(Web) Com-Bat (AA&Gear)

Ben vrijdag langsgeweest om mijn red dot sight in te stellen op de baan. Best uitgebreid, ze hebben zo'n electronisch daVinci Dynamics doel. Op de plek waar je schiet staat een monitor die de hits laat zien(en buiten de baan ook een montitor voor eventuele toeschouwers) daarnaast een ingebouwde chrono om de snelheid van je replica te meten en een . Het doelbord kan op 10, 20 en 30 meter opgehangen worden.
 
Aan deze rij met positieve ervaringen wil ik er nog eentje toevoegen.

Ik had een mosfet besteld en supersnel thuis bezorgd gekregen. Om de één of andere reden ging hij kapot bij het installeren en was het onduidelijk of het kortsluiting was of niet.
Ik heb contact gezocht op Facebook en daar had ik na sluitingstijd ook heel snel een antwoord.
Met de kapotte mosfet ben ik naar ze toe gereden en daar konden ze ook niet zien wat er fout gegaan was, en ik kreeg gewoon een nieuwe mee!

Al met al een zeer goede ervaring en zeer behulpzaam en klantvriendelijk personeel. Hier ga ik zeker nog eens vaker winkelen.
 
Vraag me af waarom ze Jefftron mosfets verkopen onder een andere naam?
 
Onlangs geweest, prima zaak! Het was erg druk -_- en bood zelf aan om even te wachten tot het iets rustiger werd. Flink gekletst en de replica nagekeken door een uiterst skilled persoon. Bakje koffie en nog wat los spul aangeschaft. Hier ga ik vaker langs :)
 
Iemand die weet waar hij over praat, goed advies kan geven en zonder problemen een replica uit elkaar en weer in elkaar zet terwijl pratend met de klant :wink:
 
com-bat is mijn de enige shop waar ik hen ga, als ik iet nodig heb dat ze niet hebben, dan bestellen ze dat gewoon voor me, Dikke 10 voor deze shop!
 
Ik heb bij Com-bat een nieuwe hop-up unit, bucking en flat hop in laten zetten (meteen meegekeken zodat ik het in de toekomst ook kan) en is goed bevallen.Jammer dat het een stukje rijden is maar het was zeker de moeite waard.
 
vandaag om 15:55 een facebook berichtje gestuurd dat ik na openingstijd nog langs wilde komen omdat eerder niet lukte ivm werk.
de winkel ging dus dicht om 16:00 maar omdat hij er toch was kon ik er tot 16:30 terecht! top service weer!!!!!
en me heel erg uit de brand geholpen voor mijn eerste indoor skirm morgen :)
 
Even een vraagje aan degene die ervaring hebben met online bestellen bij com-bat. Hoevaak cq. waarvoor krijg je status update mailtjes?

Ik heb namelijk gisteren een bestelling geplaatst en betaald, maar heb buiten de automatische bevestiging nog geen mail updates gehad. Ook bij de status op de site staat alleen nog maar "-"
 
heb je inmiddels al een mailtje gehad? want de winkel gaat pas om 12;00 open, dus het kan zijn, als je s'avonds bestelt, dat je tot de volgende middag moet wachten op een 2 de mailtje.
 
Vandaag even langs gereden voor een replica tas en een molle mount voor mijn IMI holster. Kleine winkel maar er ligt genoeg. Ook het personeel is behulpzaam en weet waar ze het over hebben. Al met al een goede winkel dus.
 
dennisl9;24361 zei:
heb je inmiddels al een mailtje gehad? want de winkel gaat pas om 12;00 open, dus het kan zijn, als je s'avonds bestelt, dat je tot de volgende middag moet wachten op een 2 de mailtje.


Tot op heden nog altijd geen mailtje gehad...

Maar gisteren wel gewoon mijn bat-gear koffer ontvangen zoals verwacht. Super nette koffer!

Al met al dus prima, alleen had even een verzendbevestiging wel fijn geweest, net als een korte reactie op mijn mailtje.

Ach volgende keer beter ;)
 
24ste bestelt en de 26ste binnen das vrij prima voor een winkel die vanaf 12:00 open is ;)

Ik ga altijd zelf langs omdat ik het een fijne winkel vind, en voor een praatje.
Dus met bestellen heb ik geen ervaring :)
stap zometeen in de auto voor 2 bipods haha!
 
Klopt, is ook zeker netjes!
Normaal zou ik ook graag langs gaan, maar op moment heb ik daar geen tijd voor.

Inmiddels ook een reactie gehad op mijn mailtje. Wat technische problemen met de site/het systeem heeft ervoor gezorgd dat ik geen verzendbevestiging heb gehad.

Dus dat verklaard het ontbrekende verzend mailtje.
 
toppie! dat ook weer opgelost :)
next time ff langs gaan, zeker waard bij Maikel en de jongens daaro ;)
 
Ik heb hier 22-12 en 26-12 wat besteld, maar ik wacht nogsteeds op mijn pakketje van de 22e. Ook heb ik geen mail gekregen met een track en trace dit heb ik wel bij mijn 2e bestelling gekregen. Weet iemand toevallig het mail adres van com-bat? Ik kan het niet vinden (op de telefoon). Verder is het een prima winkel.