(Web) Com-Bat (AA&Gear)

Ties

Well-Known Member
1 aug 2014
425
164
Trophies
13
Web shop van een ene Heer Maikel.<font face="Arial, Verdana" size="2" style="font-weight: normal; font-family: Arial, Verdana; font-size: 10pt; font-style: normal; font-variant: normal; line-height: normal;">
</font><font face="Arial, Verdana" size="2" style="font-weight: normal; font-family: Arial, Verdana; font-size: 10pt; font-style: normal; font-variant: normal; line-height: normal;">http://www.com-bat.nl/ </font>
Om te beginnen, het is een web shop maar je kan ook bellen/mailen voor een afspraak om je bestelling af te halen of (zoals ik) als je wat onderdelen nodig hebt voor je AA, of gear waarvan je niet 100% weet of ze zullen passen, hem vragen of hij wat spul klaar zet. (Dit is gewoon bij hem thuis)

- klantvriendelijkheid: 10Ik had voor mijn SR-25 een air nozzle nodig en wou kijken of hij er een had die wel paste want die van een G36 paste niet(was te nauw voor de cylinderhead) maar helaas geen van de andere die hij had paste, zegt hij tegen mij: "ik heb wel een draaibank, als je wil kan ik de binnen kant wijder maken?" En nou vind ik een draaibank al interessant en vind het niet erg om te wachten dus ja, 10-15min later had ik een nozzle die wél paste! Dat is nog eens service!<br style="box-sizing: border-box;">- geduld: 8- webshop: 8
<div><span style="margin: 0px; padding: 0px; border: 0px; outline: 0px; vertical-align: baseline; font-weight: bold;">- voorraad: 7 Het is niet het grootste aanbod maar alles heeft hij wel op voorraad en hij is ook bezig om wat meer AA's aan het assortiment toe te voegen.Vooral voor alles van het merk 'Modify' kun je bij hem altijd terecht.</span></div>- ervaring en kennis: 7 Ervaring met airsoft heeft hij zeker, ook voor het technisch aspect kun je bij hem terecht al weet hij niet altijd alles en als hij iets niet weet hoort hij het graag, heb hem over R-hop verteld en dat vond hij wel interessant.<br style="box-sizing: border-box;"><span style="margin: 0px; padding: 0px; border: 0px; outline: 0px; vertical-align: baseline;">- goede prijs / kwaliteit verhouding: 8<br style="box-sizing: border-box;"></span>
<br style="box-sizing: border-box; color: rgb(51, 51, 51); font-family: 'Helvetica Neue', Helvetica, Arial, sans-serif; font-size: 14px; line-height: 20px; background-color: rgb(255, 255, 255);"><font face="Arial, Verdana" size="2">
</font>
 
Vandaag geweest voor twee grote koffers.


Van te voren per e-mail contact gehad en twee koffers laten reserveren. Vandaag langs gereden, gezellig praatje gehad, bij @Ties meen ik te lezen dat Com-Bat al AA's verkocht? Vandaag vertelde hij bezig te zijn met vergunningen en spoedig hopelijk AA's aan te kunnen bieden. Verder veel aanbod van Amerikaanse gear.
 
Hij kan ze wel leveren vanuit polen maar is idd ook bezig om ze gewoon in NL op voraad te hebben.
 
Heb hier ook twee keer iets kleins besteld en bevalt prima! Duidelijke website en snelle levering. 
 
Op de website lees je van alles over "vrienden service" , en qua tekst klinkt dat best afgezaagd en "ik moet tekst verzinnen voor mijn website, dus moet ik maar wat onzin erop gooien" ... maar als je hem hoort praten snap je waar de tekst vandaan komt en weet je gelijk dat het klopt.


Voor mij dus een uitstekende eerste shop-ervaring.
 
Het is tegenwoordig niet meer enkel een webshop maar is er een een fysieke shop te vinden in Geldermalsen.

Het aanbod is inderdaad niet ´groots´, maar dit is voornamelijk omdat de goedkope ´rommel´ niet verkocht wordt. De spullen die hij verkoopt zijn van (vind ik) uitstekende kwaliteit. (zoals Modify bijv.) en het assortiment is ook flink in de uitbreiding.
Daarnaast de 'vrienden' service, hij steekt echt tijd en energie om je zo goed mogelijk te helpen. Voor Replica reparaties kan je ook bij hem terecht. 

Ik heb al meerdere malen spullen bij hem gekocht, en wanneer ik weer iets nodig heb zal ik in ieder geval als eerste bij hem aankloppen. 

Tevens is hij met 2 testbanen bezig. Indoor 30m en outdoor 100m. Perfect om je replica's te testen en af te stellen.
 
Wow, thanks mannen, leuk om te horen dat jullie zo positief zijn.

 


Zoals TheTimminator schrijft krijgen wij op korte termijn een binnen schietbaan van 32mtr en een buitentestbaan van 100mtr, dit allemaal bij onze leuke winkel in Geldermalsen.

De koffie is lekker, heb ik mij laten vertellen, en ik ga even kijken of we een kortingsactie op kunnen tuigen voor ACN leden..



Grt,


Maikel
 
  • Leuk
Waarderingen: StefK66
Wow, thanks mannen, leuk om te horen dat jullie zo positief zijn.

 


 

Heb je aan jezelf te danken... als je niet zo enthousiast was geweest, en geen goede service had verleend had het ook hier gestaan ;-) 
 
zie in de titel AA&Gear , maar op de website zie ik geen AA,s


Hebben ze wel AA,s in de winkel?
 
Er zijn geen AA's fysiek in de winkel. Ik heb echter wel gesproken over de mogelijkheden voor (in mijn geval) een LCT. Hij ging hiervoor kijken, maar gaf aan in de toekomst eventueel AA's te willen gaan verkopen, of tenminste 'tentoon te stellen' in de winkel.
 
Heb t aangepast in ons shop overzicht. Viel me ook al op toen ik het nieuwe adres er op zette :)
 
Er zijn geen AA's fysiek in de winkel. Ik heb echter wel gesproken over de mogelijkheden voor (in mijn geval) een LCT.


Uhhhh..Geen Anonieme Airsoftschutters 's maar wel een Landing Craft Tank in de winkel????


Denk dat deze man z'n zaakje snapt...TIJD voor je klant nemen en hem zich thuis/welkom laten voelen.Als je de insteek hebt om "FF snel te scoren" heb je de verkeerde branch gekozen.


Ik kan me uiteraard vergissen,maar Sport en AA schutters zien hun winkeltje een beetje als een clubhuis/huiskamer.


(Vroegah) toen ik nog een verlof had,had ik zo mijn winkeltjes waar je op zaterdag na een dagje Harskamp ff langs kwam,de koffiepot vol was en de dag nog even doornam. Je ging altijd met iets naar huis.


 
 
Is mijn pc nou gek of ben ik het?


Ik krijg error 404 page not found bij com-bat.nl

En dat al enige dagen achter elkaar.
 
Ligt aan jouw (PC)


Probeer eens een andere browser. Of de cookies en meuk te verwijderen ;)
 
 


Ben hier gisteren geweest om wat spullen af te halen die ik op de website besteld heb. Superzaak! De winkel is alweer een stukje uitgebreid, er hangen replica's tentoongesteld en de indoor schietbaan vordert ook gestaag. Maikel nam ook voor mij de tijd en aangezien ik de downgrade van mijn P90 zelf wilde proberen kon ik als noob wel wat hulp gebruiken ;) Ook tijdens mijn gesleutel via Facebook snelle hulp gehad, echt geweldig.


Hij gaat binnenkort ook workshops geven voor onderhoud en reparatie van replica's trouwens, lijkt me ook super interessant. 
 
Nee nog niet. De replica's zijn ook niet te koop. Dat zie je binnenkort op ons Youtube kanaal ;) Wellicht volgende week... SPANNING EN SENSATIE!!!!!
 
Van de week een koffer besteld...vandaag binnen, eigenlijk gisteren maar toen was ik niet thuis..goed verpakt, goede koffer...iets kleine dan gedacht, maar dat lag aan mijzelf dat ik de goedkopere wou...Verder prima service!
 
Nee nog niet. De replica's zijn ook niet te koop. Dat zie je binnenkort op ons Youtube kanaal ;) Wellicht volgende week... SPANNING EN SENSATIE!!!!!

https://www.youtube.com/watch?v=vHTNSyFKzJ0 


Intro van Com-Bat. Erg leuk om te horen hoe hij de boel kan uitbreiden. Hij heeft echt passie voor de sport. De workshops klinken ook erg interessant, ik hou het zeker in de gaten. Gigantische groei voor pas 1,5 maand open.