Website markering: Niet Veilig

Voormalig-Forumlid-161220

Well-Known Member
15 feb 2016
5.221
2.538
Trophies
21
Ik heb sinds vandaag dat het ACN forum wordt gemarkeerd door Chrome als niet veilig? Ben ik hier de enige in? Waar kan dit aan liggen, neem aan dat dit aan ACN zelf ligt en niet mij.
 
Heeft met SSL certificaten te maken. Niks ernstigs tenzij je wil internetbankieren hier.
 
Nee ik krijg dezelfde melding sinds vanochtend...
 

Bijlagen

  • 2017-04-26 11_01_14-Website markering_ Niet Veilig _ Airsoft Club Nederland forum.png
    2017-04-26 11_01_14-Website markering_ Niet Veilig _ Airsoft Club Nederland forum.png
    7,4 KB · Weergaven: 257
De S in HTTPS staat in dit geval voor de certificering.

HyperText Transfer Protocol Secure.

Sommige browsers struikelen hierover, anderen negeren het.

Edit: Er is inderdaad een certificaat verlopen. Daarover zeurt ie.

Schermafbeelding_2017-04-26_om_11.51.57.png
 
Laatst bewerkt door een moderator:
  • Leuk
Waarderingen: Stey
Sommige netwerken struikelen er ook over... in de "secure" omgeving waar ik mij bevind kon ik de hele ochtend al niet op ACN... gelijk afkickverschijnselen. :p:D
 
Ja. Hier het zelfde probleem.
S weg laten. Lost het probleem inderdaad op.
 
Met als gevolg dat je account gehacked kan worden. De Save versie doet het iig weer.
 
@Chill Da's een beetje bangmakerij...
Als je wachtwoord sterk is, heb je minder kans om "gehackt" te worden.
Daarnaast is de https momenteel niet beveiligd door een geldig certificaat. Het gaat nu dus over dezelfde route als de http.

Daarnaast staan onze wachtwoorden en gebruikersnamen in een database op de server. Als deze "gehackt" wordt maakt het niet uit wat je wachtwoord is, dat decoderen ze tot de oorsprong en dan kunnen ze met je account doen wat ze willen :p:D
 
  • Leuk
Waarderingen: Camilo en Pietjepuk123
Wat Stey zegt.

Met als gevolg dat je account gehacked kan worden. De Save versie doet het iig weer.

''Gehacked'' worden kun je altijd, daar maakt een beveiligde verbinding weinig uit, maar dat terzijde.
 
  • Leuk
Waarderingen: Camilo