(Web) Com-Bat (AA&Gear)

Voor mij was het ook de reden om bij hun te willen gaan bestellen. (oh en zitten dichtbij) Helaas nu niet mogelijk, maar als ik het goed begreep zijn ze er wel mee bezig om het te regelen. Even geduld dus :)
 
tijd om deze mannen weer in de schijnwerpers te zetten

de eigenaar maikel en zijn compagnon kenneth een duo wat uniek is en een one of a kind shop heb gemaakt

ze verkopen spul wat je nodig heb zonder rare fratsen
ze hebben een technische dienst die iets heel moois maakt met de juiste input
hier over komt later meer in de vorm van een sniper project

ze hebben koffie en je word vriendelijk begroet en ze zijn het waard om een bezoekje te brengen uit groningen
5vd5 sterren top shop
 
Ik ben het geheel met je eens, ben alleen wel van mening dat veel spullen in hun webshop geen voorraad hebben.
Hierdoor ga ik meestal elders mijn bestellingen zoeken.
 
Weet iemand trouwens waarom hun replica-webshop www.com-bat.eu al maanden uit de lucht is? Gezeur met replica's vanuit Frankrijk naar hier te versturen?
 
Ik denk dat het antwoord daarop van de heren van Com-Bat.nl moet komen, voor de rest blijft het speculeren. Geef ze eens een belletje!
 
Niet om nu meteen weer een aantal veren in de "reet" van com-bat te steken maar als ik wat nodig heb, zijn zij eerste keuze ivm of ze het wel of niet kunnen leveren.
Ook voor het custom gedeelte van bepaalde onderdelen zijn zij een prima zaak om dit te regelen.
BV een barrel inkorten en er een nieuwe "crown" in laten maken of een hopup venster aan laten passen doen zij met plezier voor je en ook op een zeer goede manier.
Mocht je wat 3D geprint willen hebben, is dit ook mogelijk bij hun en word dit snel voor je gedaan.
Koffie en warme chocolade is nagenoeg altijd voorhanden en smaakt pima.
Hulp bij het uitzoeken van de juiste parts voor jou replica is ook iets waarom ik altijd naar ze toe ga.
Helaas is de verkoop van replica's tijdelijk out of order bij de shop maar er word hard aan gewerkt om dit weer voor elkaar te krijgen
Slap ouwehoeren kun je daar ook als de beste, vooral Maikel kan er wat van.
Mocht je bv zelf een idee hebben om iets beter te krijgen, zijn zij niet te beroerd om dit ook voor je aan te passen.
Al met al een prima shop die verstand van zaken heeft, of het nu om advies qua onderdelen is of qua upgraden van je replica.
Tevens zijn zij en gecertificeerd tech centre van Wolverine en ook doen zij cera coaten met erg mooie resultaten.
Ik zal daar zeker spullen blijven kopen voor mijn replica's, mits ze het kunnen leveren natuurlijk

Mvg Roy AKA Smitty
 
Ik ben blij voor Joris dat hij een sponsors heeft gekregen, maar heb zelf geen goede ervaring met com-bat.

Ik zal maar geen voorbeelden gaan noemen, want dan krijg je al snel te horen dat je hun naam door het slijk haalt, maar als ik zie wat zij aan werk doen aan replica's en hoe ze omgaan met aftermarket support en klanten (waaronder ik zelf) op social media dan betaal ik nog liever het dubbele bij andere winkels voor hetzelfde.
 
Ikzelf vind Com-bat een prima winkel an sich. Als ik zoek naar bepaalde internals probeer ik het daar eerst te halen.

Als het gaat om hun tech service ben ik een stuk minder tevreden. Over een replica die ik ernaartoe bracht vanwege lage fps heb ik in totaal 200 euro uitgegeven en moest ik tot driemaal toe terug. De eerste keer kwam ik bij het testen daar erachter dat de fps helemaal niet was verbeterd, de tweede keer idem. Het was minder dan ideaal en erg prijzig. En als toetje zat deze wonderbaarlijk een halfjaar later zonder enige modificatie van mijn kant te hard te schieten. Dus het was 200 euro slecht besteed.
 
Ik ben het hier helemaal eens met Maffo en Rebelattack! Qua producten is de service goed, alleen niet het goedkoopste. Maar prima te doen en goed genoeg.. Alleen met de repair service heb ik ook slechte ervaringen mee..

het heeft er wel tot geleid dat ik het daarna maar zelf geleerd heb! Dus dat is dan weer positief
 
ben afgelopen vrijdag naar Com-bat geweest om een b6ac charger te halen. ze waren zowat de enige die ze in voorraad had.
kwam daar binnen en werd netjes geholpen.
was mijn eerste airsoftwinkel dus keek wel mijn ogen naar al het airsoft spul.
ben naar huis gegaan met de b6ac oplader, tactical pants en wat BB's.
 
  • Leuk
Waarderingen: Robin2k7 en Roy Pie