Wat heb je gekocht of binnengekregen mk2

Ja, met alle electronica :) btw, de EFCS en MOSFET is het zelfde dingetje :p

Aah oké, leek net in de omschrijving alsof het twee verschillende dingen waren. Weer wat erover geleerd.
Enige waar ik over twijfel is de barrel en hop up. Weet niet goed welke kwaliteit die zullen hebben
 
Aah oké, leek net in de omschrijving alsof het twee verschillende dingen waren. Weer wat erover geleerd.
Enige waar ik over twijfel is de barrel en hop up. Weet niet goed welke kwaliteit die zullen hebben

Ik heb meteen de Barrel en standaard bucking vervangen, dus ik weet niet het verschil tussen de standaard en geupgrade. Ik vond dat de bucking heel erg los zat, wellicht dat hij in de hopup wel strak zat. Na deze upgrades had ik wel feed problemen heb toen besloten een Prowin HopUp te kopen en nu werkt alles prima! Ik kan thuis een boom raken op ongeveer 70M afstand, dus dat vind ik heel netjes! Als je nog wat info enz. wilt stuur maar een PM. Want op dit topic moeten we een beejte Ontopic blijven :p
 
Zo heel accuraat is google maps niet dat heb ik al een keer eerder gezien met andere leden die dit ook gebruikten, uiteindelijk bleek het makkelijk 10-20m minder te zijn.

De rest van mijn comment was on topic, voor de rest zijn Ares replica's een prima keuze alleen moet rekening houden tijdens upgraden met proprietary onderdelen en thats about it.
 
  • Leuk
Waarderingen: bvdzeeuw
Ik ben al een tijdje bezig om mijn gear te scoren. Gisteren mijn replica bemachtigd. Om mijn replica veilig op te bergen, heb ik zelf een kist gebouwd. Hier onder wat foto's voor een kleine impressie.

10p8tqq.jpg


1t2zqq.jpg


rbw708.jpg


2q09dnp.jpg


Verder heb ik nog aangeschaft:
  • ATACS-FG UBAC
  • ATACS-FG Broek
  • InvaderGear Mod Carrier OD
  • Balaclava's
  • Mesh
  • Slings,
  • Magazijnen
  • En nog wat kleine dingen.
Wat wil ik nu nog kopen?
Goede schoenen
Een zwarte helm
 
Ik ben al een tijdje bezig om mijn gear te scoren. Gisteren mijn replica bemachtigd. Om mijn replica veilig op te bergen, heb ik zelf een kist gebouwd. Hier onder wat foto's voor een kleine impressie.

10p8tqq.jpg


1t2zqq.jpg


rbw708.jpg


2q09dnp.jpg


Verder heb ik nog aangeschaft:
  • ATACS-FG UBAC
  • ATACS-FG Broek
  • InvaderGear Mod Carrier OD
  • Balaclava's
  • Mesh
  • Slings,
  • Magazijnen
  • En nog wat kleine dingen.
Wat wil ik nu nog kopen?
Goede schoenen
Een zwarte helm

Ziet er goed uit!
 
  • Leuk
Waarderingen: qlymax
Ik ben al een tijdje bezig om mijn gear te scoren. Gisteren mijn replica bemachtigd. Om mijn replica veilig op te bergen, heb ik zelf een kist gebouwd. Hier onder wat foto's voor een kleine impressie.

10p8tqq.jpg


1t2zqq.jpg


rbw708.jpg


2q09dnp.jpg


Verder heb ik nog aangeschaft:
  • ATACS-FG UBAC
  • ATACS-FG Broek
  • InvaderGear Mod Carrier OD
  • Balaclava's
  • Mesh
  • Slings,
  • Magazijnen
  • En nog wat kleine dingen.
Wat wil ik nu nog kopen?
Goede schoenen
Een zwarte helm

Nette kist!

Misschien gemene vraag, maar hoe heb je die slotplaten vast gezet?
 
  • Leuk
Waarderingen: qlymax
Ik ben al een tijdje bezig om mijn gear te scoren. Gisteren mijn replica bemachtigd. Om mijn replica veilig op te bergen, heb ik zelf een kist gebouwd. Hier onder wat foto's voor een kleine impressie.

10p8tqq.jpg


1t2zqq.jpg


rbw708.jpg


2q09dnp.jpg


Verder heb ik nog aangeschaft:
  • ATACS-FG UBAC
  • ATACS-FG Broek
  • InvaderGear Mod Carrier OD
  • Balaclava's
  • Mesh
  • Slings,
  • Magazijnen
  • En nog wat kleine dingen.
Wat wil ik nu nog kopen?
Goede schoenen
Een zwarte helm

Nice, dat is vakmanschap! Ik zat zelf ook al te denken aan exact dezelfde loadout (ATACS-FG met OD carrier), maar dan met OD helm. Heb je misschien een pic hoe het er uit ziet bij elkaar? Ben wel benieuwd namelijk!
 
  • Leuk
Waarderingen: qlymax
Inderdaad, zit zelf volledig in Atacs-FG, maar denk dat je met een OD carrier toch wat flexibeler bent - mocht je nog eens een ander camo patroon voor je broek & UBACS willen.
 
Nice, dat is vakmanschap! Ik zat zelf ook al te denken aan exact dezelfde loadout (ATACS-FG met OD carrier), maar dan met OD helm. Heb je misschien een pic hoe het er uit ziet bij elkaar? Ben wel benieuwd namelijk!
Ik wil uiteindelijk voor indoor overstappen op zwart. En ik wil mijn helm alleen voor daarvoor gebruiken. Dus daarom koop ik hem zwart. Voor outdoor wil ik gewoon een beanie en/of balaclava dragen.
 
  • Leuk
Waarderingen: Jasper
Je kist is verrijdbaar... Maar is dat wel legaal? Met andere woorden: voldoe je nu aan de opberg eisen van de wapenwet?
 
Je kist is verrijdbaar... Maar is dat wel legaal? Met andere woorden: voldoe je nu aan de opberg eisen van de wapenwet?
Hij heeft een rem en hij is zwaarder dan de gemiddelde lockerkast die ik hier voorbij zie komen ;)
 
Airsoft apparaten hoeven niet in een verankerde kluis te zitten zoals bij echte vuurwapens. Enkel op slot is al voldoende zover ik weet.
Ik heb mijn AA's ook in een kist zitten die op slot zit.
 
  • Leuk
Waarderingen: qlymax
Speel zelf ook volledig ATACS-FG en moet zeggen dat de mogelijkheden duidelijk beperkter zijn dan bij bijvoorbeeld OD. Nu ik deze combo heb gezien, weet ik ook weer dat dit makkelijk kan en zal mijn chest rig naar alle waarschijnlijkheid gewoon OD worden :).

PS: wat is er mis met 70 meter :p?
 
  • Leuk
Waarderingen: qlymax