Wat heb je gekocht of binnengekregen mk2

I'm an airsofter Captain, not a miracleworker! (ff stiekem kijken wie de Star Trek one liners kent :p)
Deze week binnen een 8 point utility cap usmc style bij Ultrasstuf.
onliner Starttrek: but Captain, you can't change laws of fysics...
 
Ik heb vorige week een Ciras plate carrier 2e hands,een nieuwe headset voor mijn midland porto en 2e hands 5 midcaps voor m'n m4 gekocht.

Foto's komen van de week.
 
Heb een TM hi-capa 4.3 gekocht, een Blackhawk Tacktical float vest, een xcortech FPS meter en wat Gopro mounts. 
 
Afgelopen weekend eindelijk mn replica besteld. Het is uiteindelijke de G&G CM16 Carbine geworden

http://gunfire.pl/product-eng-1152197993-CM16-Carbine-DST-carbine-replica.html
gagegc-16p-car-dnb-ncm.jpg


Inmiddels opgepikt door GLS en onderweg naar Nederland :D
 
<font face="Arial, Verdana" size="2">Mijn 3de AA besteld in de UK bij Fire Support Ltd.</font>
- Tokyo Marui SCAR-H Recoil & Blowback - Black<font face="Arial, Verdana" size="2">http://www.fire-support.co.uk/product/marui-recoil-scar-heavy-airsoft-gun-aeg</font>
<font face="Arial, Verdana" size="2">
</font><font face="Arial, Verdana" size="2">- 4x Tokyuo Marui Recoil AEG Normal mag (90 rounds) - Black</font><font face="Arial, Verdana" size="2">http://www.fire-support.co.uk/product/marui-recoil-aeg-normal-magazine-scar-heavy-black-90-rnd
</font><font face="Arial, Verdana" size="2">
</font><font face="Arial, Verdana" size="2">Hij is vandaag verzonden, waarschijnlijk maandag of dinsdag binnen, maar hoop op zaterdag :D</font>
 
nice. 
Heb je ook een link naar een prijs. Want het ziet er goed uit. 
 
Ik zal voor degene die het willen weten een filmpje proberen te maken en te uploaden met mijn bevindingen. Zal wel mijn aller eerste zijn dus ff kijken hoe ik dat ga doen.
 
Was eventjes stil geweest maar hier ben ik dan weer! *joepie!*
De delta ring van mijn bolt is helaas kapot dus moest een nieuwe kopen, en je raad het al.... dan ga je denken van: er kan nog wel wat meer bij het lijstje aangezien ik nu verzendkosten moet betalen! Dus heb weer een lijstje..... stomme hobby ook

<p style="line-height: 21.299999237060547px; margin: 0px 0px 1.35em; color: rgb(68, 68, 68); font-family: Calibri, sans-serif; font-size: 15px; background-color: rgb(255, 255, 255);">Ordered products
<table style="line-height: 21.299999237060547px; color: rgb(68, 68, 68); font-family: Calibri, sans-serif; font-size: 15px; background-color: rgb(255, 255, 255);"><tbody><tr><th>Photo</th><th>Product</th><th>
</th><th>
</th></tr><tr><td>
ImageProxy.mvc
</td><td>Steel DELTA ring - black [ACM]</td><td>
</td><td>
</td></tr><tr><td>
ImageProxy.mvc
</td><td>Magazine for CM.125</td><td>
</td><td>
</td></tr><tr><td>
ImageProxy.mvc
</td><td>AN/PEQ-15 type laser marker/flashlight - Tan [ACM]</td><td>
</td><td>
</td></tr><tr><td>
ImageProxy.mvc
</td><td>Angled type rail ergonomic grip mod.2 - coyote [ACM]</td><td>
</td><td>
</td></tr><tr><td>
ImageProxy.mvc
</td><td>Silencer type AAC SPR/SCAR-H - Dark Earth [ACM]</td><td>
</td><td>
</td></tr><tr><td>
ImageProxy.mvc
</td><td>Knobs Force Krane Stock [P&J]</td><td>
</td><td>
</td></tr><tr><td>
ImageProxy.mvc
</td><td>TANGO type RIS panel with remote switch adapter - coyote [ACM]</td><td></td><td>

</td></tr></tbody></table>
midland-g7-xtr-nieuw.jpg
1876.jpg
 
Wow, zulke leuke speeltjes allemaal.Ik weet eigenlijk niet eens meer wat ik nog zou willen.
Ik denk dat ik maar aan een andere replica moet gaan denken om mijn zooi uit te breiden :p
Oh, wat ik nog wel van plan ben om van mijn AUG een DMR te maken, Misschien hersoldeer ik de gearbox om de full auto om te zetten naar single shot... dan gaat het niet verder dan een double-tap hehe.
Ik heb verder alles al voor mijn P90, en de 1911 zal ik sowieso niet veel aan hoeven doen. Stock doen die 2 het perfect.
Ik zit alleen nog naar een shotty te kijken. de APS CAM870SF is wel een mooie, maar meer voor milsim CQB door de shell eject en het kleine underbarrel mag pipe (4+1). Wel 12bb's per schot hehe.
Keuzes, keuzes, keuzes.
 
De TM SCAR-H met 4 mags is binnen gekomen en een test is reeds gedaan. Hij schiet op 299 t/m 307 FPS met een bereik van pak en beet 30 tot 35 meter.
Wensenlijstje:- SCAR rail extender- Bipod- Elcan Specter DR met Docter Sight
 
Lekker bezig Danny!
Volgens mij heb jij helemaal geen wenslijstje, maar koop je gewoon alles wat je ziet. ;)

Wanneer gaan we weer naar Arnhem?