Waar hoort dit onderdeel?

Knoopje413

Active Member
21 jul 2019
27
13
Trophies
4
Goedemorgen!

Onder het motto "vaak ben je te bang" afgelopen week mijn replica voor het eerst uit elkaar gehaald om te kunnen beoordelen of ik zelf bucking en nub zou kunnen vervangen. Lijkt me op zich geen probleem, alleen heb ik een onderdeel over gehouden, zie de bijgevoegde foto.
Het betreft een Specna Arms Edge 11. Wie kan mij kort uitleggen wat ik hier heb, waar het voor dient en waar het thuis hoort?
Tevens zit mijn afsluiterstoppal los, ik vrees dat ik iets van een veertje ben verloren.

Thanks!
 

Bijlagen

  • SmartSelect_20191013-090921_Photos.jpg
    SmartSelect_20191013-090921_Photos.jpg
    741,7 KB · Weergaven: 268
Dit is de fake bolt plate die in de ejector window zit (via deze window stel je je hop up af. Deze zit niet echt vast en valt er dus eruit wanneer de upper en lower van elkaar worden gehaald. Ik denk dat je een veertje ook mist voor dit onderdeel gezien het gat ervoor leeg is. In principe is het niet erg puur cosmetisch en is de hop up afstellen nu ook makkelijker (vele slopen hem eruit). Wat je bedoelt met de afstluiterstoppal bedoelt weet ik niet.

PS: bij de edge blijft deze niet naar achter staan zoals op de one modellen en zit ook niet super vast, voordat mensen dit gaan zeggen.
 
Top, rechtstreeks richting prullenbak dan, dank daarvoor! Volgens mij is afsluiterstoppal wat mij ooit is geleerd bij defensie voor de bolt catch. Deze zit wel op zn plek maar rammelt enorm.
 
jeemig als je nou een veertje over houd ok..maar dit is je halve replica in omvang:D:D:D ( grapjes modus aangezien je toch antwoord hebt.)
 
Je zou een veertje uit een aansteker kunnen gebruiken. Knip die op maat en dat past perfect.
 
  • Leuk
Waarderingen: Knoopje413