za 21 april critical-hit valburg (after action review)

Toothpick

Well-Known Member
4 sep 2014
1.448
660
Trophies
25
Afgelopen zaterdag samen met @NthN samen bij critical-hit wezen spelen. De voorspellingen waren 20 graden en zonnig.
Op de parkeerplaats al snel met NthN in contact gekomen. Na alles klaar gemaakt te hebben en MthN van porto voorzien te hebben kwam ik er bij de FPS achter dat mijn WE L85 het niet deed doordat de bolt vast liep. Gelukkig had ik ook mijn 2 AEG's bij die het wel deden (L85A1 en L22A2).

In het begin konden we de missies winnen. Maar naar mate de dag vorderde kregen wij meer last van de warmte of werd de tegenstander meer wakker. In ieder geval wonnen we minder snel tot later wonnen we niet meer helaas.

Door dat ik veel acties "behind enemy lines" uitvoer of juist op plekken waar anderen niet zijn heb ik MthN niet vaak gezien.
Wel door mijn acties de vijand lekker gek gemaakt. Dat ze denken hun linies goed te hebben en dan van achteren door mij beschoten te worden :)

Ook bij de een na laatste missie lag ik aan de buitenrand en hun moesten punt "twingo" over nemen door er een vlag op te leggen. Door stil te liggen keek de vijand mij gewoon aan. Toen deze op open stukje was kon ik hem raken. Zijn teammaat die er achter bleek te lopen ging gelijk in dekking maar kon mij niet spotten. Na een tijd (die leek wel eeuwigheid te duren) kwam hij uit zij dekking en door een korte sprint kon hij over steken. Helaas raakte ik hem niet. Na lange tijd weer wachten kwam het gevolg van de vijand. Deze hielden eerst halt, maar na een poosje gingen ze toch verder. Toen de voorste weer bij het open stuk was nam ik hem onder "vuur" en schakelde ik hem en zijn teammaat uit. Alleen de persoon die door gesprint was opende vuur op mij waarop ik helaas gehit was.
Ondanks 3L gedronken te hebben had ik toch wel erg last van de warmte en deed ik de laatste missie niet mee. Maar na afloop nog wat bijgekletst.

Al met al een warme maar leuke dag. Ook met MthN was het gezellig zowel in safety als in het veld.
 
  • Leuk
Waarderingen: Crix, NthN en victor
Nog 2 foto's die na het einde genomen zijn.

2u7azi8.jpg

f9p7df.jpg
 
  • Leuk
Waarderingen: Jan, NthN en Sephi
Eerste keer. Erg veel lol gehad. Relaxte sfeer bij Critical Hit. Aansluiting bij je team is zo gevonden.
Verbaasde me over de snelle acties van Toothpick in die loopgraven. Shoot, duck, shoot again, hit hit.
Aanvallen richting de Twingo ging moeizaam. verdediging zat goed verstopt. Vraag me nog af of een smoke er verandering in had gebracht of een verandering van aanvalshoek. Het ging erg snel en het hoofd koel houden is lastig op een zonnige dag.

Kan niet wachten tot de volgende skirm.