wat zijn de verschilen

ed68

Well-Known Member
20 aug 2020
73
13
Trophies
5
ik ben beginner en nu op zoek naar een replica maar zie niet zo goed wat de verschillen zijn .ik wil graag een Specna Arms M4 maar nu zie ik er best veel lijken ook op elkaar .


Specna Arms RRA SA-C08 CORE™
Specna Arms RRA SA-C15 CORE™
Specna Arms SA-C06 CORE™
 
Ze zijn van dezelfde reeks dus alleen extern anders. Vanbinnen zullen ze zo goed als hetzelfde schieten.
 
  • Leuk
Waarderingen: ed68
oke ik zag dat Specna Arm CORE, kunststof is ? en de Specna Arm ONE en EDGE metaal / aluminium zijn

is kunststof slechter kwaliteit om mee te spelen ,gewicht zou lager zijn.
 
De rest van de specnas hebben een metale body, maar dat is niet per se sterker. Vaak is het een goedkoper metaal. Het is mij gelukt een van mijn specna bodies te breken.

Kunsstof is wel lichter en "minder realistisch"
 
De rest van de specnas hebben een metale body, maar dat is niet per se sterker. Vaak is het een goedkoper metaal. Het is mij gelukt een van mijn specna bodies te breken.

Kunsstof is wel lichter en "minder realistisch"
Daarom koop een mtw :D
En vooral geen crycrack
 
Google maar eens Krytac receiver crack.

yup ik ken het probleem maar ik heb die van mij ook al aantal keer laten valen en zelfs met een hpa stock is hij tot nu toe helemaal oke.

het zal best een vaker voorkoment iets zijn. maar de mtw is word ook aangeprezen als niet kapot te krijgen en daar heb ik een paar maanden terug iemand mee zien vallen en die brak zijn air stock er half uit. als je maar lang genoeg op de markt bent gaan er vanzelf dingen kapot. ik zou zo een mtw kopen als ik een hpa m4 zoek maar ook zonder problemen nog eens een krytac.
 
yup ik ken het probleem maar ik heb die van mij ook al aantal keer laten valen en zelfs met een hpa stock is hij tot nu toe helemaal oke.

het zal best een vaker voorkoment iets zijn. maar de mtw is word ook aangeprezen als niet kapot te krijgen en daar heb ik een paar maanden terug iemand mee zien vallen en die brak zijn air stock er half uit. als je maar lang genoeg op de markt bent gaan er vanzelf dingen kapot. ik zou zo een mtw kopen als ik een hpa m4 zoek maar ook zonder problemen nog eens een krytac.[/QU

Tuurlijk kan een mtw ook kapot gaan, alleen minder snel dan een krytac. De bouwkwaliteit is nou eenmaal beter van een mtw.
De prijs van het complete pakket is minder als je een mtw koopt en schiet beter dan als je een krytac ombouwt zonder barrel/bucking upgrades (kom je weer bij het kosten plaatje)
 
duidelijk maar er is me verteld dat je beter voor een Specna Arm ONE en EDGE kan gaan I.V.M het upgraden.