www.powair6.com

Rowdy

Member
16 nov 2014
5
0
Trophies
1
Zijn er mensen die ervaring hebben met deze webshop?

http://www.powair6.com/



ik kwam ze tegen maar ik kan niet veel informatie op google over ze vinden en vind hun prijzen / product aanbod nog al vreemd / verdacht.

dus dacht vraag het hier is.

 
 
als het vaag is niet op wagen. best grote kans dat iemand rijk hoopt te worden van onze sport door nepsite/winkel te hebben.
 
Hm,ff op de website gesnuffeld maar kan er weinig verdachts vinden.


Waar doel je specifiek op?
 
moet ook zeggen dat ik de prijzen toch wel redelijk normaal vind, niets echt extreem verdacht goedkoop ofzo, gewoon nette prijzen en nette site ook wat dat betreft.
 
Tijdje terug hier wat dingen besteld die in andere shops niet beschikbaar waren. Op dinsdag en aan eind van de week binnen met wat leuke reclameblaadjes en patchdingetje erbij.
Mailcontact gehad over welke hpa tank, snelle en goede reactie waar je wat aan hebt goed engels (zijn franstalig).
Aanrader dus.
 
Zul je inmiddels wel achter zijn gekomen, zie nu pas dat bericht dateert uit 2015
 
Opzich is een necropost om je ervaring over een shop te delen niet erg. Zo weet nu bijvoorbeeld iedereen dat de verzending en service bij powair6 nog steeds in orde is.
 
  • Leuk
Waarderingen: Sander
Inderdaad, ik bestel er overigens regelmatig kleine onderdelen voor mijn ptw. O-ringen etc.
 
Nou bedankt... Ik kende deze shop nog niet, nu moet ik hier ook weer gaan rondneuzen :p ;)
 
  • Leuk
Waarderingen: Daburg
Ik heb er tweemaal besteld, tweemaal een replica. Ze hebben op veel dingen zeer competitieve prijzen. Verzending is rap, 3-4 dagen, en kost 14 euro. Altijd prima ervaringen mee gehad.
 
Afgelopen maandag wat gear bij hun besteld, zou verzonden worden via Colissimo. Track and trace word niet geupdated, moet volgens hun zelfs nog opgehaald worden volgens de track en trace, maar powair6 claimt dat de bestelling al bij hun in handen is. We wachten het nog een weekje af maar vind het tot nu toe raar, een volle werk week en geen progress in de track en trace, beide kanten beweren dat het pakketje niet in hun handen is.

Toevallig iemand anders met problemen de afgelopen tijd ?

Ik update deze reactie zodra ik wat meer ervan weet.
 
Heb er 24 maart wat besteld, de t&t werkte bij mij ook niet.
Maar had hem op 8mei bezorgd gekregen.
Duurde dus wel 2 weken maar goed ik heb eht binnen.

Misschien nog even wachten, hoe heb je betaald? ik raad altijd paypal aan want dan kan je 9/10 je geld terug vragen.
 
Vanwege de AVG geven nl post bedrijven geen status updates aan hun collega's buiten Europa. Kan dat zijn wat er aan de hand is?
 
Heb er 24 maart wat besteld, de t&t werkte bij mij ook niet.
Maar had hem op 8mei bezorgd gekregen.
Duurde dus wel 2 weken maar goed ik heb eht binnen.

Misschien nog even wachten, hoe heb je betaald? ik raad altijd paypal aan want dan kan je 9/10 je geld terug vragen.

Hey Thomas,

Ik had contact met hun gehad, en hun zweerde erbij dat als ik via paypal zou betalen, ik het binnen 3-5 werkdagen binnen zou hebben.
Hier ga ik ze ook aan houden, indien het voor volgende week woensdag niet binnen is, naja dan is 't heel simpel en word het terug geboekt via paypal.

Het lastige is, het zouden verschillende attributen zijn die ik a.s weekend nodig zou hebben. Dus word er best lastig van als er zoiets beloofd word en achteraf ze het niet eens waar kunnen maken.


Vanwege de AVG geven nl post bedrijven geen status updates aan hun collega's buiten Europa. Kan dat zijn wat er aan de hand is?

Het zou kunnen, maar ik betwijfel het, als ik hem opzoek krijg ik PostNL internationaal, maar hun hebben er geen kennis van.

Inprincipe staat het er nou zo voor :

Powair6 zegt dat het pakket al verzonden is, en dat ik maar via de track en trace moet kijken wanneer ik vrij moet pakken om er voor te tekenen, maar PostNL Internationaal zegt dat ze geen kennis er van hebben ( niet eens voor levering via hun gekozen dus snap ook niet dat die daaraan afgegeven is,maar wie ben ik ) DPD gecontacteerd, die hebben hem ook niet, LaPoste wilt niet eens in het engels reageren, Collisimo weet er ook niks van. Ik vind het allemaal maar een raar verhaaltje.
 
Das wel heel jammer ja, wat heb je nodig?

Zouden batterijen, setje met protectie bril + extra glazen enz,bb's etc zijn volgens mij ook een paar mags, zou k ff op de factuur moeten kijken.

Ik wacht het nog eventjes af, tenslotte is het +- 4 werkdagen nu ipv van 5, dus naja, 7 werkdagen a 8 zou nog schappelijk zijn, maar het is raar dat het pakketje nog niet eens een update heeft gehad en dat geen van beide partijen weet hoe of wat.
 
Zouden batterijen, setje met protectie bril + extra glazen enz,bb's etc zijn volgens mij ook een paar mags, zou k ff op de factuur moeten kijken.

Ik wacht het nog eventjes af, tenslotte is het +- 4 werkdagen nu ipv van 5, dus naja, 7 werkdagen a 8 zou nog schappelijk zijn, maar het is raar dat het pakketje nog niet eens een update heeft gehad en dat geen van beide partijen weet hoe of wat.

Postbedrijf wijst altijd vingertjes naar iemand anders. Afwachten en we gaan t zien
 
Komt vast wel goed. Dit is een betrouwbare shop.
Misschien komt het iets later dan gedacht maar met wat geduld kom je een heel eind.