Welke rail/handguard past er op mijn replica

MicTju

Member
20 nov 2022
6
2
Trophies
2
Ik ben redelijk nieuw in de airsoft wereld waardoor niet echt veel verstand heb van de soort replica die ik heb (Specna Arms SA-e24)

De standaard rail/handguard die erop zit is best lang voor CQB, waardoor ik op zoek ben naar een kortere variant (rail/handguard) . Ik heb geprobeerd om te googlen maar ik kom weinig tegen die erop lijken (binnen de EU).

Weet iemand waarop ik moet zoeken en welke varianten op mijn replica passen (het liefst mlok zodat ik mijn attachments kan hergebruiken).
 
Ik zou even zoeken op "Specna Handguard" zie resultaten voorbijkomen bij o.a. Bunker501 (NL-shop) maar ik neem ook aan dat je bij Gunfire wel kan slagen aangezien die ook losse onderdelen verkopen, maar dan moet je weer even wachten op je pakketje..

Houdt er wel rekening mee dat als je je handguard aanpast dat je innerbarrel en dergelijke automatisch ook aangepast moet worden, of je wilt je innerbarrel met z'n geheel uit je handguard laten steken (sommige mensen draaien hier dan weer een demper op om het te verdoezelen, maar dat heeft mijn voorkeur niet helemaal)

Je had ook gewoon voor een korter CQB-model kunnen gaan bij Specna, zijn voldoende korte modellen beschikbaar bij Specna.
 
Ik zou even zoeken op "Specna Handguard" zie resultaten voorbijkomen bij o.a. Bunker501 (NL-shop) maar ik neem ook aan dat je bij Gunfire wel kan slagen aangezien die ook losse onderdelen verkopen, maar dan moet je weer even wachten op je pakketje..

Houdt er wel rekening mee dat als je je handguard aanpast dat je innerbarrel en dergelijke automatisch ook aangepast moet worden, of je wilt je innerbarrel met z'n geheel uit je handguard laten steken (sommige mensen draaien hier dan weer een demper op om het te verdoezelen, maar dat heeft mijn voorkeur niet helemaal)

Je had ook gewoon voor een korter CQB-model kunnen gaan bij Specna, zijn voldoende korte modellen beschikbaar bij Specna.

Thanks voor je reactie. Achteraf had ik beter een kortere AEG moet aanschaffen, maar ik kan dit formaat denk ik wel goed gebruiken voor buiten skirms. Of wennen aan het feit dat ik het hiermee moet doen

Vervelende van Gunfire is dat je niet kan filteren op “voorradig” of iets dergelijks. Als je erop klikt dan zie je vaak dat het is uitverkocht.

Ik had al rekening gehouden met het aanpassen van mijn inner/outerbarrel. Maar zou ik ook handguards van andere merken kunnen gebruiken? Lijkt me niet dat SA een aparte vorm/bevestiging heeft.
 
Laatst bewerkt:
In principe past elke m4 hand guard op deze replica. Ik bestelde ze voor mijn Specna's vaak op AliExpress. En dan idd zoals je zegt de juiste maat inner- en outerbarrel erbij zoeken.

Misschien staat hier wat tussen:
https://gunfire.com/nl/menu/ris-ras...er_price=30-350&filter_text=&filter_producer=

Let op dat je niet een hand guard voor een HK416 besteld want die passen niet, ook al lijken ze er veel op. Die zijn hoger aan de bovenkant.
 
  • Leuk
Waarderingen: QuickFix en MicTju