Wat heb je gekocht of binnengekregen mk2

@[Fairsofter] Sure. Geen probleem. T is alleen dat ik niet kan teleporteren
 
I'm an airsofter Captain, not a miracleworker! (ff stiekem kijken wie de Star Trek one liners kent :p)
 
Hehe, Scotty toch? 
I jus' can' du i' Cap'n, we don' Ave th' pow'r.

Mooie spulletjes allemaal hier, nog even wachten en dan kan ik mijn mask hier ook tonen.
 
@Slaydo, Ziet er erg gaaf uit. Vind je het alleen niet lastig dat je elke keer de hand guard er af moet schroefen als je de batterij er in wilt stoppen/ eruit wilt halen?
 
@Bart, ja dat is idd lastig maar ik denk dat 1 1200 MaH lipo genoeg zal zijn per dag skirmen. Ik neem de back up iig altijd mee dus ja tussen rondes kan ik wisselen. Ik zit erover te denken om hem op termijn een PEQ box te geven.

@Seagon, idd dat is scotty :p
 
Ik denk dat 1 1200 mAh wel heel erg weinig is. Ik haal namelijk net aan een dagdeel met de mijn ICS m4 ZONDER EBB op een 1200 mAh Lipo. Op een 2000 mAh butterfly haal ik overigens makkelijk een hele dag, ik denk dat jij die er ook wel in kwijt kunt, kost bijna niks ;)



http://www.hobbyking.com/hobbyking/store/__17285__Turnigy_nano_tech_2000mah_2S_15_25C_Lipo_AIRSOFT_Pack.html



Ik weet alleen niet of je de 7,4 V of de 11.1V gebruikt.



Dus hier de 11.1 V variant:

http://www.hobbyking.com/hobbyking/store/__17286__Turnigy_nano_tech_2000mah_3S_15_25C_Lipo_AIRSOFT_Pack.html
 
@ Slaydo

Die Lipo's gebruik ik ook in mijn m4 , ik heb er 2 maar gebruik er 1 op een dag .
Als ik na het skirmen thuis kom heb ik hem ook altijd precies op storage lading leeg gespeeld. 
Dus die 1200Mah 25-50C zijn wat mij betreft echt de Bom

Ps , Ik heb geen EBB of andere fancy stuff erop, in mijn L86 gaat de 1800Mah 25-50C
 
Dus jullie denken dat ie leeg gaat? Hmmm dan wordt het tijd voor een PEQ. :sadface
 
@Slaydo Als je al een back-up hebt, probeer je dat toch gewoon? Heb je ruimte voor de schroevendraaier en back-up op je vest? Dan kan je hem in the field gewoon vervangen als je nou merkt dat ie leeg gaat. 
 
@jan, dan moeten er 6 schroeven uit met imbus sleutel.. nog grotere :sadface. M.a.w. dat lukt niet. Tussen rondes wel maar al mn tijd voor pauze gaat daar dan aan op jammer genoeg. Deze replica is front wired en dat is zo'n beetje het enige slechte punt van de replica. Hij rammelt niet, is mooi en goed gebouwd, heeft goede internals, ebb en goede prestaties.
 
Ik weet helaas niet precies hoeveel ruimte je hebt, maar ik denk dat die van Evil echt wel zullen passen.



En dan maakt die 15 - 25C rating van de 2000Mah, niks uit tegen de 25-50 C rating van de 1200Mah.

Dat word toch bijna gelijk getrokken door het hogere Ampère.



Maar eens proberen als we elkaar tegen komen op een skirm ofzo ;)



Greetings
 
@Twinfromhell is goed, doen we. die 2000Mah was niet voorradig :(, dus heb ik die 1200 Mah genomen.
 
Eindelijk binnen, vers van de fabriek. Het kostte wat maar hier Is het dan.

De Cold blood art CBA#3 met custom kleur.
DSC_0291.jpg


DSC_0292.jpg
 
ziet er gaaf uit, maar ga je niet dood van de hitte als het warmer is dan 5 graden?
 
Het is goed geventileerd en open aan de onderkant dus het valt best mee.
Masker is van Aramid kevlar en carbon fiber, dus licht.

De ventilatie zit bij de mond, dun ingesneden incapingen, gister was het goed warm en ik had er geen last van. Ook geen fogging van de lensen opgemerkt.

Hier zie je de gaten
DSC_0300_1.jpg
Want 

En de padding
DSC_0298.jpg
 
Zo! Intimiderend idd!!! Ben erg benieuwd hoe je dat vind skirmen :)