(Web) greatoakdumpstore.nl (Gear)

Wat een super service vanuit deze webshop! Boudewijn bewijst zichzelf door zich heel erg in te zetten voor zijn klanten. De manier van aanbevelingen, meedenken, goede prijzen, snelle levering, heldere communicatie, etc etc etc zorgt er voor dat ik toekomstige bestellingen hier ook vandaan zal halen :)
 
@Boudewijn als ik zo vrij mag zijn om een beetje feedback te geven. Ik vind sommige dingen nog wel wat lastig om te vinden op je nieuwe site. Zo staan brillen, maskers en bitjes bijvoorbeeld onder het kopje airsoft terwijl ik die eigenlijk verwacht onder beschermende uitrusting.
 
@Boudewijn als ik zo vrij mag zijn om een beetje feedback te geven. Ik vind sommige dingen nog wel wat lastig om te vinden op je nieuwe site. Zo staan brillen, maskers en bitjes bijvoorbeeld onder het kopje airsoft terwijl ik die eigenlijk verwacht onder beschermende uitrusting.

Bedankt voor de feedback. Ik worstel er af en toe nog mee gezien ik ook non airsoft gerelateerde producten verkoop en die producten juist daar had gezet. (Weinig mensen dragen een nieuw kogelwerend vest bij een skirm)

Er wordt momenteel door 4 mensen over de indeling meegedacht en als het zover is heb ik weer een sh*tload aan werk eraan, maar het is een werk van liefde.
 
  • Leuk
Waarderingen: Bax
waarom niet bij beide die producten omhoog laten komen zowel onder kopje airsoft veiligheid
en veiligheid apart zelfde producten gewoon gekoppeld ofzo?
 
Laatst bewerkt:
Recent wat besteld bij GreatOakDumpstore om te restocken op BB's, bril en koffer voor een buddy.

Eerst even aan de eigenaar @Boudewijn advies gevraagd welke koffer het meest handig is, aangezien ik zelf met mijn eigen koffer loop te prutten (Mijn sniper is met demper te lang voor mijn eigen koffer) en wilde dat voorkomen. Snel reactie terug gehad, en kreeg het advies om de Negrini Hard Case High te halen. Toen de bestelling binnenkwam was ie goed en zelfs nog ruimte over voor wat gear.

Balletjes zijn balletjes en niet echt wat over te zeggen, en de bril was van tevoren al besloten. Levering was snel, contact verliep ook nog is vlot en goed.

(Thx @Maffo voor het wijzen erop dat er al een topic was)
 
De afgelopen periode wat bestellingen gedaan. Ik kwam 2 dagen voor een skirm er achter dat ik wat low on bb's zat. Bij greatoak meteen besteld en de volgende dag binnen! Ook persoonlijk contact gehad over combat boots. Ik kreeg 2 maten opgestuurd om te passen! Echt top service. Het assortiment is breder dan wat er momenteel op de site staat maar daar word aan gewerkt.

Top service en prijs. Geeft ook nog eens persoonlijk advies.

Ik ga er zeker vaker bestellen.
 
Heb laatst een bestelling gedaan bij mijn grote vriend @Boudewijn :D

De grote fles Protech is voor het bijvullen van de nades van een maatje van mij. Al is dit gas ook prima te gebruiken voor je gbb pistols/shotguns ;)

De fles Nuprol 2.0 is om mijn Umarex Glock 17 te voorzien van gas. Dit gas werkt in mijn ervaring erg goed en zorgt ervoor dat ik van goede efficiency geniet. De Glock heb ik bij Airsoft Inc gehaald in Den Haag (in verband met hun garantiebeleid)
















De original Mechanix M-Pact gloves heb ik gehaald voor wat extra bescherming van mijn handen in CQB. Met mijn werk (verzorg katten in een asiel) is het belangrijk dat mijn handen beschermd blijven. Ik heb met Boudewijn wat overlegd wat de beste maat zou zijn. Na wat overleg heb ik de maat XL gekozen en dat bleek een perfecte fit. Fits like a glove! (pun intended)

Ben erg tevreden met het gas en de handschoenen. Ook ben ik erg te spreken over de persoonlijke aandacht en expertise van de eigenaar. Ik kreeg ook een prachtige grijze patch bij mijn bestelling. Dit is een mooie toevoeging op m'n CQB loadout.

Hij denkt echt mee met wat je wensen zijn, en wat hier goed op aansluit. Ik raad deze webshop aan iedereen aan!
 
  • Leuk
Waarderingen: qlymax, RG. en Boudewijn
Afgelopen vrijdag heb ik bij Great Oak Dumpstore een rifle bag en wat accessoires besteld.
Wat een geweldige winkel, kreeg de dag erna al een mailtje dat mijn bestelling verwerkt was, en even later, dat hij zelfs al verzonden was. Geweldig!
Wel jammer dat PostNL vervolgens niet op maandag kan leveren, maar daar kan de winkel natuurlijk niks aan doen :)

Vandaag pakket ontvangen, bedenk ik me dat ik magazijnen was vergeten te bestellen (sorry:oops:), dus die zijn net nog even besteld :D
 
  • Leuk
Waarderingen: Denzel053
Na tijden werken aan de site, groeien, aanpassen, feedback en weer aanpassen trekken we de stekker uit www.greatoakdumpstore.nl

Teveel werk om alles telkens goed te krijgen zonder ergens anders iets kapot te maken.

Nu hebben we wel een nieuwe site waar we meteen alles anders kunnen doen en zijn we die lekker aan het vullen. Nog heeeeeel erg veel te doen maar alles in een lekker "nieuw" jasje.

Nieuwe merken als Warrior, Makhai, BreakPointSystem en CamoPen dus bergen werk maar ook dit is nog steeds een labour of love.

Dus bezoek ons nu op (verrassing)
www.greatoak.nl
 
  • Leuk
Waarderingen: Crix en Mike-Whiskey