Wat heb je gekocht of binnengekregen mk2

Als je maar 260 FPS schiet op CO2 lijkt me het zowieso niet gezond, meestal pomp je met het gemiddelde CO2 pistool wel wat meer FPS uit de barrel. Kan natuurlijk aan de valves liggen dat deze lager schiet, still 5-7 schoten is ook weer niet gezond. Ik zeg retourneren die hap, een klein dingetje fixen a la maar 3 ontzettende kut problemen moeten fixen op een totaal nieuwe replica zou ik niet eens aan beginnen, zelfs al vind ik kutten aan die dingen leuk.
 
Hij hoort wel 260fps te schieten hoor, daardoor kan je 100bb's per CO2 cartridge schieten. Heb ook een video van KhanSeb gezien en die schoot ook rond die FPS.
Ik had trouwens vier keer fout voordat ik die foto plaatste (4 CO2 cartridges verpest dus). Elke keer gebeurde hetzelfde, dus ik dacht niet dat hij het spontaan wel zou doen. Maar nu gaat het opeens goed :confused:. Snap er niks meer van. Magazijn is dus niet lek gelukkig, maar was dus inderdaad het probleem met de cycle. Ik vertrouw hem dus niet op een skirm. Misschien dat het door de temperatuur komt? Nu ligt hij al een tijdje binnen.
Maar goed ik vind het probleem met de hopup al retour waardig, ik kan namelijk niks raken binnen 6 meter. En aangezien dit niet een normaal pistol is weet ik niet zeker dat ik aftermarket hopup kan vinden om het te vervangen.
 
IMG_20171118_143148.jpg Nieuwe platecarrier met admin pouch, shoutgun shell pouch, bungee sling en 1L bottle pouch. komen nog 2 pouches bij voor P90 magazijnen
 
  • Leuk
Waarderingen: Camilo
Hij hoort wel 260fps te schieten hoor, daardoor kan je 100bb's per CO2 cartridge schieten. Heb ook een video van KhanSeb gezien en die schoot ook rond die FPS.
Ik had trouwens vier keer fout voordat ik die foto plaatste (4 CO2 cartridges verpest dus). Elke keer gebeurde hetzelfde, dus ik dacht niet dat hij het spontaan wel zou doen. Maar nu gaat het opeens goed :confused:. Snap er niks meer van. Magazijn is dus niet lek gelukkig, maar was dus inderdaad het probleem met de cycle. Ik vertrouw hem dus niet op een skirm. Misschien dat het door de temperatuur komt? Nu ligt hij al een tijdje binnen.
Maar goed ik vind het probleem met de hopup al retour waardig, ik kan namelijk niks raken binnen 6 meter. En aangezien dit niet een normaal pistol is weet ik niet zeker dat ik aftermarket hopup kan vinden om het te vervangen.

BAX is a "bitch"!
Maar het kan idd zo zijn dat je zwaardere bb's nodig hebt voor dit apparaat.
 
Heb vandaag mijn holster uit de US binnen gekregen. Hij is custom made door MKR Holsters van Etsy.nl

Ik ben er erg blij mee, en hij past goed bij mn russische sniper harnas :D

Hij voelt stevig aan, en de knop houdt hem veilig in het holster. Ook zit hij door de "curve" erg comfortabel.





 
wy @Vladimir en ik hadden ze voior onze verjaardag gehad
zo heb je ook een mitarieurmet wiskey erin,vet gaaf maar pryzig
 
Bekijk bijlage 1057 Nieuwe platecarrier met admin pouch, shoutgun shell pouch, bungee sling en 1L bottle pouch. komen nog 2 pouches bij voor P90 magazijnen

Toffe PC! En die admin pouch was afgelopen zondag onwijs handig. Nice!

Hoe staat het ervoor met je P90 mags?


Heb vandaag mijn holster uit de US binnen gekregen. Hij is custom made door MKR Holsters van Etsy.nl

Ik ben er erg blij mee, en hij past goed bij mn russische sniper harnas :D

Hij voelt stevig aan, en de knop houdt hem veilig in het holster. Ook zit hij door de "curve" erg comfortabel.






Heeel tof Camilo!
 
  • Leuk
Waarderingen: Camilo
Toffe PC! En die admin pouch was afgelopen zondag onwijs handig. Nice!

Hoe staat het ervoor met je P90 mags?

mags zijn wel te krijgen in wat webshops, maar die zijn niet dit weekend binnen helaas
 
Heb zojuist dit kekke ding gekocht, een Warrior Assault Systems Pathfinder chest rig, alleen zonder de dubbele mag pouch voorop. Ga hier wellicht een 3x 40mm grenade pouch plaatsen, om smokes in te bewaren. Heb hem gehaald omdat ik nu een Tasmanian Tiger MKII chestrig heb, prachtig ding maar ontzettend veel extra ruimte die ik niet gebruik. (Iemand kopen? :p) Ga voor een lightweight loadout zodat ik nog efficiënter als een randdebiel over het veld kan rennen.
W-EO-PCR-CT-2.jpg


UND! Ik heb al een aantal maanden eindelijk mijn VFC HK416D binnengekregen met Aimpoint CompM4 reddot. Tot nu toe echt wel het geld waard qua bouwkwaliteit. Heb er alleen helaas nog niet mee geskirmd, want nog geen tijd gehad. :(
maxresdefault.jpg
 
  • Leuk
Waarderingen: Twinfromhell en Jelle
Hij is er hoor!

Mijn nieuwe Tokyo Marui Gas Shotgun. :)
u2pVVFc.jpg

dlEbJT5.jpg

5NFbyIL.jpg

qJEBKnN.jpg

dMEXpL1.jpg

Ik hoop hier op termijn een review over te kunnen doen, maar laten we hem eerst maar eens goed gaan uittesten ergens. :D

Oke ik vind spas 12s altijd erg mooi maar oef dat is ook een leuk ding ben benieuwt!