Wat heb je gekocht of binnengekregen mk2

Ik refereer naar het filmpje van Cleanshot waar deze of een soort gelijke granaat werd in gezet, de jonge die hem om zijn oren kreeg van cleanshot had zo te zien een piep in zijn oren en was niet al te blij. Ik denk dat ik zelf toch naar de orga zou stappen om ze te verzoeken deze die dag niet te laten toestaan en dat het gebruik van deze dingen niet wordt geapprecieerd door mij, daarbij komt ze zijn gedoogd, niet legaal.
Pijn van een bb heb ik zelf een keuze voor gemaakt ja, tijdelijke of permanente gehoorschade niet en als laatste alles met een X meter regel is een hel en zal altijd leiden tot discussie, zie de pang regel.
 
  • Leuk
Waarderingen: Jan
Kerstman is langsgeweest!

4x32 ACOG replica en een midland G9E radio (met bowman en PTT). Heb alleen weinig verstand van radio's, iemand misschien een linkje voor een totale beginner op radiogebied? :D


IMG_20171225_222210.jpg



IMG_20171225_202417.jpg
 
Ik mag me melden met mn eerste replica. Specna Arms H05, zojuist in ontvangst genomen van GLS.
Heb ook nog een tan Theta Optics Holo 552, moet heel even kijken of ik tijdens het bestellen mss de verkeerde optie aangevinkt heb laten staan, dacht dat ik voor een zwarte was gegaan.

kRNwwyS.jpg
 
rTFvWsll.jpg

Vandaag wat parts binnen gekregen van airsoftentrepot, wilde wat parts testen van hun huismerk ATM gezien daar wat goedkope parts tussen zitten die er goed uit zien. Waaronder de barrels, ik had al van te voren de gedachte dat het ZCI rebrands waren en nu ze binnen zijn is dat geconformeerd, zelfde verpakking, markering (alleen ATM ipv ZCI), 2 C-clip locaties, 2 o-ringen voor vooraan op de barrel voor stabilisatie en ook 6.02 bore. Oftewel sub 20 euro stalen barrels van goede kwaliteit, welke een aanrader zijn om de slechte stock barrels mee te vervangen op een budget.
 
Via facebook een aantal replica's gekocht!

thumbnail_IMG_4618.jpg


Een Galaxy MP5, WELL Mac11 en een Specna arms type onbekend..

De vorige eigenaar had de Picatinni eraf gehaald met een dremel geen idee waarom.. Maar ik heb ze zelf overgespoten naar een andere kleur Heeft iemand een idee of hier nog rail covers overheen kunnen?

Verder voor kerst een mooie opbergwand gekregen.

thumbnail_IMG_4619.jpg
 
Even showen met mijn nieuwe aanwinst, een LCT STK 74. De replica eronder is mijn oude liefde (CYMA CM045).

Meteen een vraagje voor de LCT gebruikers. Welk merk magazijnen gebruiken jullie? De CYMA magazijnen zitten toch iets te "wobbly" voor mijn smaak. Hoe doen de E&L midcaps het in een LCT?

IMG_20171230_202305_1.jpg
 
  • Leuk
Waarderingen: Camilo
Coole replica btw de LCT met STK stock, weer eens wat unieks. Die AKU wil ik ook nog halen om een DSG in te bouwen XD. Zag een leuke video ervan :p.
 
Coole replica btw de LCT met STK stock, weer eens wat unieks. Die AKU wil ik ook nog halen om een DSG in te bouwen XD. Zag een leuke video ervan :p.

Thanks! Ik vind die stock ook super. Ik heb vandaag juist mijn DSG uit mijn AKU gehaald :p. Ik heb er maar weer een betrouwbare back-up van gemaakt
 
Betrouwbare back up pfff that is for the weak :p, nee grapje snap ik als back up is het handiger om iets te hebben dat werkt, maar daar haal ik wel iets anders voor en the #DSG lyfe is calling me.
 
Nog even snel voor de jaarwissling de (voor mij dan) deal van de eeuw gekocht:
TM-mp7 met reinforced nozzle er al in
4 extra magazijnen
Demper
mayflower mp7 pouch
EOtech 551 (een echte)
G&P laser module
Replica surefire scout light
7YiI6vr.jpg


(en dat voor ongeveer 400:eek:)
 
Nog even snel voor de jaarwissling de (voor mij dan) deal van de eeuw gekocht:
TM-mp7 met reinforced nozzle er al in
4 extra magazijnen
Demper
mayflower mp7 pouch
EOtech 551 (een echte)
G&P laser module
Replica surefire scout light
7YiI6vr.jpg


(en dat voor ongeveer 400:eek:)

Mooi apparaatje! Neem aan een GBB. Ik vind het altijd jammer als de replica zo als geheel gespoten is... Maar toch een mooie deal!
 
Nog even snel voor de jaarwissling de (voor mij dan) deal van de eeuw gekocht:
TM-mp7 met reinforced nozzle er al in
4 extra magazijnen
Demper
mayflower mp7 pouch
EOtech 551 (een echte)
G&P laser module
Replica surefire scout light
7YiI6vr.jpg


(en dat voor ongeveer 400:eek:)
Nice. Mocht je interesse hebben: ik heb nog een paar FMA fast magpouches liggen die ik niet gebruik. Heb een VFC MP7 die 1:1 dezelfde afmetingen heeft als de real steel en daardoor passen mijn magazijnen daar niet in. Kun je zo van me krijgen als we een keer een skirm delen