(Web) Mobius-Cam.com - webshop voor scopecams

Mobius-Cam.Com

New Member
14 aug 2018
2
3
Trophies
2
Hoi Allemaal,

Ik ben Maarten en ben de eigenaar van Mobius-Cam.com. 6 jaar geleden ben ik officieel importeur geworden van Mobius camera's voor europa en mijn webwinkel begonnen. Voor de Mobius 1 en de Mobius Maxi verkopen we een diy 25mm zoomlens, welke eenvoudig op de Mobius camera gezet kan worden.

Inmiddels verkopen we behalve camera's van Mobius ook een aantal camera's van RunCam, waaronder de RunCam scope cam serie en de RunCam airsoft serie. Op dit forum adverteren we met een banner om deze camera's bekender te maken bij die airsof community.

Voor de airsofters heeft RunCam 2 lijnen gemaakt, de Runcam airsoft serie en de Runcam scopecam serie

De Runcam airsoft serie bestaat uit een Runcam 2 met diverse handige mount voor airsoft gebruik. Er is keuze uit een Runcam Airsoft pakket met 16mm lens, 35mm lens en 50mm lens. De camera is horizontaal te mounten.

De Runcam scopecam serie bestaat uit een geheel geïntegreerd ontwerp met aluminium behuizing en een extra beschermde lens. Deze is verkrijgbaar met 35mm lens of met 50mm lens. De camera is horizontaal en verticaal te mounten.

De Runcam scopecam serie wordt gratis verzonden binnen Nederland. Hiervoor kan je de kortingscode RUNCAMNL gebruiken tijdens het afrekenen!

Ik hoop ook jullie te mogen helpen aan goede oplossingen om je skirms goed te kunnen filmen!

Bij productenvragen sta ik jullie graag te woord!
 
Ik heb mobius met zoomlens alleen als assault/dmr heb ik niks aan het beeld. Dus wil 'm wel ruilen voor gewone