Wat heb je gekocht of binnengekregen mk2

Een stunning beauty!
Dat is t. :)
Word er hebberig van.
Ik kijk uit naar de review. ;)
 
Vandaag mijn m14 mount base binnengekregen van com-bat. Hier is hij gemonteerd op mijn CM.032 samen met een 4x ACOG!
20190521_212229.jpg

20190521_212628.jpg

20190521_212134.jpg
 
Duurt nog even hoor (September). Maar zelf alles kunnen regelen (ipv reisbureau) scheelt al een hele hoop.

Verder is ook de ZF4 scope bv voor op m'n G43 binnen.
qBUTdQ2.jpg

My God, wat een beauty. Prachtig om te zien. You are a Lucky man.
 
20190518_181309.jpg

Gisteren deze CM.032 binnengekregen van taiwangun. Als het goed zit tijdens een skirm ga ik er nog een houten lichaam voor kopen. Ik heb hem al thuis wat getest, en ik moet zeggen dat ik onder de indruk sta van de grouping en de feel in het algemeen, aangezien hij slechts 120€ was. Met de bijgeleverde 8.4 NiMH batterij schiet hij behoorlijk traag, maar met een 11.1V LiPo was dat meteen opgelost :D
Over het algemeen zeer tevreden met mijn bestelling. Nu wacht ik nog op een M14 mount base van com-bat.
Met de bijgeleverde 8.4 NiMH batterij schiet hij behoorlijk traag, maar met een 11.1V LiPo was dat meteen opgelost
20190518_181309.jpg

Gisteren deze CM.032 binnengekregen van taiwangun. Als het goed zit tijdens een skirm ga ik er nog een houten lichaam voor kopen. Ik heb hem al thuis wat getest, en ik moet zeggen dat ik onder de indruk sta van de grouping en de feel in het algemeen, aangezien hij slechts 120€ was. Met de bijgeleverde 8.4 NiMH batterij schiet hij behoorlijk traag, maar met een 11.1V LiPo was dat meteen opgelost :D
Over het algemeen zeer tevreden met mijn bestelling. Nu wacht ik nog op een M14 mount base van com-bat.
. Met de bijgeleverde 8.4 NiMH batterij schiet hij behoorlijk traag, maar met een 11.1V LiPo was dat meteen opgelost :D
ik zou daar wel voorzichtig mee zijn, mosfet ertussen zetten dan ben je zeker dat de boel niet doorbrand.
Ik gebruik trouwens ook een 11.1 lipo.
In mijn m14-socom dmr.
 
  • Leuk
Waarderingen: HLQ
ik zou daar wel voorzichtig mee zijn, mosfet ertussen zetten dan ben je zeker dat de boel niet doorbrand.
Ik gebruik trouwens ook een 11.1 lipo.
In mijn m14-socom dmr.
Inderdaad, ben ik al van plan. Ik heb ook een mosfet besteld van com-bat, maar in verband met hun verhuizing zijn ze nog niet binnen, dus ben ik daarop aan het wachten.
 
  • Leuk
Waarderingen: M14shooter
Vandaag Van Outdoore extreme binnen gekregen Teeser tactical boots , zitten geweldig en hoe lang ze het vol houden is even afwachten , scherpe prijs voor deze schoenen .

Een vriend die vaak als introduce mee gaat heeft de combinatie Helm/fan / goggles uitgeprobeerd en ook voor hem gold ook 0% fog dus voor hem hetzelfde aan het maken nu , de goggles op foto zijn de revision Revision Locust Goggle Deluxe Kit en echt de lenzen zijn exact dezelfde afmeting als mijn ESS lens behalve de inkepingen die zijn iets groter maar zitten ook op dezelfde plek .


jsyiz1u.jpg


3nl5hmock.jpg


gwuvls.jpg


vz106vqdq.jpg
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Wat kost het bij jou als je zo een goggle fan bouwt?
Of kun je mij een lijsje door sturen wat er nodig is dat ik het zelf maak ;)

Mvg Roy aka Smitty
 
Gisteren binnen gekregen een mooie RA-tech WE GBBR barrel voor de Tippy.
6MM TDC en Hybrid bucking zijn onder weg.
Tevens ook nog een paar M4 GBBR mags binnen gekregen voor de WE C8NLD voor als ik wat trainingen ga doen.
Daarvoor een paar magpuls mee laten komen met de mags en meteen ook een dwelmod front nozzle van de tippy laten komen omdat ik ffies geen zin had om ze zelf te maken.
Het is dus nog even wachten tot de RED en de 6mm TDC uit de US of bloody A komen en dan kan ik aan de gang met wat test werk
Zowiezo meer recoil krijgen en ook de juiste richting op, plus ook nog een de ultimate combo barrel bucking uit gaan proberen volgens de Tippmann King uit Hawai.
Me a happy camper :)

Mvg Roy aka Smitty
 
  • Leuk
Waarderingen: Robin2k7
Wat kost het bij jou als je zo een goggle fan bouwt?
Of kun je mij een lijsje door sturen wat er nodig is dat ik het zelf maak ;)

Mvg Roy aka Smitty

Kost niks ik geloof dat je mij ook vaak hebt geholpen met die colt C8 NLD

Kan ook een lijstje sturen .

Robin
 
Laatst bewerkt door een moderator:
  • Leuk
Waarderingen: Roy Pie
Zo Roy je bent lekker bezig , ik ben op zoek trouwens naar een nieuwe barrel voor mijn Tip M4 ik denk dat de oude aluminium barrel heeft gezegd vervang me aub haha

Verticaal best veel afwijking

Robin
 
Hallo Robin,

Indien je niet de moeilijke weg wil gaan, zeg ik de Prommy 6.03 met de madbul shark red of een Poseidon aircushion barrel met de bijbehorende bucking.
Er zijn een aantal mensen die deze gebruiken en goede resultaten hebben.
Ik nu dus de RA-Tech WE gbbr barrel gebruiken met een hybrid bucking en de 6MM TDC.
Ben zelf aan het kijken om die 6MM ook te maken maar voor alsnog wil ik eerst een originele hebben.
Je zal met de laatste optie ook de receiver body moeten bewerken anders past de 6mm nub er niet door heen.
Indien je daar niet toe bereid bent, ga voor de Prommy.
Check wel de hopup venster daar ik er al een aantal heb gezien die niet netjes waren afgewerkt.
Ligt niet aan de shop maar aan de QC van Prometheus.
Stuur mij maar een lijstje met parts die ik nodig heb voor de zoemie goggles.

Mvg Roy.
PS ik heb nog 2 alu barrels liggen ;)
 
  • Leuk
Waarderingen: Robin2k7
Gisteren spontaan naar Graziani in Emmerich gekacheld voor wat dingetjes van de PSG-1 en een nieuwe side-arm voor de Russische loadout. Was een teleurstellende dag met dank aan vele files, Duitse wapenwetgeving, Stechkin pistool dat 1,6 joule schiet (dus niet gekocht) en de PSG-1 is nog niet gerepareerd (wederom door Duitse wapenwetgeving). Maar uiteindelijk alles goed gekomen met de aanschaf van mijn nieuwe speleding (ben echt blij als een kind ermee aangezien ik dit model zelf heb gebruikt tijdens mijn Duitsland periode bij Defensie).

Hierbij presenteer ik mijn nieuwe trots (inmiddels al met bipod eronder en nu nog wachten op een originele Hensholdt Fero Z-24 scope met mount): de VFC / Umarex H&K G3 GBB.

IMG_20190530_122254.jpg
 
Gisteren spontaan naar Graziani in Emmerich gekacheld voor wat dingetjes van de PSG-1 en een nieuwe side-arm voor de Russische loadout. Was een teleurstellende dag met dank aan vele files, Duitse wapenwetgeving, Stechkin pistool dat 1,6 joule schiet (dus niet gekocht) en de PSG-1 is nog niet gerepareerd (wederom door Duitse wapenwetgeving). Maar uiteindelijk alles goed gekomen met de aanschaf van mijn nieuwe speleding (ben echt blij als een kind ermee aangezien ik dit model zelf heb gebruikt tijdens mijn Duitsland periode bij Defensie).

Hierbij presenteer ik mijn nieuwe trots (inmiddels al met bipod eronder en nu nog wachten op een originele Hensholdt Fero Z-24 scope met mount): de VFC / Umarex H&K G3 GBB.

Bekijk bijlage 2418
Wat mooi! Ik vind de G3 replica's ook prachtig. Was een van de keuzes waar ik over nadacht voor mijn eerste AEG een jaar geleden.
 
  • Leuk
Waarderingen: Akita
Toen deze uit kwam was ik gelijk verkocht eigenlijk. GBB geeft naar mijn mening meer realisme (hoewel het in het veld een bitch kan zijn) gezien de kickback. Deze versie is zo getrouw nagemaakt dat zelfs originele onderdelen van de real steel G3 uitwisselbaar zijn. Gewicht is ook bijna 1 op 1. Qua realisme benaderd deze het 't beste naar mijn mening. Ik ben van plan hem zo na te bouwen dat hij praktisch identiek wordt aan mijn oude persoonlijke wapen.

Leuk project voor de komende tijd.
 
  • Leuk
Waarderingen: Roy Pie
Gisteren spontaan naar Graziani in Emmerich gekacheld voor wat dingetjes van de PSG-1 en een nieuwe side-arm voor de Russische loadout. Was een teleurstellende dag met dank aan vele files, Duitse wapenwetgeving, Stechkin pistool dat 1,6 joule schiet (dus niet gekocht) en de PSG-1 is nog niet gerepareerd (wederom door Duitse wapenwetgeving). Maar uiteindelijk alles goed gekomen met de aanschaf van mijn nieuwe speleding (ben echt blij als een kind ermee aangezien ik dit model zelf heb gebruikt tijdens mijn Duitsland periode bij Defensie).

Hierbij presenteer ik mijn nieuwe trots (inmiddels al met bipod eronder en nu nog wachten op een originele Hensholdt Fero Z-24 scope met mount): de VFC / Umarex H&K G3 GBB.

Bekijk bijlage 2418

Mooi ding, zoals ik begrepen heb rust VFC tegenwoordig al zijn gbb's uit met een npas. Is dat bij deze ook zo?
 
Van de week ook wat binnen gekregen een ANA ''krot'' suit in ss leto, nu moet ik zeggen dat zonder gear ik hem te groot vind maar zo staat ie niet verkeerd imo.
en ja ik weet dat de defender icm de mk2 niet accurate is maar wou gewoon ff zien hoe het eruit zag :)




WhatsApp Image 2019-05-30 at 16.19.42.jpeg