Wat heb je gekocht of binnengekregen mk2

Yus met behulp van een vriend van me die wel een electrical engineer is en hier veel mee doet. Dit is echt super basis en ik heb het schema niet zelf bedacht, die staat gewoon online, het is ook maar 2 weerstandjes en een FET, maar ik vond het cool om er wat printplaatjes voor te maken en met 50 dollar cent per printplaatje is dat ook weer niet heel erg, totale kosten met onderdelen is onder de 5 euro. Zit ook nog een plek op voor een condensator maar dan moet ik eerst uitzoeken welke geschikt is. In de toekomst kan ik met die maat het ook wel wat complexer maken en hier en daar wat verbeteringen toevoegen, maar ik was zelf al heel blij met dit. Kleiner maken kan ik zeker nog doen, gezien ik alles nog naar SMD kan omzetten en dan kan het wss op de helft qua lengte. Ga het zeker ook gebruiken als ik HUTU's ga maken.
 
  • Leuk
Waarderingen: Jan
Klinkt goed.:)
Jammer dat ik niet de geschikte soldeer apparatuur ervoor heb anders zou ik mij er ook wel aan wagen.:(
 
Lonex hopup chamber en een modify flat hop up bucking binnengekregen, morgen is even aan m'n AUG knutselen
 
earmor opsmen M32 headset en bijbehorende ptt

de eerste impressie is een goede! zaterdag maar een goed proberen tijdens onze besloten jaaropening!
 
Ben een beetje overboord gegaan de laatste tijd.
Was even sparen hiervoor, maar voor mij meer dan de moeite waard.

Heb eind november 2017 een VFC VR16 Spr Sopmod gekocht.
Eind december de Wolverine Reaper (EM versie) en Wraith gekocht en een Maxx model TE hopup.
Ik denk dat ik voor dit jaar maar geen nieuwe replica's meer ga kopen en ombouwen...ja ok onder voorbehoud dan.. :D

Dit is mijn eerste replica die ik naar HPA heb omgebouwd, mijn Tippie niet meegerekend.
Ik ben er nog mee bezig, maar ben er bijna klaar mee.
Was eigenlijk van plan om deze build te verspreiden over de rest van jaar, maar 2 dagen was genoeg.

.. mijn handen beginnen weer te jeuken om wat nieuws te bouwen lol.
 
Ben een beetje overboord gegaan de laatste tijd.
Was even sparen hiervoor, maar voor mij meer dan de moeite waard.

Heb eind november 2017 een VFC VR16 Spr Sopmod gekocht.
Eind december de Wolverine Reaper (EM versie) en Wraith gekocht en een Maxx model TE hopup.
Ik denk dat ik voor dit jaar maar geen nieuwe replica's meer ga kopen en ombouwen...ja ok onder voorbehoud dan.. :D

Dit is mijn eerste replica die ik naar HPA heb omgebouwd, mijn Tippie niet meegerekend.
Ik ben er nog mee bezig, maar ben er bijna klaar mee.
Was eigenlijk van plan om deze build te verspreiden over de rest van jaar, maar 2 dagen was genoeg.

.. mijn handen beginnen weer te jeuken om wat nieuws te bouwen lol.

TIjd voor een AEG en dan een DSG, ben je mogelijk wat langer mee bezig :p.
 
haha ja ik heb idd geen ervaring met aeg's.
Mijn eerste replica was de SA-A03 met ASCU die ik begin januari 2016 had gekocht.
Had het toen door Mata wat laten aanpassen en ligt sinds 2016 stof te vergaren en nooit mee gespeeld.
Ik ben eigenlijk meteen overgaan naar hpa en nooit spijt gehad.
Mijn tippie is nog altijd mijn favoriet, al wil ik dit jaar wel wat vaker gaan spelen als het me gaat lukken.
 
Nieuwe tracer, CQB outer barrel, Orga Magnus 260mm en 9" Octarms keymod
uTKGh6x.jpg

Volgende op mijn aankoplijstje:
- Minimalistic stock (moet milspec zijn, dus wordt weer even zoeken naar een geschikte...tips zijn welkom). Stoor me mateloos aan mijn huidige stock. Ziet er niet uit dat ding haha
- Magnifier FTS, gewoon omdat ik dat er leuk uit vind zien.
- Holographic sight, voor de uiteindelijke CQB build en past beter bij de magnifier.
 
Volgende op mijn aankoplijstje:
- Minimalistic stock (moet milspec zijn, dus wordt weer even zoeken naar een geschikte...tips zijn welkom). Stoor me mateloos aan mijn huidige stock. Ziet er niet uit dat ding haha
- Magnifier FTS, gewoon omdat ik dat er leuk uit vind zien.
- Holographic sight, voor de uiteindelijke CQB build en past beter bij de magnifier.

Ik heb nog een MFT Minimalist Stock in Milspec liggen, heb deze ergens in Italie moeten kopen via een van hun officiële suppliers. Ik gebruik hem niet dus wil hem wel verkopen, stuur maar een PM.
 
Heb hem net gekocht voor €24,50 op Qtac.nl (even een mail eruit gestuurd en volgens hun is deze ook milspec). Mocht deze nu niet passen, stuur ik je even een PB om die van jou over te nemen en stuur ik die van Qtac terug. Lijkt me namelijk erg sterk dat deze gaat passen.
 
Heb hem net gekocht voor €24,50 op Qtac.nl (even een mail eruit gestuurd en volgens hun is deze ook milspec). Mocht deze nu niet passen, stuur ik je even een PB om die van jou over te nemen en stuur ik die van Qtac terug. Lijkt me namelijk erg sterk dat deze gaat passen.

Ah ja maar dat is een kopie en die ik heb is de echte MFT :), heb die goedkopere ook voor 15 euro gekocht, zijn prima maar hebben een wobble.
 
Minimalist stock vandaag binnen gekregen. Past perfect! (@Rebelattack ) Maar zoals gewoonlijk bij mijn airsoft aankopen is er weer iets waar ik me aan stoor. Van het weekend maar eens kijken of ik mn flashlight in het zwart kan overspuiten haha. Magnifier is ondertussen ook al onderweg en ik vermoed dat deze ook wel leuk staat op deze setup :D
0SEe8Iu.jpg