Wat heb je gekocht of binnengekregen mk2

Ik mijn NAVB pasje voor 2019, het is dat ik de replica's in huis heb liggen anders had ik er nog wel even mee gewacht kijkend wat april ons gaat brengen.

En tevens een CowCow Stainless Steel Guide Rod (Gold), anders zou dat weer zo raar staan met de Outer Barrel in Gold :rolleyes:
 
Gisteren langs geweest bij Unit13 en daar 2 replica's achtergelaten voor onderhoud en reparatie.

Maar niet met lege handen thuisgekomen, desondanks:
kCDBs6j.jpg

BZrpEUW.jpg

81Xjmr8.jpg

sDZL2nn.jpg

PfIkoZa.jpg

Voor mij wordt dit een CQB en back-up gun, maar ik was onder de indruk van deze replica in dit prijssegment. De eerste indruk is ontzettend goed en lekker licht, maar toch heel stevig en degelijk. Ik hoop in januari het geheel eens even goed te testen.

(Toch maar meteen een reddotje erop gedaan. Ik vind fijner en mooi staan.):rolleyes:
 
Laatst bewerkt:
Gisteren langs geweest bij Unit13 en daar 2 replica's achtergelaten voor onderhoud en reparatie.

Maar niet met lege handen thuisgekomen, desondanks:
kCDBs6j.jpg

BZrpEUW.jpg

81Xjmr8.jpg

sDZL2nn.jpg

PfIkoZa.jpg

Voor mij wordt dit een CQB en back-up gun, maar ik was onder de indruk van deze replica in dit prijssegment. De eerste indruk is ontzetten goed en lekker licht, maar toch heel stevig en degelijk. Ik hoop in januari het geheel eens even goed te testen.

(Toch maar meteen een reddotje erop gedaan. Ik vind fijner en mooi staan.):rolleyes:

Oeh laat weten hoe hij je bevalt, had er een review van gezien maar een ICS Split GB in de 200 euro prijs range is wel heel nice.
 
Oeh laat weten hoe hij je bevalt, had er een review van gezien maar een ICS Split GB in de 200 euro prijs range is wel heel nice.
Dat was mijn mening dus ook.

Ik ga kijken of ik er een review over kan schrijven, maar dat laat nog wel even op zich wachten. Moet daar wel de tijd voor hebben...

Eerste indruk is wel heel erg positief, zeker voor het geld. En inderdaad, dit split gearbox voor onder de €250,- is wel heel erg nice.
 
Zonet de SA-C06 van Specna besteld inclusief een hele zoot gear bij gunfire :)
 
Ondertussen ben ik ook weer eens lekker aan het inslaan gegaan. Ik heb een A&K PKM besteld maar kreeg een PK binnen, nu moet ik eigenlijk ook zeggen dat ik dit helemaal niet erg vind en het er eigenlijk wel een stuk toffer uit vind zien (het helpt ook zeker dat ik dit nog niet eerder heb gezien.). Nu maar eens even gaan kijken naar de upgrades die ik er in moet drukken.

0Q3Wbk6.jpg
 
Leuk om te lezen dat de pk binnen is. Ik had deze versie ook nog niet eerder gezien. Zolang ie geen 1,5 kg zwaarder is als real steel zal je t denk niet veel uitmaken
 
  • Leuk
Waarderingen: Sacramentum
Leuk om te lezen dat de pk binnen is. Ik had deze versie ook nog niet eerder gezien. Zolang ie geen 1,5 kg zwaarder is als real steel zal je t denk niet veel uitmaken

Hij weegt net iets meer dan 7 kilo, dus de sling die ik er op heb zitten nu (met jouwn aanraden) zal zijn werk goed doen. ;) T' zal niet helemaal gaan passen bij mijn Ratnik impression waar ik aan wil werken, maargoed dat neem ik maar voor lief voor een redelijk unieke replica. :rolleyes:
 
  • Leuk
Waarderingen: M14shooter
Hij weegt net iets meer dan 7 kilo, dus de sling die ik er op heb zitten nu (met jouwn aanraden) zal zijn werk goed doen. ;) T' zal niet helemaal gaan passen bij mijn Ratnik impression waar ik aan wil werken, maargoed dat neem ik maar voor lief voor een redelijk unieke replica. :rolleyes:
Super dikke replica! Ik start alvast met rennen!:eek::D
 
  • Leuk
Waarderingen: Sacramentum
Ondertussen ben ik ook weer eens lekker aan het inslaan gegaan. Ik heb een A&K PKM besteld maar kreeg een PK binnen, nu moet ik eigenlijk ook zeggen dat ik dit helemaal niet erg vind en het er eigenlijk wel een stuk toffer uit vind zien (het helpt ook zeker dat ik dit nog niet eerder heb gezien.). Nu maar eens even gaan kijken naar de upgrades die ik er in moet drukken.

0Q3Wbk6.jpg
Wat een ontzettend gave replica... Top!
 
  • Leuk
Waarderingen: Sacramentum
Deze week weer wat dingen aangeschaft. Om onze team CQB-outfit compleet te maken heb ik een Frost Grey combat shirt van UFPro aangeschaft.

Ook deze week mijn nieuwe shotgun besteld (zie hieronder). Om plaats te maken voor deze shotgun staat mijn huidige shotgun van Secutor te koop. Zie hiervoor het topic op het marktplaats gedeelte van het forum.

48144668_1125669954275395_6156487412932411392_n.jpg
 
Vorige week een Xcoretech XT301 gekocht en natuurlijk tracer BBs:


Meteen maar even uitgeprobeerd op Airsoft Friday bij Running the Target:

Bevalt goed, maar vreet wel BBs, heb er zo’n 1500 gebruikt in één avondje :D
 
Net ares sr25 overgenomen,en afgeleverd bij Com-bat airsoft voor upgrade titan mosfet,prometeus innerbarrel ,en klaar maken voor sniper dmr eisen 2019
 
  • Leuk
Waarderingen: M14shooter
Vorige week een Xcoretech XT301 gekocht en natuurlijk tracer BBs:


Meteen maar even uitgeprobeerd op Airsoft Friday bij Running the Target:

Bevalt goed, maar vreet wel BBs, heb er zo’n 1500 gebruikt in één avondje :D
Je kan ze ook mixen met gewone,spaart veel uit