Wat zijn nou de beste BBs?

Jos

New Member
13 jul 2014
1
0
Trophies
1
Hallo mede airsofters,

Ik heb geen topic gezien over bbs, dus bij deze.

Mijn vraag aan jullie is: Wat zijn nou de beste bbs?
Natuurlijk is het voor iedereen verschillend en heeft iedereen daar zijn eigen mening over. Maar toch zou ik van jullie willen weten welke bbs jullie gebruiken en aanraden.

Ik ben weer op het punt om bbs te kopen. Nou had ik eerst Rockets bbs, maar ik hoor hier geen goede dingen over (al heb ik er zelf geen moeite mee). Dus daarom ben ik benieuwd wat voor bbs jullie gebruiken.

Ook heb ik de vraag of er in CQB velden met non-bio bbs geschoten mag worden?

Ik ben benieuwd naar de reacties!

Groeten,
Jos



Off-topic vraagje: is er een mogelijkheid om mijn profiel naam aan te passen? Ik kan het maar niet vinden, of ik kijk er overheen.
Alvast bedankt!
 
Green devil all the way voor mijn main.
Gebruik die ook in mijn sidearms, maar indien niet voorradig kunnen xtreme precisions ook.

En ook op cqb velden zijn bio bbs verplicht. (note: bij alle airsoftevenementen in Nederland, ongeacht wat voor soort evenement, zijn bio bbs verplicht)
 
Die xtreme precision bb's zijn idd erg goed. Wel wat prijziger, maar het werkt wel.
 
Ik ben zo tevreden met green devils, is natuurlijk ook afhankelijk van wat je replica is maar voor mijn AEG gebruik ik green devils :).
 
robin97;21243 zei:
@rebelattack @ChaoSState waar halen/bestellen jullie je bb's?

Heb ze letterlijk net binnen gekregen van bbbaas.nl, maar ik haal ze om eerlijk te zijn waar ze op voorraad zijn, zo snel mogelijk leveren en niet te duur zijn vergeleken met de gemiddelde prijs.

Eerste paar resultaten van google voor .20 g:
Bbbaas (22,50 exc. verzendkosten): http://www.bbbaas.nl/green-devil-0.20-bio-bbs-5000
Tacticalairsoftgear (22,90 exc. verzendkosten):
http://www.tacticalairsoftgear.nl/green-devil-020g-green-devil-bio-bb-5000rds.html
Airsoftshop.be (24,90 exc. verzendkosten):
http://www.airsoftshop.be/nl/green-devil-bio-bb-020g.html

Zo te zien zijn de kosten per zak van BBBaas het goedkoopste sommige hebben korting bij grote aanschaf, maar weet niet of je nou 25000 .20 gram bb's meteen nodig hebt XD.
 
Ik haal ze vaak op een skirm locatie omdat ze niet veel meer kosten dan bestellen met verzendkosten. En ik moet nog ff kijken wat het fijnst is qua bb's.
Die xtreme precision feeden iig erg goed met mn rare midcaps en hebben nog niet vastgelopen.
 
.25g en .28g GreenBB is bijna net zo goed als GreenDevils maar net wat goedkoper. .30g GreenDevil en .36 Valken
 
Ik zie nog wel veel verschil tussen de prijzen. Zit er veel verschil tussen de .25 Gunfire Rockets van €10,- per kg of Green Devil BB's van €23,50 per kg? En is de prijs dat verschil waard?
 
Gunfire rockets zijn het minimum om een beetje mee te kunnen spelen en Green devils zijn het beste van het beste zeg maar.
Je hebt wel de twee uitersten :p
 
Deviaties in gewicht, afwerking, diameter en de fout hierin. Dit zijn allemaal dingen die bij de green devils heel goed zijn, weet niet hoe dit bij de gunfire rockets zijn, maar kans dat het minder is. Je hebt ook .40 bio's die .38 of .42 gram wegen.
 
Ties;21310 zei:
Serieus GreenBB is vet under rated.

Als ze net zo consistent zijn als de green devils ja dan wel. Als ik ooit door mijn ~15-17k .20 grams kom dan wil ik ze wel een keer proberen XD.
 
Bedankt voor alle reacties! echt top.

Green Devils en Xtreme word veel genoemd, dus ik ga me daar maar eens op richten!
nogmaals bedankt allemaal!
 
Bij mijn replica heb ik een zak .25 Bioval BB's gekregen. Waar zouden jullie die op de ranglijst zetten? Ik heb er al wel mee geschoten, maar nog geen skirm mee gespeeld, dus ik ben benieuwd.
 
bioval heb ik in het begin ook gebruikt, maar die moet ik niet meer hebben, had veel last van jams in mn mags ermee, doordat ze niet ietsiepietsie kleiner zijn in diameter dan de andere merken, waardoor ze net mooi naast elkaar klem kunnen gaan zitten in je mag
 
@Ties hebben ze daar ook .25 van? Ik zie alleen maar .20 en .28 in webwinkels.

Edit: laat maar, ik kijk met mn neus xD
Maar idd zeer goede prijs! Die ga ik ook eens halen.
 
Eens met Green devils, Xtreme etc.

Prijs kwaliteit wise: G&G

Netjes verpakt: vacuum, zakken laten geen licht door wat handig is met bio's en zo'n zakje om ze droog te houden erbij

Speel eigenlijk alleen nog maar met G&G 0.28