Wat heb je gekocht of binnengekregen mk2

Vaak ben je te bang, maar die 3 minuten moeten kunnen dacht ik zo ;)

Er is aardig wat inkijk op de tuin van mensen die waarschijnlijk geen directe buren zijn. Zelf bang zijn is niet zo'n probleem, het in 5 seconde bang maken van onwetende is een groter risico en kan resulteren in een hoop gevolgen waar niemand op zit te wachten, ook de sport niet. Ik denk dat de meeste peertjes in het huis voldoende licht afgeven zodat deze foto ook binnen gemaakt kan worden. Het is misschien ook meer een principe kwestie, maar goed.

Voor de rest coole out fit, alleen zo'n bruin magazijn in een zwarte replica vloekt aardig.
 
Van de week ook wat binnen gekregen een ANA ''krot'' suit in ss leto, nu moet ik zeggen dat zonder gear ik hem te groot vind maar zo staat ie niet verkeerd imo.
en ja ik weet dat de defender icm de mk2 niet accurate is maar wou gewoon ff zien hoe het eruit zag :)




Bekijk bijlage 2424

Ziet dr goed uit. Is mijn favoriete camo patroon. Ik zelf heb nog een goka3 in deze camo.
 
Er is aardig wat inkijk op de tuin van mensen die waarschijnlijk geen directe buren zijn. Zelf bang zijn is niet zo'n probleem, het in 5 seconde bang maken van onwetende is een groter risico en kan resulteren in een hoop gevolgen waar niemand op zit te wachten, ook de sport niet. Ik denk dat de meeste peertjes in het huis voldoende licht afgeven zodat deze foto ook binnen gemaakt kan worden. Het is misschien ook meer een principe kwestie, maar goed.

Voor de rest coole out fit, alleen zo'n bruin magazijn in een zwarte replica vloekt aardig.

Thanks iig, en ik snap je wel echter weet de buurt dat ik deze sport beoefen, maar noted (Y)
 
Deels gepimpte m4a1 van aps, best blij met het resultaat:)
 

Bijlagen

  • Screenshot_20190602-022318_Gallery.jpg
    Screenshot_20190602-022318_Gallery.jpg
    808,3 KB · Weergaven: 395
  • Leuk
Waarderingen: Akita
2nlblag.jpg


Nieuw kydex holster voor mn g19 met xc1 lampje, want dat ziet er een stuk beter uit dan met een x300.
 
  • Leuk
Waarderingen: Akita
Mijzelf in een soort van valstrik gelokt.
2 tippmann flessen gekocht, magpul MOE stock Mil-Spec & Magpul MOE-K2 Grip.
Dit alles om mezelf een klein beetje meer te pushen om hpa te gaan spelen (Wolverine MTW)
 

Bijlagen

  • Mtw accesoires.jpg
    Mtw accesoires.jpg
    304,4 KB · Weergaven: 368
Nu wilde ik mijn nieuwe G3 GBB net zo gaan maken als mijn oude persoonlijke wapen, maar de huidige DMR / urban sniper van de Bundeswehr is toch ook wel charmant. En als je dan toevallig zo'n handguard tegen komt en zelf nog wat meuk hebt liggen dan kun je toch leuke dingen maken...

IMG_20190608_123545.jpg
 
  • Leuk
Waarderingen: Roy Pie
Altijd mooi als mensen proberen om tot in de details een echt wapen of zoals in jou geval je persoonlijke wapen wil na maken.
Ik heb dat dus met de Colt C7NLD en C8NLD.

Mvg Roy aka Smitty

Nu wilde ik mijn nieuwe G3 GBB net zo gaan maken als mijn oude persoonlijke wapen, maar de huidige DMR / urban sniper van de Bundeswehr is toch ook wel charmant. En als je dan toevallig zo'n handguard tegen komt en zelf nog wat meuk hebt liggen dan kun je toch leuke dingen maken...

Bekijk bijlage 2438
 
  • Leuk
Waarderingen: Akita
Aangezien de onderdelen lekker gemakkelijk uitwisselbaar zijn kan ik nu de moderne kant op of de versie die ik zelf had in 1996 tot 1998. Gelijk de oude KL uitrusting maar weer eens opgezocht om binnenkort eens een dagje B&A te doen. :D
 
  • Leuk
Waarderingen: Oddball en Roy Pie
Vandaag mijn Stanag Claw mount binnen gekregen voor op de G3. Tevens nog een extra magazijn erbij. Heb er nu totaal vier dan. Hopelijk donderdag de mogelijkheid om eens een range test te doen met dit monster bij Skirmworld.
122177.jpg
 
  • Leuk
Waarderingen: Oddball
1.jpg


Toch maar besloten de SSP 1 te kopen. Ik heb veel goede berichten en ervaringen gelezen. Of dit allemaal klopt moet nog blijken, maar ik kijk er naar uit.

Toen de SSP1 aangekondigd werd, dacht ik bij mijzelf, dat het waarschijnlijk een peperduur overpriced ding zou worden. Dit viel uiteindelijk echt mee. Ik ben benieuwd hoe deze replica het gaat doen!
 

Bijlagen

  • 2.jpg
    2.jpg
    219,7 KB · Weergaven: 324
  • Leuk
Waarderingen: Dodgy
Kunnen we het gewoon een KJW Hicapa noemen.


how how, hij is wel compleet geupgrade hoor!

Met nuttige upgrades zoals een fancy outerbarrel en paarsgeverfde magazijnlipjes.

(is er eigenlijk al confirmation of het nu effectief 9ball gaskets zijn of niet?)
 
Een polymer holster met een lock&release voor mn 1911, een stuk beter dan wat standaard bij mn vest zat.

 
how how, hij is wel compleet geupgrade hoor!

Met nuttige upgrades zoals een fancy outerbarrel en paarsgeverfde magazijnlipjes.

(is er eigenlijk al confirmation of het nu effectief 9ball gaskets zijn of niet?)

Ik begrijp de haat naar Novritsch niet zo. Kan iemand mij dit uitleggen?
 
Ik begrijp de haat naar Novritsch niet zo. Kan iemand mij dit uitleggen?
Dit is voor mij persoonlijk:
- Clickbait video titels
- sinds hij is begonnen met zijn "eigen" producten brand hij regelmatig andere merken af (die een paar maanden daarvoor nog super waren) en gaan die andere merken "toevallig" stuk.
- niet erg eerlijk over welke fabrikant zijn producten nu eigenlijk maakt (net als cyberscum/umarex/secutor etc.)