Wat heb je gekocht of binnengekregen mk2

Ohhh, duur?
Ik wilde er vroeger ook altijd een, maar ben toch voor de FMA Weapon Link gegaan.
Met een 90 deg offset mount net zo makkelijk, maar goedkoper. (kan je ook vinden op AliX).
Met verzendkosten 80,-
Aangepast van 90,- naar 80,-
 
Laatst bewerkt:
pwJ80jn.jpg


Training Plates van Team Trident. Wegen ongeveer 1 kilo per stuk en zijn een klein beetje flexibel.

-Beter voor de rug
-Gelijk wat training :D
-Alles wat ik op mijn plate carrier draag blijf beter zitten ivm de foam plates die ik eerst had
 
Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: Jelle en Seagon
pwJ80jn.jpg


Training Plates van Team Trident. Wegen ongeveer 1 kilo per stuk en zijn een klein beetje flexibel.

-Beter voor de rug
-Gelijk wat training :D
-Alles wat ik op mijn plate carrier draag blijf beter zitten ivm de foam plates die ik eerst had

Damn! Ik dacht in eerste instantie; "wil dr nu iemand zijn masserati-vloermatten showen op een Airsoft forum?"

Maar wauw,2 kilo erbij bij je bepakking.
En dat wil je dan een hele skirm dragen?
Respect,ook als je het niet de hele dag volhoud.
:cool:
 
Damn! Ik dacht in eerste instantie; "wil dr nu iemand zijn masserati-vloermatten showen op een Airsoft forum?"

Maar wauw,2 kilo erbij bij je bepakking.
En dat wil je dan een hele skirm dragen?
Respect,ook als je het niet de hele dag volhoud.
:cool:

Haha, het valt echt reuze mee, als je de plate carrier oppakt denk je wow, maar zodra hij om zit merk er weinig nadeel van. De gewichtverdeling van de plate carrier is veel beter. Het klinkt bizar maar de plate carrier zit nu veel prettiger. Mijn rug vind het ook een stuk fijner.

Dit is trouwens niet eens de zwaarste versie, er is er ook 1 van 3kg per plate. De lichtere versie weegt rond de 0.7 kg. Valt als nog in het niet bij de wat echte ballastic plates wegen, die zijn volgens mij rond de 5 kg per plate.

Aantal reviews voor de geinteresserden

https://thereptilehouseblog.com/2018/02/15/task-force-trident-training-plates-review/

https://popularairsoft.com/reviews/trident-gear-airsoft-armourtraining-plates


WhatsApp Image 2018-12-30 at 15.09.05.jpeg
WhatsApp Image 2018-12-30 at 15.09.05 (1).jpeg
 
  • Leuk
Waarderingen: Crix en RG.
Vind het niet heel gek klinken dat het beter zit met zwaardere plates. Je carrier wordt nu beter omlaag gehouden en kruipt bijvoorbeeld minder omhoog en beweegt minder tijdens het lopen, ten opzichte van dezelfde carrier met lichte plastic of schuim platen.
 
PDI 6.05 554mm inner barrel
Vector optics harris style bipod
G&G striker spring
G&G gas router connector springs
 
NABV pas aangevraagd, dus ik kan binnenkort ook in Nederland airsoften:)
VOG zou geen probleem moeten zijn verwacht ik:p:D
Tot over een week of 4:cool:
 
  • Leuk
Waarderingen: Denzel053
Gister mijn JC Airsoft Airframe V2 XL binnengekregen! Ik heb een aardig groot hoofd en de mijn oude helm was eigenlijk te klein. Hij paste alleen wanneer ik alle padding eruit had gehaald, wat na een anderhalf uurtje behoorlijk oncomfortabel is. Deze helm daarin tegen is enorm groot (hij is echt wel groot) en ik ben benieuwd hoe die spleet gaat helpen met de airflow.

Hvg8ZgRTN6ZQ8lXiiUWsN3qUOzMyeFHD-7h0eHAD-EpJP9gF2a2oMGxtxtKbuyZwpnp8Mlois90le5bmldMxAopLAK3a0Qzmu82fFDdaQqvuQOgyGLi9HJBC2UQZuBUS20UQAYlzpU5J1ycOGoNLE9p46MGOneu7rVg7ubd-ZYPTm1F_g_TgzNerlTsNgRhLpzC-dpWSBJwfLsd8CfyQVtbXRehnbOvA0pPyaNHr4DX3tbted-gOn-8TcFNaa_FDvdbOFgqk6PNHcxtbbEdrfP_zW1XrHlwwVa26NvzlgBjk8oOno9cMM4Yto_-H2Q1yrAvRCXoPmhA4MJR_DOgbYVATOY23Xn_0zcenTlX_Iz28-pua7o3iQz56Jm7Z8JW739YMQ_0BC0bg7bf62xE9gsJNOJcE2oLEC5pbkssqWGbWioNe067N6ibkd7Q06vRNyZ1LT6I9VAxXzho_wt-2vAgEKugFxlknZm7BA-C6xs7rpFawmVnwMvIGp4X7EveZNfmg0niQHNh-cjkciArd567Jaq3KQiU-ALaIv3YzMAqmIiAFPcU3b7P5-s9UIsmmCjdhajAj6kD7Dxk1Iszd3qlJR_wzIrnnLEHyfZeG2lGAQdlkwZ8in48_1Z9uccIS1bPLgJu6z51sZ1WKgczgnlHZ=w1251-h938-no


uVBBO3tAPeIaZ0iIXF2AFNDABifhnIQUgCXD01ZegRvbG318WaGL5s81PRdbLSvWy3cuV_Urvcj_qqp-3AtHE8P3rQ4PM1znOIlgfiyqBQioBqvNBF8xZ5vPCPD-CRgckT-vXzSRp0HLPQdKjE8CdbyXSRr_LsfcobWPh5V45LKn3bVByY3mSbetxf4byZwLvpJCWrg5B95OED7dfupghzudqidOOtfhIp653E3JMK16HPMXZbLDKvxrNtMeifiXZEfTs9CRy7lATusU415hPpu5eDLUuqckqns9gy1xOWKDxCTD0UUPjdVeQw1_ca1JPe1jEjWSLv65s4dfMQxwPcVCs1aDh-ciMSBYzyhiOhN-0Om_A8KBGhcxIEbKyJBueu9_aa1DEX88hNb4b2Y7GGQm8TjG-9q38mmyLWN7_MthRoOHETWNby_QqIIMzntzKg34q08fP-g9Y7UyWHrUGUMum7EF6BiyVlWPmUBqwfWoSScb4KfcTPhDrGxpUwFLjMjKAdwU0YrdxcsC0Ynxj-dcLMHYMnNAffvbn54lUCN2F_iXTWbCJebYNQ0v5y8XlhzPk6oaNrRD1eAc2Ac4Jc_oKPMrFweeNy1Q8MeWua-k_ZtlP9JgANyfO1QgMkfDRN0S-NdyhEU4YkxT33KBOccc=w704-h938-no

(deels van de padding verplaatst zodat ik mijn headset met hoofdband kan dragen)
 
  • Leuk
Waarderingen: Olaf en Oddball
PeuGm7GU

Een eotech met magnifier binnen gekregen. Ziet er sick uit.
Een uur later kwam ook m'n baofeng uv-82 binnen.
 

Bijlagen

  • vfc hk416 met holo en magnifier.jpg
    vfc hk416 met holo en magnifier.jpg
    95,4 KB · Weergaven: 422
  • Leuk
Waarderingen: Yair en M14shooter
3 nieuwe mag followers en een hammer spring voor mijn WE18c. Tijd dat die weer gaat werken hehe.

Ook maar voor de CAM870 een nieuwe firing pin bestellen nadat ik zeker weet dat die gebroken is. besteld.
(Die is idd kapot hehe...)
 
Laatst bewerkt:
Had er gemixte gevoelens over, maar als ik hem zo zie is hij eigenlijk gewoon mega vet