Wat heb je gekocht of binnengekregen mk2

New year, new me. Dus tijd voor een nieuwe outfit. Mede door de goeie berichten hier op het forum mezelf overgehaald (was niet veel voor nodig, dat geef ik toe) om een UF PRO set te halen. In Pencott Greenzone :D

Daarnaast wacht ik nog op een Falcon charging handle voor m'n Glock, een Motorola TLKR T80, een lading Geoffs tracer bb's en Geoffs 0.40 voor m'n sniper. PostNL zal blij met me zijn :p
 
  • Leuk
Waarderingen: Peter Boudewijn
New year, new me. Dus tijd voor een nieuwe outfit. Mede door de goeie berichten hier op het forum mezelf overgehaald (was niet veel voor nodig, dat geef ik toe) om een UF PRO set te halen. In Pencott Greenzone :D

Daarnaast wacht ik nog op een Falcon charging handle voor m'n Glock, een Motorola TLKR T80, een lading Geoffs tracer bb's en Geoffs 0.40 voor m'n sniper. PostNL zal blij met me zijn :p

van je UF Pro ga je zeker geen spijt krijgen!!
 
  • Leuk
Waarderingen: Bax en Arjen511
New year, new me. Dus tijd voor een nieuwe outfit. Mede door de goeie berichten hier op het forum mezelf overgehaald (was niet veel voor nodig, dat geef ik toe) om een UF PRO set te halen. In Pencott Greenzone :D

Daarnaast wacht ik nog op een Falcon charging handle voor m'n Glock, een Motorola TLKR T80, een lading Geoffs tracer bb's en Geoffs 0.40 voor m'n sniper. PostNL zal blij met me zijn :p
Als je die tracés bb,s nou in je sniper doet,kunnen wij je makkelijker vinden ;)
 
Onder het mom van impressie kits : Een paar onderdelen aangeschaft voor een Ratnik impressie!

Handschoenen zijn : 6sh122
Splav knie beschermers. X-form
Een stel goggles die op de helm komen te zitten straks.
En een 6sh112 die later geupgrade word naar een 6sh117 met een mandatory W40k patch in digiflora.

Er staat nog wel aardig wat op het verlang lijstje maargoed... :rolleyes: Het jaar is nog jong!



G5Qx8yW.jpg

VbxND6D.jpg

llNMVgu.jpg
 
Laatst bewerkt:
Gisteren voor mijn M2 red-dot een kill-flash protector gekocht,zo dat ik geen opklap protector meer hoef te gebruiken voor de M2.
kGsdxtW.jpg

0TKQQEG.jpg
 
  • Leuk
Waarderingen: Denzel053
Haha dat is best wel een goeie, nooit aan gedacht! Opzich vormt het short stroken geen probleem hoor. Ik probeer juist goed te mikken waar door ik vaak niet meer dan 2 a 3 bbs op iemand schiet, daarnaast check ik regelmatig hoeveel bbs ik nog heb en er zitten 50 bbs in een mag dus ik kan een tijdje vooruit.
Het was meer als reactie op het verhaal van tracers en nontracers door elkaar. Elke keer als ik dan geen groene bb zie vliegen denk ik aan een leeg mag of feedissues ;)

Misschien dat ik toch ergens een paar rode bbs op de kop ga proberen te tikken. Vind het idee van een soort van empty mag indicator gewoon wel vet! Thx!
Om even een idee te hebben hoeveel magazijnen leeg je met een middag skirmen?
 
Aantal bb's dat ik gebruik ligt heel erg aan waar ik speel. Welke speelstijl ik speel. En hoe er in het algemeen gespeeld word.

Meestal bij cqb: 500-1000
Woodland 360fps replica : 2000-3000
Woodland 450fps dmr: 500-1500

Als beginner zal ik in alle situaties meer rekenen omdat je het spel nog niet kent, jij je replica nog niet kent en nog waarschijnlijk nog wat trigger happy bent.
 
  • Leuk
Waarderingen: Olivier Duijvesteijn
Om even een idee te hebben hoeveel magazijnen leeg je met een middag skirmen?

CQB met Glock: 250-400
CQB met HK416: 500-750
Woodland met sniper: 70-120 (en dan nog ongeveer 100/125 bbs door m'n sidearm)

Daarbij moet ik wel zeggen dat ik absoluut niet de meest triggerhappy speler ben, er zijn genoeg mensen die duizenden bbs per dag schieten. Er zullen ook vast mensen zijn die met nog minder bbs een dag skirmen vol maken. Maar ik probeer niet te spammen maar gewoon echt goed te mikken en het liefst met een enkele bb raak te schieten.
 
  • Leuk
Waarderingen: Olivier Duijvesteijn
Gisteren de
NOVRITSCH SSP1 Airsoft Pistol - Preorder - CO2
Aangeschaft.wordt in maart geleverd

Op Facebook zit ik in de SSP1 Owners Group, ik moet zeggen dat er behoorlijk veel SSP1's uitgeleverd worden met problemen.

Mijn bestellingen van de afgelopen weken;

ACETECH Lighter S Tracer Unit
Paracord Bracelet
X300 Flashlight
ACETECH AC6000 Chronometer
Camouflagetape MB
Longsleeve MB
2x GEOFF 1000st Tracer Bio BB's 0.30gr
Airsoft Masterpiece IF Rear Sight base
Spring Set Hi-Capa
Airsoft Surgeon Replacement Loading Nozzle 120%
Airsoft Masterpiece AL SV Puzzle Trigger ring Long Curve Gold
TM Hi-Capa 5.1 GBB Gold Match
Guarder Steel Spring Cap
Airsoft Masterpiece Vale Knocker Spring
Poseidon Ice Breaker Race Gun Kit
Airsoft Masterpiece Shock Buffer
4st Nine Ball Enhanced Magazine Lip Seal
 
  • Leuk
Waarderingen: M14shooter
Heb vandaag weer 1 en ander besteld:
- TT Chest Rig MKII NL Minimi
- Pentagon Short Cuff Pilot Glove Olive
- Combat Shirt/UBAC - DPM
- Special Ops Trousers - DPM
- FAST Helmet PJ - FG
- M32H Tactical Communication Hearing Protector FAST - FG
- M51 Tactical PTT Kenwood
- G18 - PMR446 met LCD display
- Bat Safe

Hoop dat alles zo'n beetje tegelijk binnen komt ^^
(Moet helaas nog steeds wachten op pakket uit America, de goggles en exfog, de douane heeft ze momenteel in bezit)
En de m249 moet van de fabriek komen, dus da duurt ook nog wel even. :(