WWII Browning assault Rifle(B.A.R.) Hunt for the mid-caps

manderspaul

"Rangers lead the way"
4 jan 2015
779
586
Trophies
35
Hallo mede airsoft-genieters,


Zoals sommige van jullie wellicht al weten ben ik met name geintresseerd in WWII replica's en gear.


Op het moment heb ik al een Thompson M1A1 replica. Daarnaast heb ik nog een M4 als backup.


Nu is die M4 niet bepaald WWII dus wil ik die vervangen voor een B.A.R. (zie link)


http://www.taiwangun.com/en/m1918a2-browning-aeg-replica-koer?campaign-id=14


Nu is het allemaal leuk en aardig dat je er een high-cap mag bij krijgt maar ben dus eigenlijk op zoek naar mid-caps.


Voordat ik de B.A.R. ga halen wil ik dus eerst een (web)shop vinden waar ik de mid-caps kan bestellen. Blijkt dat echt een drama te zijn want bij alle webshops, die ik ken, verkopen ze hooguit high-caps.


Weet iemand toevallig een webshop waar ze deze wel verkopen? Anders voel ik mijzelf genoodzaakt om naar iets anders te gaan zoeken omdat ik verrek met die rammelende highcaps te moeten spelen. XD


 
 
Dat word lastig.


Ik ben zelf ook erg geinterresseerd inde B.A.R.1918 maar ook ik loop stuk op de xtra mag's.


Ik zal de komende weken eens in Frankrijk mijn licht opsteken.
 
Heb ook even een blik geworpen, blijkt inderdaad weer een heel appart item :/ 


Ik vind alleen maar High-cap mags.


Je zou ook eens voor een M1a1 Carbine, Springfield of Grease Gun-( Je moet er maar van houden)  kunnen kijken, weet niet exact meer welke unit je wil gaan spelen :) 


 
 
@strelok,


Inderdaad zijn er hooguit high-caps aan te komen,


Een m1a1 carbine en grease gun.. leuke dingen maar niet mijn ding.


Wat betreft de springfield, Die zou ik op de langeduur wel willen als xtra


Zie mijzelf graag behalve mijn thompson ook nog met een B.A,R. lopen.


Bedacht mij vandaag dat het ook een optie is om meerdere highcaps te halen en ze maar beperkt te vullen voor een mid-cap gevoel. Helaas blijf je dan wel met het gerammel zitten. 
 
@Vladimir, 


Mocht je in frankrijk iets aantreffen, laat mij het weten ;)


And so we help each other :D
 
Als je van knutselen houdt, ik heb een conversie van Real steel naar Airsoft gezien..kun je van echte magazijnen gewoon low/mid caps maken..ik ben er zelf niet handig genoeg voor , maar het ziet er zeer tof uit. Linkje :


http://ww2aa.proboards.com/thread/10180/bar-mid-cap-conversion?page=1


 
 
Ik denk dat als je ze al mag hebben (vallen volgens mij zelfs als enkel onderdeel onder wapenwet)


ze zo dermate duur zijn dat je zo ongeveer financieel zelfmoord staat te plegen.


Het zou wel een leuk project zijn wat ik graag wil volgen.


(mijn persoonlijke kijk op het gerammel van de magazijnen) Ach..je repli doet ook alleen maar KLIK ipv BENG !bij het afdrukken.Rammelen kan er dan ook nog wel bij
 
Officieel mag je in Nederland helaaaaassss :/ geen magazijnen bezitten zonder de juiste vergunningen. ( WM4, WM10, WM18 ) en ga zo maar door. Dus in Nederland gaat het feest niet heel makkelijk door, ik als WW2 verzamelaar was hier van op de hoogte. Financieel gezien schrik ik er absoluut niet van. Het zijn gedateerde exemplaren in voornamelijk goede staat.

Springfield is erg gaaf :) En het is wellicht inderdaad een goed idee, je kunt de highcaps natuurlijk niet helemaal vullen. Ik moet zeggen dat ik persoonlijk het rammelen erg mee vondt vallen bij mijn leen-replica met highcap tijdens m'n 1e skirm. 


 
 
Update:


Aangezien Gunfire.pl de B.A.R. verkoopt heb ik ze een mail gestuurd met de vraag of er een mogelijkheid is om ook mags(voorkeur midcaps) bij hen te bestellen.


Antwoord:


Helaas niet mogelijk, ten tijde van de inkoop van deze replica hebben wij geen extra mags besteld. 


Ik ga nog een mail sturen met de vraag of ze deze alsnog gaan bestellen en of ze mij anders de gegevens van hun verkoper willen sturen. Wellicht dat ik ze zo wel kan aankomen.


To be continued..
 
@manderspaul ik was afgelopen zondag iemand tegengekomen die ook WW2 stijl kleding had, hij was 101, hij had ook een BAR met Highcaps die hij had omgebouwd naar midcaps, hij had gezegt dat er problemen waren met Missfeeding met de Highcaps en de Midcaps, ik had alleen niet gevraagt welk merk zijn BAR was, ik zou kunnen vragen via The Corporation of hij contact met je op zou kunnen nemen
 
@JuulvdBosch, Dankjewel maar ik pass voor dit wel goede aanbod.


Ik weet waar ik mijn B.A.R. wil halen ben alleen op zoek naar de mags.


Nu weet ik wel een site waar ik high caps kan halen maar ik wil midcaps indien dit mogelijk is.


P.s. ik ga zelf niet aan mags sleutelen omdat dit vaak alleen maar missfeeds etc opleverd. 


Toch bedankt voor de info. Ik ga verder zoeken.