WELL VSR 10 G Spec

locodutch

Member
Trophies
5
Greets

Dit is mijn VSR 10 G Spec

20190326_172024.jpg

Ik heb alles zelf gedaan en moet nog paar dingen geburen
Met .20 is de FPS 460 en de jouls zit ook nog onder de nieuwe regel
All gedaan is
Action Army VSR-10 Hop up Chamber
Action Army Cylinder Kit for VSR-10
Action Army VSR-10 Piston 90 Degrees
M135 Spring
Action Army VSR-10 Spring Guide
Bulltrigger VSR 10
Maple Leaf DIAMOND BUCKING 80° - VSR
Maple Leaf Omega Nub Tensioner
Action Army 6.01 Barrel Marui VSR-10 G-Spec 300mm
Action Army VSR-10 G-Spec Inner Barrel
En Stock carbon skinning gedaan en aan de binnenkant met glasvezel verstevigt en verzwaart dat het lekker in de hand voelt
En en goede air seal met teflon tap gemaakt
Cylinder uitgelijnt op de hopup chamber met en stuk ring van en silcone spuit op maat gemaakt
Nog te doen:
Action Army CNC VSR10 right-hand tactical up-receiver Black
Action Army VSR-10 Bolt Handle-Black
Action Army VSR-10 Bolt cap-BK
130x35 stubby silenser
Laylex 6.03mm PSS10 VSR 10 430 (maar deze zit ik nog over te denken mischien ander merk).
Wat denken jullie er van zien jullie nog iets wat ik kan verbeteren dan hoor ik het graag
 
Heb zelf een Maple leaf 70 autobot bucking in mijn Ares Striker zitten en ben daar erg tevreden over. Zelf geen decepticons gebruikt nog. Ook nooit harder dan 70 op advies van meerdere andere spelers.
 
oke thanks man en wat denk jij van de inner barrel Laylex 6.03mm PSS10 VSR 10 430 of is er nog iets better in deze prijs
 
Daar kan ik niet zoveel over zeggen heel eerlijk gezegd. Verwacht dat er hier mensen zijn met meer verstand daarvan.

Gebruik zelf een Maple leaf crazy jet, goede prijs/kwaliteit. Zelf geen laylex gebruikt of heel veel andere soorten vsr barrels.
 
Kwa innerbarrel zou ik voor dr crazyjet gaan, beste prijs/kwalititeit die er is. Bucking is te hard, zelf speel ik met max60° bucking (autobot). Liever iets vaker vervangen en meer grip. Probeer eens de skee concave nub of de pantara nub, door deze wordt de window geheel gebruikt waardoor je maximale druk op je bucking krijgt en dus vele stabielere schoten
 
Ik kan het nog mooier maken: ik gebruik een 50° bucking :D

Heb wel altijd een reserve mee, gaat sneller kapot namelijk. Schoten zijn daar integen wel veel stabieler
 
Thanks .
Ik ik zat zelf ook aan de skee concave nup en en 60° bucking van ml.
nu heb ik en barrel gevonde wat er interessant uit zie alleen er is wij nog tot geen revues.
van het en combinatie van mirical barrel en en crasy jet en soort custum barrel maar ik wil eerst meer weten er over .
The is en TNT studio barrel van skirmshop.
Dus ik ben nog effe aan het rondkijken
 
Thanks .
Ik ik zat zelf ook aan de skee concave nup en en 60° bucking van ml.
nu heb ik en barrel gevonde wat er interessant uit zie alleen er is wij nog tot geen revues.
van het en combinatie van mirical barrel en en crasy jet en soort custum barrel maar ik wil eerst meer weten er over .
The is en TNT studio barrel van skirmshop.
Dus ik ben nog effe aan het rondkijken

De TNT barrels in combinatie met de tnt trhop bucking zijn beter dan de meeste maple leaf setups. Het is een goede keus. Is voor mij de setup die de beste trajectory en range geeft.

Verder zou ik als je de tnt niets vind kijken bij pdi. Dan een silent sniper of faceless sniper rhop erin en de modify baton flathop bucking gebruiken voor Airseal.
 
Terug
Bovenaan