Wolverine MTW

Thomaskrop

Well-Known Member
Trophies
14
Stap 1. Je koopt een aeg.
Stap 2. Je upgraded je aeg.
Stap 3. Je aeg gaat kapot.
Stap 4. Je geeft nog meer geld uit aan je aeg en fixt hem zelf.
Stap 5. Je laat je aeg fixen bij een shop want wat jijzelf hebt gedaan was niet veel soeps.
Stap 6. Je ziet mensen op het airsoftveld lopen met een hpa replica en denkt dit moet ik ook hebben.
Stap 7. Je vraagt aan een hpa-user of je een x met zijn buks mag schieten.
Stap 8. Je wordt verliefd op het gevoel van een hpa buks.
Stap 9. Je leest je in over hpa en komt erachter dat de wolverine MTW een best goed totaalpakket is voor een relatief goeie prijs.
Stap 10. Je koopt 2 tippmann flessen, een magpull moe grip & een magpull moe stock voor de wolverine MTW zodat je eigenlijk wel een MTW moet kopen.
Stap 11. Geld is beschikbaar op 24Juli en dan wordt de replica gekocht.
Stap 12: mtw besteld, nu wachten totdat ie er is.

Hier ben ik nu en ga in dit topic meer posten over mijn Wolverine MTW project.
 

Bijlagen

  • Mtw accesoires.jpg
    Mtw accesoires.jpg
    304,4 KB · Weergaven: 716
Laatst bewerkt:
Ben benieuwd naar je bevindingen. Ik ken zelf een paar mensen met zo'n ding en die zijn er erg tevreden over. Heb er zelf ook mee geschoten en wat een fijn spul zeg.
Ik wacht zelf op de volledig mechanische met wraith stock. ;)
 
Ben benieuwd naar je bevindingen. Ik ken zelf een paar mensen met zo'n ding en die zijn er erg tevreden over. Heb er zelf ook mee geschoten en wat een fijn spul zeg.
Ik wacht zelf op de volledig mechanische met wraith stock. ;)

Ik ga 13juli een van een maat schieten en dan als het bevalt eind juli bestellen.
Mooie combo
M'n maat heeft Quake stock. Ook wel gek ding
 
awesome, net ff ge youtube'tje en ziet er goed uit. Vooral de combinatie met de wraith aero stock. HPA zonder slangetje...

'k ga je volgen.
 
Ik heb zelf een mtw, de sbr versie. In een woord, BRUUT. Tis de 630eu 1000% waard geweest, range (0.94J met 0.3) is absurt, enigste wat ik voor nu gedaan heb is rhop erin.
 
Ik heb zelf een mtw, de sbr versie. In een woord, BRUUT. Tis de 630eu 1000% waard geweest, range (0.94J met 0.3) is absurt, enigste wat ik voor nu gedaan heb is rhop erin.
Zijn helaas afgelopen 2maanden iets duurder geworden 700-750.
Maar goed nog steeds prima prijs. Als ik mijn hk416 verkocht krijg, kan ik hem volgende maand al in huis hebben
 
Wolverine storm high pressure met line gekocht
En een titan 7,4v 350mah hpa battery

Kan bijna de mtw halen nog een paar dagen!
 
Wolverine storm high pressure met line gekocht
En een titan 7,4v 350mah hpa battery

Kan bijna de mtw halen nog een paar dagen!

ik weet niet hoe je uit komt met ruimte in de mtw maar als het mogelijk is zou ik indien mogelijk overstapen op de standaart maat 7.4 lipos binnen 1 jaar was 1 lipo van mij al kapot en 2 maanden later vielen de kabels er gewoon vanaf bij de ander.

de draadjes zijn zo dun en kwetsbaar dat het maar weinig kan hebben. en het lijkt er op dat je ze ook niet goed kan storage chargen omdat ze zo klein zijn.
 
Jaja vanmiddag een mailtje binnen gekregen van DPD.
Morgen komt de mtw binnen.
Excited!

Nu ben ik verdrietig.
Verkeerd gelezen, stond eerst volgende werkdag en niet eerstvolgende dag.
Dus krijg hem pas maandag binnen
 
Laatst bewerkt:
Hij is maandag binnen gekomen, ben gelijk naar com-bat gegaan en hier kwam ik tot conclusie dat de feeding lips ovaal waren ipv rond.
Zelf uit elkaar gehaald (ging best makkelijk, heb zelf geen ervaring met teching maar lukte me wel) en proberen de feeding lips te vervangen met het onderdeel dat com-bat nog voorhanden had liggen. Dit lukte alleen niet en omdat de tech er niet was heeft de mtw een nachtje in het pand van com-bat mogen slapen en heb de volgende dag met de tech van hun gekeken en die kreeg hem binnen een minuut erin.

Eenmaal gefixt gelijk uitgeprobeerd en losjes afgesteld. Schiet nu 1.15j op 85psi, met een rof van 24. Meer bbs per sec. hoef ik niet, je kan hem omhoog draaien naar de 35 maar vond dit al zat.

Nu een maand wachten tot dat ik hem in het veld kan uitproberen. Dit gaat waarschijnlijk gebeuren bij Lifeline 31aug op het veld van Zuid63!
 
**Off topic**

Ik zat net naar Lifeline te kijken maar was jij ook aanwezig bij de testdag?
Want als ik de spelregels van Lifeline's site bekijk over character buidling en instinct spelregels! :eek:
 
**Off topic**

Ik zat net naar Lifeline te kijken maar was jij ook aanwezig bij de testdag?
Want als ik de spelregels van Lifeline's site bekijk over character buidling en instinct spelregels! :eek:
Nee ik was niet bij de testdag, ik heb de site gelezen en lijkt wel op zeker stuk meer voorbereiding dan een standaard skirm. Maar klinkt ook heel interessant
 
Gaat mij als beginner nog net wat te ver, veel plezier!
Lees er graag over terug hoe het beviel.
 
Gaat mij als beginner nog net wat te ver, veel plezier!
Lees er graag over terug hoe het beviel.
Lifeline event was echt een aparte ervaring, het is zoveel meer praten en vele malen minder schieten. Heb niet eens 2midcaps erdoorheen geschoten.
Al hoop ik wel dat er meer larper's de volgende keer zijn. En dan meer gaan mengen met de airsofters dit zag ik niet echt.
Er was een incident met een slot van een kist maar dit werd besproken en opgelost.
 
zaterdag 31augustus en zondag 8september gespeeld met de wolverine mtw.
Wat schiet dat ding lekker, de range is echt geweldig.
Het spelen met een line is wel wennen.
Heb nu bijna alle magazines geprobeerd en pts epm's en airsoft system mags werken het beste erin.
Pts epm's zitten wat losser maar gewoon stevig.
De airsoft system mags zitten bijna perfect erin (maar houden maar 85bb's)
 
Terug
Bovenaan