(Web) greatoakdumpstore.nl (Gear)

Jorst

Well-Known Member
6 jun 2016
252
106
Trophies
11
Mijn eerste review. Hoop dat ik het goed doe.

http://www.greatoakdumpstore.nl is een nederlandse webshop, werkend vanuit regio Den Haag. Ik deed al zaken met de eigenaar voordat deze anderhalf jaar geleden zijn bedrijf startte. Sinds een paar maanden is de website omgebouwd baar een webshop, compleet met keurmerk en diverse betalingsopties. (o.a. Ideal, banktransfer en Billink afterpay)

Het online assortiment is gestaag aan het groeien en zeer divers.

Veel exclusieve producten van o.a. politie, justitie en defensie die helaas niet allemaal online staan. Ik heb al mijn gear daar vandaan, ook de kogelwerende vesten, helmen en schilden die ik bij mijn vorige werkgever droeg.

Het draait vooral om service en goede artikelen en wanneer ik iets zoek stuur ik een appje (na zoveel jaar toch zijn prive nr gekregen) of mailtje en binnen een paar uur (soms een kwestie van minuten) heb ik een foto en een prijs van het artikel.

Zo heeft hij zelfs een hele nieuwe leverancier opgenomen om speciaal voor mij een hooligantool te kunnen bestellen.

Verzenden middels Kiala of postnl, en retouren mag ook op beide manieren. Ik was verbaasd over retourneren met Kiala. Hij geeft dan zijn gegeven om kosten voor de klant uit te sparen en gaat zelf dan het pakketje ophalen. Scheelt toch weer minimaal €2 voor de klant.

Gisteren 20 pouches besteld na wat heen en weer te hebben geappt over wensen. Hij grapte dat ik net een week te vroeg was want hij is ze nog aan het toevoegen, maar ik kan ze naar verwachting vrijdag ophalen. (Ff een bakkie doen en de originele ME bescherming bekijken die net binnen is)

Ik loop weg met de shop (sorry) maar er zijn toch ook minpunten:

- Het assortiment is nog niet volledig online
- Kleine voorraden waardoor snel uitverkocht
- Afhalen liever niet (ivm andere baan en kinderen)

De pluspunten daarentegen:
+ Snelle reactie op vragen
+ Geweldige service
+ Goede productkennis
+ Bizar groot assortiment
+ Maximaal 2 weken wachten indien niet op voorraad
+ Erg goedkoop
+ Heel veek exclusief spul
+ Beginnende airsofter dus gaat steeds meer die kant op.
 
Laatst bewerkt:
Na overleg met Jan en met de eigenaar van de webshop mag ik mijn kortingscodes hier openbaar maken.

De eerste code geeft 5% korting op bijna alles, behalve sale, kogelwerende vesten, metaaldetectoren, nachtzichtapparatuur en facemasks. Hij is nog een keer of 20 te gebruiken bij een besteding vanaf €50.

jbulk05

De tweede geeft 10% korting op kleding en handschoenen en nog.wat ander spul. Nog een keer of 10 te gebruiken vanaf €50

jkleding10


Hoop dat het nuttig is voor iemand.
 
Zoals een hoop al weten ben ik de man achter Great Oak. Nu bestaan we 2 jaar en in overleg met @Jan mag ik hier mijn promotieactie aandacht geven. Waarom ook hier?

We geven een complete (airsoft) uitrusting weg, zonder replica, die je helemaal zelf samen mag stellen tot een maximum van €1000,-

Hoe kan je winnen? Nu alleen nog via Facebook door onze Facebookpagina te like. Thats it. Deel je het bericht? Dan maak je nog een keer kans.

https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=1130458270340756&id=838036322916287&__tn__=*s

Er komen nog meer winacties aan, en we zijn bezig met een kortingsactie voor mensen die geen facebook hebben.
 
Ik ben druk bezig geweest met het vinden van de juiste uitrusting (kleding, bescherming etc.). Mij werd middels een privébericht GreatOakDumpstore aangeraden. Omdat het assortiment niet heel groot leek had ik - om eerlijk te zijn - in het begin mijn twijfels. Ik heb contact opgenomen met Boudewijn en ik werd gelijk goed (en persoonlijk) geholpen. Ik heb inmiddels een bestelling geplaatst, dus over de kwaliteit van de producten kan ik nog niet oordelen. De service is in ieder geval erg goed. Zodra ik mijn spullen heb ontvangen, zal ik de uitrusting ook beoordelen. Alvast bedankt, Boudewijn :)
 
  • Leuk
Waarderingen: Jan en Boudewijn
Ik bedenk me net dat ik de uitrusting/service nog niet heb beoordeeld. Ik heb de spullen uiteraard lang een tijdje binnen, maar ben vergeten om mijn bevindingen hierover te delen :oops:

Ik ben erg goed geholpen door GreatOakDumpstore. Zoals eerder aangegeven werd ik persoonlijk geholpen/geadviseerd. Ook is GreatOakDumpstore bereid om iets meer te doen. Mijn maat shirt stond (nog) niet op de webshop, maar dit was uiteindelijk geen probleem. Ik heb contact opgenomen en het product is alsnog voor mij besteld. Al met al ben ik erg tevreden!
 
Over de service van GreatOakDumpstore ben ik zeer tevreden. Mij werd door middel van een privébericht aangeraden om contact te zoeken met Boudewijn. Dit contact verliep snel en vriendelijke. Ik heb meteen mijn bestelling geplaatst en vrij wel meteen kreeg ik te horen dat de producten niet op voorraad waren met een verwachte levertijd. Later bleek dat de leverancier de verkeerde producten had geleverd. Toen kreeg ik de keuze of een deel levering of korting op de verzending. Ik heb voor de tweede optie gekozen.

Ik ben zeer tevreden over de goede service die GreatOakDumpstore. Het contact wat ze houden tijdens de bestelling is daar een goed voorbeeld van. Ik kom zeker nog een keer terug bij GreatOakDumpstore.
 
  • Leuk
Waarderingen: Boudewijn
Ik ben blij om te horen dat mensen tevreden zijn met wat ik doe. Het gaat nog niet allemaal zoals ik zou willen, zoals alles 3x in stock, maar daar zijn we hard voor aan het werken.

Momenteel zijn we vooral bezig met het airsoft assortiment uit te bereiden, vooral op het gebied van BBs (Open Blaster), pouches en hopelijk binnenkort de Mad Bull barrels en het volledige ASG en SHS assortiment (op bestelling waarschijnlijk)

Maar genoeg reclame.


Met toestemming van @Jan heb ik voor iedereen hier een kortingscode van 5%. Geld voor bijna alles. *

De code is: ACNleden

Tevens hebben we andere acties, maar die zijn terug te lezen op http://www.greatoakdumpstore.nl/informatie/korting-en-acties/

Mochten er vragen zijn, stuur me een pm of mailtje.


Hopelijk tot op de velden, en anders blijven we elkaar hier ontmoeten.

Boudewijn



* Uitgezonderd zijn: kogelwerende materialen, metaaldetectoren, nachtzichtkijkers, CoD bivakmutsen en Facemasks
 
Vorige week, redelijk last minute, 18 flessen .28's van OpenBlaster besteld. Gelukkig snel en goed contact (via o.a. whats-app) met Boudewijn over de haalbaarheid van deze bestelling. We moesten ze eind van de week hebben voor onze training.

Boudewijn dacht met enige zekerheid dat het moest gaan lukken en dat is ook helemaal goed gekomen!

Fijne communicatie, goed meedenken en snelle/nette levering.

Thanks Boudewijn!
 
Had vorige week zaterdagmiddag m'n nieuwe Thunder Goggels besteld, en ze waren Dinsdag al binnen. Heel snel dus, kudos hiervoor :)

Verder was ik bezig met het samenstellen van een Arrestatie Team loadout, en hiermee kon @Boudewijn mij super goed helpen. Door te vertellen/ laten zien welke gear ze gebruiken. Ik ga zeker vaker bij GreatOak bestellen, ben erg tevreden over hun service en kennis!

Kreeg d'r ook 2 extra ''lenzen'' bij voor m'n goggels en een blikje 9mm energydrink, ook dit vindt ik toppie service! :)
 
  • Leuk
Waarderingen: Boudewijn
Heb er ook net besteld. Prima producten. Boudewijn heeft extra zijn best gedaan om de bestelling zo snel mogelijk te leveren omdat ik er zondag mee wil skirmen. Top!
 
  • Leuk
Waarderingen: Camilo en Boudewijn
Heb er ook net besteld. Prima producten. Boudewijn heeft extra zijn best gedaan om de bestelling zo snel mogelijk te leveren omdat ik er zondag mee wil skirmen. Top!

Graag gedaan. Ben blij dat het gelukt is en dat je zondag in camo het veld op kan.

Have fun.
 
  • Leuk
Waarderingen: Camilo
Hier ook een prima ervaring. Vandaag mijn bb's binnen gekregen. Met een extra gratis blikkie energy. Altijd leuk!
Spul zat (erg) goed verpakt ;). Bevestigingsmailtjes bleven bij mij in de spambox staan kwam ik net achter, maar je krijgt netjes een bestelbevestiging en een verzendbevestiging incl. Track&Trace code.
 
  • Leuk
Waarderingen: Boudewijn
Voor afgelopen skirm bij Bunker Hill was ik op zoek naar een SISU bitje en ik wist dat Greatoakdumpstore er een aantal had. Na een contact momentje met @Boudewijn kwam het verveleden nieuws dat ze net allemaal weg waren. Hij ging voor me toch nog effe op zoek en vond nog 1 setje helemaal ergens onder in een doos. Volgens mij had hij ook de laatste prijs, en de levering was "lightning fast". Toen het pakketje was aangekomen zat er tot mijn verassing een leuk extratje bij. Wat het is....., bestel bij greatoakdumpstore en je komt er ook achter :p.
 
Voor afgelopen skirm bij Bunker Hill was ik op zoek naar een SISU bitje en ik wist dat Greatoakdumpstore er een aantal had. Na een contact momentje met @Boudewijn kwam het verveleden nieuws dat ze net allemaal weg waren. Hij ging voor me toch nog effe op zoek en vond nog 1 setje helemaal ergens onder in een doos. Volgens mij had hij ook de laatste prijs, en de levering was "lightning fast". Toen het pakketje was aangekomen zat er tot mijn verassing een leuk extratje bij. Wat het is....., bestel bij greatoakdumpstore en je komt er ook achter :p.

Het was een "slechte" timing (had net weer een winkel bevoorraad) maar had ze idd nog liggen in een openstaande order.

Bedankt voor de reactie, ook @Rick191 uiteraard.
 
  • Leuk
Waarderingen: Jan
Vandaag mijn bestelling binnengekregen van Great Oak: de Swisseye Raptor bril, en de Thunder goggles. Ik wilde zowel een bril als goggles zodat ik kan uitvogelen welke ik fijner vind :)
Helaas past geen van beiden op mijn gewone bril, dus dan maar daglezen zien te regelen.
Beide producten zien er goed uit, ben er erg blij mee. Ook leuk extraatje gekregen van Great Oak, bedankt daarvoor :D
 
  • Leuk
Waarderingen: Boudewijn
Vandaag mijn bestelling binnengekregen van Great Oak: de Swisseye Raptor bril, en de Thunder goggles. Ik wilde zowel een bril als goggles zodat ik kan uitvogelen welke ik fijner vind :)
Helaas past geen van beiden op mijn gewone bril, dus dan maar daglezen zien te regelen.
Beide producten zien er goed uit, ben er erg blij mee. Ook leuk extraatje gekregen van Great Oak, bedankt daarvoor :D

Bedankt voor je reactie. Mijn daglenzen bestel ik bij lowlens.nl. Altijd een superfijne en snelle service.
 
Vandaag heb ik m'n bestelling binnen gekregen van de Great Oak. Heb hier al eerder besteld, ook wegens de goede ervaring en advies van @Boudewijn :)

Ik was op zoek naar verschillende items, maar voornamelijk naar een alternatief op m'n mesh masker. Al snel kwam ik uit bij de SISU mouthguard, en vroeg Boudewijn of hij er ervaring mee had. Hij informeerde mij goed over het gebruik van het bitje, en kon al m'n vragen beantwoorden. Heb hem in het groen gehaald, wat mooi bij de rest van m'n gear past.

Had de gear de 24ste besteld en vandaag binnen gehad. Een erg snelle en goede levering. Ik ben erg tevreden over de kwaliteit en de levering van de artikelen 10/10. Would order again ;)
 
  • Leuk
Waarderingen: Joris, Jan en Boudewijn
Ben ik het mee eens Canibale,

contact met boudewijn had ik al i.v.m. skrims bezoeken en meerijden (app groep)
Dus kwam ook zijn shop af en toe voorbij.
Voor afgelopen weekend ACN dag wilde ik 0.25 en 0.28 BB hebben en via boudewijn(shop)besteld 0.28 had I niet dus 0.25 bested en betaald.
Hij zou ze meenemen naar de SKrim.

Op de ACN dag zelf bleek hij vrijdag middag toch ook .28 te hebben binnengekregen.
Dus die kreeg ik ook direct (of ik ze dan via zijn shop achteraf nog even wilde bestellen en betalen)
Super service, ook moet je af en toe in vertrouwen kunnen handelen en dat kan ook.

Gewoon een fijne gozer.

Andere dingen zullen hier vast ook nog wel vandaan gaan komen.
 
Laatst bewerkt: