Wat heb je gekocht of binnengekregen mk2

Eigenlijk allerlei aankopen om dit te creeren:
sj9HgfO.jpg

uqhJm55.jpg
En natuurlijk ook de bijbehorende regulator, line, HPA bottle etc. ;)
 
  • Leuk
Waarderingen: Jose Javier Ponte
Regulator, quick connect slang en 2 hpa flessen in afwachting van een polarstar f2 voor mn m249
 
Yes!
Met daarin een Angel Custom P90 stock extension zodat ik meer ruimte heb voor accu's.

Voor welke P90 is die nou; KRYTAC? TM?
Want dat staat er nergens bij..

Ik hoor het graaaag want die originele Krytac P90 Extension kan je echt nergens kopen...
 
Begin dit jaar mijn Cybergun FN SCAR-L AEG gekocht. Momenteel nog zonder upgrades want eerst eens een paar skirms extra doen om te zien wat de belangrijkste wensen zijn die ik heb (Mosfet sowieso). Door een waanzinnig seizoen in de podiumbouw was er helaas te weinig tijd voor wat skirms om goed te testen.

Vorige week dan een Tokyo Marui FN 5.7 GBB bijgekocht naar grote tevredenheid op de eerste skirm op Blackwood gisteren.
Daar was ik ook nog de gelukkige die een Tokyo Marui VSR-10 G-Spec won met de verloting.
Die gaan we binnenkort eens testen en kijken welke upgrades we daar op willen, maar als er iemand al nuttige tips heeft, laat het gerust weten.
 
Cyma CM.0351 Full metal.
Setje extra hulzen, sling en adapter om ook M4 mags te kunnen gebruiken. En omdat er geen richtmiddelen opzitten; een opzet korrel. :D
Gaat op veerdruk; 'pompen' vereist wel wat kracht maar is goed te doen.
3 BB's per schot, 10 x schieten per patroon/huls.
Leuk ding; blij mee.
 
upgradekit gekocht van Foundry Airsoft voor mijn g17 om te bouwen naar de Magnum G series van halo



moet nog wel beetje wear and tear aan doen, dus is nog niet af
 
Die laatste kun je ook voor een oude Nederlandse loadout gebruiken ;)

Mvg Roy aka Smitty

Mijn laatste poging om mijn oude groene tenue te passen was geen succes (zacht uitgedrukt). Heb nu 30 jaar later een veel te dynamisch lichaam in vergelijking met 30 jaar geleden. :(
 
  • Leuk
Waarderingen: Roy Pie
Mijn laatste poging om mijn oude groene tenue te passen was geen succes (zacht uitgedrukt). Heb nu 30 jaar later een veel te dynamisch lichaam in vergelijking met 30 jaar geleden. :(
Al eens bij douwes dump geweest om een nieuwe aan te laten meten??? :)

Mvg Roy aka Smitty
 
Ik heb inmiddels zoveel uniformen dat ik eerst maar even ophoud met nog meer dans tenuen erbij te halen. Hoewel ik wel een eigen variant heb op het olive drab uniform. Maar om je een idee te geven: KL woodland, WZ93 Pools, U.S. tigerstripe, Russisch digital flora, realtree, M93 Servisch, Servisch mountain pattern, multicam, zwart en olive drab. Kan alle kanten dus op.;)
 
  • Leuk
Waarderingen: Tracker en Roy Pie
Ik heb inmiddels zoveel uniformen dat ik eerst maar even ophoud met nog meer dans tenuen erbij te halen. Hoewel ik wel een eigen variant heb op het olive drab uniform. Maar om je een idee te geven: KL woodland, WZ93 Pools, U.S. tigerstripe, Russisch digital flora, realtree, M93 Servisch, Servisch mountain pattern, multicam, zwart en olive drab. Kan alle kanten dus op.;)
KL woodland, KL 3 color desert, KL Multicam en KL NFP
Om er een paar op te noemen ;)

Mvg Roy
 
  • Leuk
Waarderingen: Akita