WO2 re-enactment airsoft

ChristianvB

Member
10 jan 2019
8
2
Trophies
2
Beste mensen,

Ik verzamel al enkele jaren Wo2 spullen en deze periode heeft altijd mijn interesse gehad. Het lijkt mij gaaf om dit te combineren met airsoft. Zijn er mensen die eventueel geïnteresseerd zouden zijn om een Wo2 airsoft re-enactment groep te starten? Mijn idee zou dan zijn om een eenheid uit de oorlog na te bootsen en daarmee Wo2-skirms te spelen. Ik hoor het wel als er interesse is!

Hartelijke groet,

Chris
 
  • Leuk
Waarderingen: Roy Pie en Robin2k7
Beste mensen,

Ik verzamel al enkele jaren Wo2 spullen en deze periode heeft altijd mijn interesse gehad. Het lijkt mij gaaf om dit te combineren met airsoft. Zijn er mensen die eventueel geïnteresseerd zouden zijn om een Wo2 airsoft re-enactment groep te starten? Mijn idee zou dan zijn om een eenheid uit de oorlog na te bootsen en daarmee Wo2-skirms te spelen. Ik hoor het wel als er interesse is!

Hartelijke groet,

Chris
Ik heb wellicht intresse, maar dat ligt puur aan welke unit enzv. Plus het zou dan een 2e kit worden als lange termijn hobby.
 
  • Leuk
Waarderingen: ChristianvB
Canadees, loopt amper iemand mee rond en hebben een behoorlijk groot aandeel gehad met de bevrijding in het deel waar ik woon. Maar das allemaal wel pittig haha.
Is inderdaad een mooie uitbeelding! Ikzelf zat meer te denken aan Duits aangezien er volgens mij genoeg mensen zijn die Amerikaans doen (airborne etc.)
 
Is inderdaad een mooie uitbeelding! Ikzelf zat meer te denken aan Duits aangezien er volgens mij genoeg mensen zijn die Amerikaans doen (airborne etc.)
Lekker rondrennen met de 44 ofniet :p in emmerich bij graziani verkopen ze de 44 en mp40 af en toe. Net zoals de lüger
 
Lekker rondrennen met de 44 ofniet :p in emmerich bij graziani verkopen ze de 44 en mp40 af en toe. Net zoals de lüger
Haha inderdaad. Ik zou de groep dan wel echt historisch correct willen laten zijn zegmaar dus met correcte uniformen en wapens etc.
 
Even voor de zekerheid: denk eraan dat bepaalde Duitse leger troepen en symbolen niet door iedereen gewaardeerd worden. Ga er vanuit dat jullie geen SS oid gaan doen, maar wilde het toch even zeggen.
 
  • Leuk
Waarderingen: Denzel053 en Jan
Even voor de zekerheid: denk eraan dat bepaalde Duitse leger troepen en symbolen niet door iedereen gewaardeerd worden. Ga er vanuit dat jullie geen SS oid gaan doen, maar wilde het toch even zeggen.
Nee dat is inderdaad bekend en ook volkomen logisch. Toch bedankt voor de tip!
 
*denkt aan de shitstorm die losbarste aan de begintijd van airsoft (in NL) toen er iemand in compleet kloppend ss-tenue werd gespot.
Het lijkt me ook niet de bedoeling om op een 'gewone' skirm in dit tenu te verschijnen. Een wo2 uitbeelding zou alleen zijn voor pure wo2-skirms waarbij iedereen historisch gekleed is.
 
Het lijkt me ook niet de bedoeling om op een 'gewone' skirm in dit tenu te verschijnen. Een wo2 uitbeelding zou alleen zijn voor pure wo2-skirms waarbij iedereen historisch gekleed is.

https://www.instagram.com/p/BsWbRB7lOBy/

Geen enkel probleem hoor, zie ACN lid welke een WWII outfit heeft. Volgens mij draait hij zowel reguliere als WWII skirms in deze outfit. (zijn ook als groepen voor, hij is hier wat bekender mee)
 
  • Leuk
Waarderingen: Jan