Zuid 63 recon 19-01-2020

Remco Berends

New Member
8 jan 2020
3
1
Trophies
2
Recon
19-1-2020

Single shot event.


Ticketprijzen €25 per ticket pp.
Er zijn geen huurkits beschikbaar.

Locatie:

Dr Calsstraat 100 b, 6373TA Landgraaf. Entree bij de 2 grote schuifpoorten

Tijden:
-08.00u poort open.
-08.30u Inschrijven en FPS testen.
-09.30u briefing.
-10.00u aanvang skirm.
-12.30u pauze/ lunch.
-13.15u aanvang middag.
-17.00u verwachte einde.
 
  • Leuk
Waarderingen: Thomaskrop
Opzich heb ik hier niet zo'n bezwaar tegen. Hij kondigd gewoon een skirm aan. Zoals Veluwe airsoft of airsoft heaven hier ook wel gedaan hebben.

Het zou ts wel sieren om zich even netjes voor te stellen. Iets met sociale omgangsvormen

Als hij hier komt met linkjes naar zijn webshop met een bak reclame erin dan word het een ander verhaal natuurlijk.

Wel bedankt voor het melden
 
  • Leuk
Waarderingen: Eviltwin-NL
Opzich heb ik hier niet zo'n bezwaar tegen. Hij kondigd gewoon een skirm aan. Zoals Veluwe airsoft of airsoft heaven hier ook wel gedaan hebben.

Het zou ts wel sieren om zich even netjes voor te stellen. Iets met sociale omgangsvormen

Als hij hier komt met linkjes naar zijn webshop met een bak reclame erin dan word het een ander verhaal natuurlijk.

Wel bedankt voor het melden
Opzich heb ik hier niet zo'n bezwaar tegen. Hij kondigd gewoon een skirm aan. Zoals Veluwe airsoft of airsoft heaven hier ook wel gedaan hebben.

Het zou ts wel sieren om zich even netjes voor te stellen. Iets met sociale omgangsvormen

Als hij hier komt met linkjes naar zijn webshop met een bak reclame erin dan word het een ander verhaal natuurlijk.

Wel bedankt voor het melden


Hoi Sander,

Voor mij is zuid 63 een thuis veld, ik speel hier wekelijks.
Zelf vind ik het een top veld, hoop dat dit geen probleem is?
En om mij zelf voor te stellen,
Hoi ik ben Remco 31 jaar oud en ga alweer me 3e jaar in als airsofter.
Airsoften is voor mij een manier om te ontspannen, en om leuke mensen te ontmoeten die de zelfde interesse delen als dat ik dat zelf ook doe.
Mijn voorkeur van een type airsoft evenement is er eentje met een goede missie opbouw.
Maar ook de normale capture the flag, tdm of free for all zijn op z’n tijd leuk om te doen.

hopelijk heb ik me een beetje kunnen voorstellen aan jullie mochten er nog vragen of aanmerkingen zijn dan hoor ik dat graag.
 
Hey Remco, dan ben ik je vast wel eens tegengekomen.
Speel elke maand/ 2maanden bij Zuid63 en heb 23februari in de agenda gezet om met een groten groep vrienden en kennissen hier naartoe te gaan.
Vorige zondag ook bij barchon gedaan en een top dag gehad.
 
  • Leuk
Waarderingen: Remco Berends
Hey Remco,
Er is zeker geen probleem (anders was het topic al weg geweest)
Tof dat je je toch nog even voorstel.
Het komt soms wat raar(commercieel) over als iemand hier komt zonder zich voor te stellen en alleen maar een skirm post. Overigens is voorstellen niet verplicht maar word wel erg gewaardeerd door de gebruikers van dit forum.
Ga vooral door met het posten van toffe events.
Dan kunnen zoveel mogelijk mensen aanhaken etc.