E&L Ak te halen als 2de replica als back up of uitlener. Ik wil dan alleen of een 105 of 74 tactisch, met inklapbare stock.
 
Dit zijn mijn replica's

Tippmann M4
dAEMQJv.jpg


Well MB01 / L96
ZBFOMg5.jpg


ICS L86a2 LSW
ZspaNlC.jpg


ICS Sig 551 Swat
D3hjhvK.jpg


TM Sig P226 e2 - TM Desert Eagle
3KQaczN.jpg


hier en daar missen wat scopes en andere meuk omdat ik telkens dingen aan het switchen etc ben :wink:
 
  • Leuk
Waarderingen: M14shooter
Bam man !
Look at these masterpieces dude, especially that TM Desert Eagle remind me in Duke Nukem (Time to kill !) lol..
I bit your favorite one the Tippmann M4 looks pretty cool..