Wat heb je gekocht of binnengekregen mk2

Je kan ze ook mixen met gewone,spaart veel uit

Door het short stroken van mijn replica doet de slide catch het niet meer in het geval van een leeg magazijn. Als ik zou mixen zou ik de hele tijd denken dat m'n mag leeg is op het moment dat ik die groene bb niet zie vliegen :confused: En die paar euro per jaar die het oplevert zijn de kosten ook niet denk ik ;)
 
  • Leuk
Waarderingen: m00st en M14shooter
Door het short stroken van mijn replica doet de slide catch het niet meer in het geval van een leeg magazijn. Als ik zou mixen zou ik de hele tijd denken dat m'n mag leeg is op het moment dat ik die groene bb niet zie vliegen :confused: En die paar euro per jaar die het oplevert zijn de kosten ook niet denk ik ;)
Wat je ook kan doen is enkele rode tracer bb's vragen aan iemand als die er heeft en er een drie tal eerst in je magazijn stoppen en dan aanvullen met groene. Zo weet je dat je magazijn bijna leeg is als je een rode begint te schieten.
 
  • Leuk
Waarderingen: Instant en M14shooter
Wat je ook kan doen is enkele rode tracer bb's vragen aan iemand als die er heeft en er een drie tal eerst in je magazijn stoppen en dan aanvullen met groene. Zo weet je dat je magazijn bijna leeg is als je een rode begint te schieten.

Haha dat is best wel een goeie, nooit aan gedacht! Opzich vormt het short stroken geen probleem hoor. Ik probeer juist goed te mikken waar door ik vaak niet meer dan 2 a 3 bbs op iemand schiet, daarnaast check ik regelmatig hoeveel bbs ik nog heb en er zitten 50 bbs in een mag dus ik kan een tijdje vooruit.
Het was meer als reactie op het verhaal van tracers en nontracers door elkaar. Elke keer als ik dan geen groene bb zie vliegen denk ik aan een leeg mag of feedissues ;)

Misschien dat ik toch ergens een paar rode bbs op de kop ga proberen te tikken. Vind het idee van een soort van empty mag indicator gewoon wel vet! Thx!
 
Haha dat is best wel een goeie, nooit aan gedacht! Opzich vormt het short stroken geen probleem hoor. Ik probeer juist goed te mikken waar door ik vaak niet meer dan 2 a 3 bbs op iemand schiet, daarnaast check ik regelmatig hoeveel bbs ik nog heb en er zitten 50 bbs in een mag dus ik kan een tijdje vooruit.
Het was meer als reactie op het verhaal van tracers en nontracers door elkaar. Elke keer als ik dan geen groene bb zie vliegen denk ik aan een leeg mag of feedissues ;)

Misschien dat ik toch ergens een paar rode bbs op de kop ga proberen te tikken. Vind het idee van een soort van empty mag indicator gewoon wel vet! Thx!
Zo hoef je wel niet steeds te checken of je magazijn nog vol is. Want als je checkt ben je stilstaand target dat niet kan terugschieten he.;)
 
Vind het wel een cool idee inderdaad! Alleen vervelend aan einde van de dag als je nog volle mags hebt, dan kan je niet gewoon alles terug in je fles dumpen want dan krijg je dus een paar rode BB's tussen je groene
 
Vind het wel een cool idee inderdaad! Alleen vervelend aan einde van de dag als je nog volle mags hebt, dan kan je niet gewoon alles terug in je fles dumpen want dan krijg je dus een paar rode BB's tussen je groene
Dan pak je een plastic bakje uit de keuken en leeg je daar eerst ff je mags in, haal je die paar rode bb's eruit en klaar. Is niet heel veel extra werk, toch? ;)
 
  • Leuk
Waarderingen: BoomSmurf
Wel balen dat er nog geen 0.30 gram rode bbs te vinden zijn...
 
Wel balen dat er nog geen 0.30 gram rode bbs te vinden zijn...
En dat als ze er wel zouden zijn ze waarschijnlijk niet biologisch afbreekbaar zouden zijn en op de meeste terreinen niet worden toegestaan alleen al vanwege de kleur. Maar dat is niet oplossingsgericht denken... ;)
 
Wat je ook kan doen is enkele rode tracer bb's vragen aan iemand als die er heeft en er een drie tal eerst in je magazijn stoppen en dan aanvullen met groene. Zo weet je dat je magazijn bijna leeg is als je een rode begint te schieten.

Dit is wat ik ook al een tijdje doe en dit werkt perfect. Houdt er wel rekening mee dat de Xcortech en G&G tracers de rode tracer bb's niet of nauwelijks oplichten, de ASG B&T tracer pakt ze daarentegen wel allebei goed.
 
Ook zonder tracer's lijkt het me wel iets om een midcap eerst met 10-15 rode bb's te laden, voordat de witte komen. Zodat je in het veld weet dat het tijd word voor een mag change als je rode bbs ziet vliegen.

Alternatief zou iets zijn als een daadwerkelijke ammo counter

Hij maakt en verkoopt ze in beperkte oplage...
 
  • Leuk
Waarderingen: lj.nl en HLQ
Ook zonder tracer's lijkt het me wel iets om een midcap eerst met 10-15 rode bb's te laden, voordat de witte komen. Zodat je in het veld weet dat het tijd word voor een mag change als je rode bbs ziet vliegen.

Alternatief zou iets zijn als een daadwerkelijke ammo counter

Vraag me alleen af of je die rode bb's wel ziet als je ze zonder tracer unit afschiet, heb nu soms al moeite om witte bb's met het blote oog te volgen :D
Die Tachylon is gaaf gemaakt, alleen vind ik het een beetje lelijke unit en muzzle break, dan zou ik voor dat geld eerder gaan voor de Xcortech X3300W, dan heb je er ook gelijk een tracer en een fps meter bij
 
Vraag me alleen af of je die rode bb's wel ziet als je ze zonder tracer unit afschiet, heb nu soms al moeite om witte bb's met het blote oog te volgen :D
Die Tachylon is gaaf gemaakt, alleen vind ik het een beetje lelijke unit en muzzle break, dan zou ik voor dat geld eerder gaan voor de Xcortech X3300W, dan heb je er ook gelijk een tracer en een fps meter bij

Inderdaad ook mijn zorg, of je bij daglicht het verschil tussen 2 kleuren bbs wel daadwerkelijk zult zien... anyways, kwestie van proberen denk ik.

Had inderdaad de Xcortech ook gezien. Ziet er iets tacticooler uit, maar het nadeel daarvan is weer dat je de counter moet resetten op de PEQ box, terwijl je met de Tachyon een knopje voor het resetten bij de bolt release kunt plaatsen..

anyways, leuk topic voor in de winter maanden.
 
Je kunt ook gemixt doen en de laatste 3 puur tracer. Heb je geen rood voor nodig haha
 
Beetje offtopic allemaal maar,
Dan pak je als laatste 10 bb's gewoon witte zoals open blaster/g&g de rest pak je dark earth kleur zoals green devils. Zie je ineens je bb's vliegen weet je dat je moet herladen.
 
  • Leuk
Waarderingen: Jan
JfxolnYq.jpeg


Emersongear jogger pants zoals hun het noemen. Pasvorm is dik in orde, en in MB dus erg blij mee. En weer wat pakketjes met onderdelen voor de Hi Capa build, maar nog lang niet alles.
 
Specna Arms binnengekregen gisteren, mooie korte replica voor prachtige prijs.

Ook mijn Well MB03 ontvangen, deze schiet uit de doos verassend goed. Ga hier nog een review op maken.

Ook nog wat spul om m'n indoor setje af te maken :)
 
5lhk2Cv.jpg


Mijn Virtue Vio Contour geupgrade met een stealth visor en stealth visor fan. dit om er voor te zorgen dat er geen regen meer na binnenkomt en in combi met de fan nooit meer last te hebben van mijn bril die achter het masker aanwasemd.


vind het zelf een beetje een HALO vibe geven nu :p
 
  • Leuk
Waarderingen: Peter
Heb vorige week volgende besteld.
G&P M249 Para DX
OTW Goggles Green Foliage
EXFog
Team vanguard electric speed loader
En transport koffer