zelf replica's kunnen testen in een winkel

otto

Member
22 okt 2018
20
2
Trophies
3
hallo weet iemand nog een winkel niet altever van friesland waar ik AA's kan bekijken en testen?
ik heb de pas nog niet binnen. Was vrijdag net te laat met de eerste contributie maar het is dus mn eerste keer dat ik misschien alleen al vast kan houden. hebben jullie nog wat tips over welke AA's ik eens moet proberen hoor ik dat graag mn begin budget is niet hoog want ik moet het wat verdelen over alles dus tot 200 euro is eerst een begin. sorry voor de kop ben dan ook een newb. wamp wamp.



Mod Edit: wapens -> replica's in titel
 
Laatst bewerkt:
Het hele bericht gewoon netjes AA zeggen, maar in de titel alsnog het W-woord gebruiken XD.

Welkom op het forum. Ik heb niet zo een winkel in Friesland, maar voor 200 euro puur voor een replica, dan zou ik naar een Specna M4 of CYMA AK kijken.
 
  • Leuk
Waarderingen: Pietjepuk123
Welkom op het forum en de wondere wereld van het airsoften. Wat rebbel zett tviel me ook op en van shops in het hoge noorden weet ik helaas weinig af.

Edit: mega typos
 
Is er niets in Noord holland misschien? Welkom op het forum! Kijk vooral ook in de beginnershandleiding onderaan mijn bericht.
 
  • Leuk
Waarderingen: otto
Het hele bericht gewoon netjes AA zeggen, maar in de titel alsnog het W-woord gebruiken XD.

Welkom op het forum. Ik heb niet zo een winkel in Friesland, maar voor 200 euro puur voor een replica, dan zou ik naar een Specna M4 of CYMA AK kijken.
ja je hebt gelijk was mij zelf nog niet eens opgevallen.
 
Het hele bericht gewoon netjes AA zeggen, maar in de titel alsnog het W-woord gebruiken XD.

Welkom op het forum. Ik heb niet zo een winkel in Friesland, maar voor 200 euro puur voor een replica, dan zou ik naar een Specna M4 of CYMA AK kijken.
ja je heb gelijk maar ben ook een newb bedankt het jammere is dat ik de kop niet kan veranderen.
 
Mischien ook eens kijken naar classic army, word onderandere ook verkocht via shogun.nl dan heb je onder de 200 euro een replica plus accu en oplader compleet.
 
Volgens mij is het ook nog wel belangrijk of je binnen of buiten wilt gaan spelen. Want als je binnen wil gaan airsoften kun je ook prima uit de voeten met een hicapa. Tweede hands (vaak gelijk met upgrades) goed aan te komen voor een leuke prijs.
 
Welkom.

Het enige wat in het noorden zit is eigenlijk Dick's dump in Leeuwarden. Ben er zelf geen groot fan van en de keuze is redelijk beperkt. Maar misschien eens op hun website kijken of er wat van je gading tussen zit.
 
Denk dat je in deze search wel wat kunt vinden op gunfire, zijn mooie replica's in prijs kwaliteitsverhouding.

Dingen zoals magazijnen, goggles, bb's etc zul je ook moeten aankopen... Dus een replica van precies 200,- zal hem dan niet worden.
 
Hou ook de marktplaats in de gaten soms kan je het treffen net als ik ;)