Wild-Mountain kapt ermee

Heel erg jammer ja! Vond dit persoonlijk één van de leukere velden om heen te gaan, altijd gezellig en goede fairplay. Ik had al ergens een vermoeden dat er geen skirms meer zouden komen, aangezien het best lang stil was op social media en de website.

Mocht iemand van Wild Mountain dit lezen, bij deze: heel erg bedankt voor de toffe skirms en veel succes met de toekomstplannen!
 
  • Leuk
Waarderingen: sherlockzor
Zonde, wild mountain was 1 van de beste terreinen die Nederland kende. Aan alles was duidelijk dat het een terrein was waarin veel liefde was gestoken. Organisatie was altijd top, geen uitzonderingen. Gameplay was origineel. Het veld was een bijzondere mix tussen binnen en buiten die uniek was voor Nederland. Je ziet nu dat Dark forest en veldhoven dit concept ook (gaan) toepassen. Logisch, want het werkt goed.

Als er een groep is die een compleet nieuw concept tot een succes kan maken, dan is het area57 wel. Ik heb er weinig interesse in, maar kan innovatie alleen maar toejuichen. Ik wens ze heel veel succes!
 
  • Leuk
Waarderingen: sherlockzor
Zo zonde dit. Als je lekker buiten wil skirmen maar ook CQB-achtig wil spelen zijn zij de enige. Binnen is echt speedsoften (ieder z'n ding) terwijl hier je hier gewoon een skirm had met een leuke missie. Baal als een stekker om eerlijk te zijn... :(:(:(
 
  • Leuk
Waarderingen: sherlockzor
Ontzettend jammer, om de hoek, super orga en geweldig veld. Zou er nog een andere orga in kunnen komen of wordt het volledig opgedoekt?

Op de foto die op Facebook staat zie je volgens mij al dat sommige huisjes zijn afgebroken.
 
Op de foto die op Facebook staat zie je volgens mij al dat sommige huisjes zijn afgebroken.

Zie het nu, in de trein niet naar gekeken, ontzettend jammer dan. Ik hoop dat er weer wat orga's komen dit jaar die voor wat verfrissing gaan zorgen qua velden.
 
Ik heb de uitleg gelezen en ben blij dat het goed gemotiveerd is. Het enige wat ik jammer vondt was van:
Als wij stoppen stopt wild mountain ook. (in andere woorden: Niemand anders mag dit terrein verder exploiteren)
Krijg ik een beetje naar gevoel van en ruikt heel erg egoïstisch.
 
  • Leuk
Waarderingen: Jan
Als wij stoppen stopt wild mountain ook. (in andere woorden: Niemand anders mag dit terrein verder exploiteren)
Krijg ik een beetje naar gevoel van en ruikt heel erg egoïstisch.

Inderdaad heel erg zonde, want Ape Industries deed daar ook hele vette skirms!
 
  • Leuk
Waarderingen: sherlockzor
Dat is balen man!

Ben er nog nog nooit geweest, en de ene keer dat een paar team maten geweest zijn, kon ik helaas niet.

Ik wens ze in ieder geval veel succes met de toekomst!
 
Dat is weer erg jammer, alweer een top veld dat gaat sluiten.

Ik benoem in vervolg velden maar niet tot mijn favorieten, elke keer als ik dat doe sluiten ze uiteindelijk.

Eerst Lochem, toen Gasselte, en nu Wildmountain. :(
 
Ik heb de uitleg gelezen en ben blij dat het goed gemotiveerd is. Het enige wat ik jammer vondt was van:
Als wij stoppen stopt wild mountain ook. (in andere woorden: Niemand anders mag dit terrein verder exploiteren)
Krijg ik een beetje naar gevoel van en ruikt heel erg egoïstisch.

Inderdaad erg jammer, maar ik snap het ergens ook wel. Buiten dat je het moet bouwen en onderhouden, zit er veel tijd en denkwerk zitten in het neerzetten van een goed veld. Als je het zomaar aan een andere partij overdoet, is de kans dat het met enkele maanden en wat aanpassingen later lang niet meer zo goed speelt.

Daarnaast geef je een ander een kijkje in eigen keuken en een kans toch licht te verbeteren. Beide doen afbraak aan wat je aan "eigen merk" hebt opgebouwd als organisatie.

Zeker als ze elders doorgaan is het wel te begrijpen. Niet dat het het minder balen maakt. Maar vanuit de business gekeken snap ik het wel.
 
  • Leuk
Waarderingen: paul37 en sherlockzor
Ontzettend jammer! Ben er jammer genoeg niet heel veel geweest maar vond het veld wel heel tof! Jammer dat ze zich op speedsoft en competitie lijken te gaan focussen. Ik heb zelf niet het idee dat daar nou zo weinig van is in NL.
 
  • Leuk
Waarderingen: sherlockzor
Ik denk dat Realstrike iets is wat heel veel van jullie ook nog zullen apprecieren.
 
Ik denk dat Realstrike iets is wat heel veel van jullie ook nog zullen apprecieren.

Volgens mij vele malen minder dan de honderden zo niet duizenden mensen die elk jaar met heel veel plezier naar Weert afreisde voor een heerlijk dagje skirmen.