Je hebt wel de moeite genomen. Mk23 ziet er zo netjes uit. Dacht ff dat je een frontgrip aan je silencer vast had gemaakt haha (kleine opmerking, magazijnen kan je beter zonder bb`s er in weg leggen. Dit is namelijk slecht voor je veren om constant onder spanning te liggen.)
Ja ik zat net te kijken naar die foto's, en dacht exact het zelfde.. that can't be good Straks ff ruzie maken hier met t vrouwtje en t zooitje even leegpompen op een schoenen doos van haar nieuwe schoenen! ;P
Mooie kast Rick! Hier is vandaag een kleine levering van Powair6 binnen gekomen: I know, deze tracer verdient nog een upgrade, maar de bankrekening en ik vonden het zo wel even mooi geweest
Zo.. Eerste magazijn inhoud door heel de kamer.. Ik onderschatte even de wel heel heftige BB-Ejaculatie die optreed als je dat palletje opzij trekt.. Had ik kunnen weten, maar oke.. You live, You learn..
Ik was eerst ook heel blij dat ik mijn wapenkluis had bewaard (3 verhuizingen ), maar hij begint nu wat klein te worden voor de collectie. Zeker als je de achterste wilt hebben en alles eruit moet trekken.
Wat is naar jouw idee eigenlijk een Ja k zie mezelf dat ook veel te snel voor elkaar krijgen, met mn impuls aankoop afwijking.. Maar deze is best hoog dus ik kan er misschien een verdieping idee in maken. Anders wordt het weer even marktplaatsen..
Mijn nieuwste aanwinst: Arcturus AK-12, overweeg een review te maken na wat gametime en zodra ik 11.1V lipo's vindt die passen xD
Het is mij allemaal te duur op het moment, maar ik vond hem ook wel heel interessant. Zeker door de nieuwe QC spring systeem dat ze hebben gebouwd. Ik zie er graag een review van.
He hi hallo, Deze week eindelijk mijn SA H06 M binnen gekregen en de Glock 17 gen 5 van umarex. Fantastische apparaten. Hier een link naar wat ik nu allemaal heb : Link
Afgelopen 3 weken rustig aan wat spulletjes binnen gekregen ivm nieuwe loadouts. Nieuwe WAS RPC in Tan en Multicam met bijbehorende belt en pouches. Inspiratie opgedaan bij een LMB Pathfinder. Hun loadout is geen vast gegeven maar een persoonlijke voorkeur. Wel zijn ze afhankelijk van waar er ingekocht word. Tevens zit er op de C8NLD zonder UGL de eerste geproduceerde alu rail Enjoy Mvg Roy aka Smitty
Fort defender Avizent Dit type werd gebruikt in oa gijzeling in Beslan in 2004. En een guicci tasje die bij de gucci gear past
Begin vorige week eindelijk mijn custom build SA80A3 van Daves Custom Airsoft binnen gekregen Nu nog wachten op de accessoires, sling, scope en front grip. Ondertussen nog een peq box aan het verven zodat ie beter bij de looks past...
Na de wijziging van de naam van ons team van HRT naar ODB, zijn dan eindelijk de patches gereed en aan de teamleden uitgedeeld.
wat zijn je ervaringen tot nog toe? Nog steeds goed? Ben namelijk op zoek naar een vervangjng voor mijn bowman evo van midland die stuk is...
Op zich prima.. maar ik geloof dat het een hit or miss product is. Sommige units werken prima en andere hebben de ene storing na de andere.
Eindelijk binnen uit Taiwan, mijn SFC Double Bell VSR-10 met real wood stock. Alle upgrades zijn van TNT. Uiteraard gelijk wat konijnenvoer aangehangen, bipod eronder, cheek rest en een 3-12 x 50 scope gemonteerd.