Wat heb je gekocht of binnengekregen mk2

ik ben alleen nog aan het bedenken wat ik er aan red dot op zet. ik heb een vortex razor en een trijicon srs maar die zijn allebei best groot. ik denk dat het een simpele T1 wordt, maar goed. 1st world problems enzo
 
ik ben alleen nog aan het bedenken wat ik er aan red dot op zet. ik heb een vortex razor en een trijicon srs maar die zijn allebei best groot. ik denk dat het een simpele T1 wordt, maar goed. 1st world problems enzo

Je hebt zo'n razor huey? Dat is echt mijn droom optic, met name die gen2 die nu uit is, maar ze zijn zo duur...
 
Mijn ervaringen zijn dat je met de invoerrechten en verzending vaak gelijk of meer betaald voor spullen dan die uit de EU. Maar je kan mazzel hebben. In ieder geval doe ik niks meer met die yanken.
 
IMG-20200807-WA0014.jpeg
 
Heel eerlijk? Ik pak mijn ARP556 vaker. Die TM met titan mosfet vreet batterijen. Airsoftshop.be heeft niets kunnen ontdekken qua problemen en op Reddit zie ik mensen met 7000mah batterij conversies, dus het zal vooral in het blowback systeem zitten.

Maar de TM kan met bolt catch en 30rnds magazijnen voor milsims gebruikt worden. Ook al ben ik nog niet in dat wereldje bezig.
Dus het is een vrij dure back-up geworden, met hoop op de toekomst voor milsims.

De range is goed, de groeping van de bb's met 0,28gr zijn erg goed. Hij is alleen wel flink lomp en zwaar vergeleken met de ARP556. Maar dat is echt appels met peren vergelijken.

Dus zodra ik het batterij dingetje opgelost krijg bij de TM, vind ik hem weer super. Maar die ARP556 doet het niet veel slechter als je gelijk veel meer van de TM verwacht.
Heb jij je arp nog opgekrikt met m-rail of andere stock? Wat past erop?
 
Zojuist ook mijn bestelling gedaan bij GF. Is mijn eerste replica en het was een prima aanbieding, Energy set dus met lader en lipo. Tevens nog shitload aan andere spullen besteld gezien de 11-11 aanbiedingen

eng_pm_SA-E06-EDGE-TM-Carbine-Replica-Half-Tan-1152221313_26.jpg
 
  • Leuk
Waarderingen: Dennis_k