Waar haal je Glock upgrade parts?

Bax

Well-Known Member
10 apr 2018
211
176
Trophies
13
Beste vrienden van ACN

Ik heb een prachtige Poseidon P18 EVO wat opzich al een beest van een Glock is. Maar ik wil hem graag nog wat verder upgraden. Zowel internals als externals (denk aan cocking handle). Nou heb je voor een Hi-capa genoeg sites waar je goed kan zoeken op upgrade parts, maar waar haal ik parts voor een Glock vandaan?
 
I am confused....
Zins wanneer heeft een Glock een cocking handle??
Ik weet dat je de slede naar achter moet trekken om hem door te laden maar wist niet dat je daar een speciale handle voor had??
Foto's??

Mvg Roy AKA Smitty
 
Denk dat hij gewoon een handvat bedoelt waarmee je de hamer onder spanning kan zetten, die heb je op hicapa's. IMO ziet het er niet uit maar dat is puur een smaakverschil.
 
@Rebelattack hij heeft het over een Glock dus dan heb je zowiezo de hamer al niet ;)
Tenminste niet zichtbaar :)

Mvg Roy
 
@Rebelattack hij heeft het over een Glock dus dan heb je zowiezo de hamer al niet ;)
Tenminste niet zichtbaar :)

Mvg Roy

Wat @Rebelattack bedoelt is dit
GS-TM-OSL-STI-DVC-TT-6L.jpg
 
  • Leuk
Waarderingen: Bax
Over lelijk gesproken zeg, kolere.

Wel handig als je een een reddot als deze op je slide hebt en je moet herladen. Meestal staan deze op "Speedsoft of Race-Gun" Hi-capa builds die geshort stroked zijn en geen functionele slidecatch hebben en je dus de slide naar achter moet doen om na een nieuw magazijn een bb te laden. Nogal moeilijk om hierbij je slide vast te nemen. :)

DVC-Open_profile-right.jpg
 
  • Leuk
Waarderingen: JWieleman
Hmm dat laatste over die niet functionele slide catch enzovoort wist ik niet. Om op de OP zijn vraag terug te komen, volgens mij kan je van een glock wel iets cools maken maar of er zoiets bestaat als theaxewars laat zien dacht het niet.
 
Laatst bewerkt:
Hmm dat laatste over die niet functionele slide catch enzovoort wist ik niet. Om op de OP zijn vraag terug te komen, volgens mij kan je van een glock wel iets cools maken maar over er zoiets bestaat als theaxewars laat zien dacht het niet.
Bestaat zeker! Alleen heb je soms wat tijd nodig om de juiste onderdelen te vinden en een hoopje geld als je ver wil gaan met je build.
 
@theaxewars thx voor de links!

Over lelijk gesproken zeg, kolere.

Is inderdaad niet het mooiste ooit, maar ik heb een C-More Sight op m'n glock zitten voor indoor en hierdoor kan ik slecht bij m'n slede, dus leek zo'n handle me wel handig ;)

Hmm dat laatste over die niet functionele slide catch enzovoort wist ik niet.

Als je hem short stroked dan gaat de slede inderdaad niet ver genoeg naar achteren om de slide catch te pakken. Hierdoor heb je het los van het geluid wat anders is niet door dat je magazijn leeg is bijvoorbeeld. Voor binnen vind ik het realisme niet heel belangrijk dus speel ik er gewoon zo mee. Voor buiten haal ik de shortstroke er gewoon weer uit en pakt hij de slede weer bij de slide catch als het magazijn leeg is.
 
  • Leuk
Waarderingen: JWieleman en theaxewars
Ik heb ook een seemore mount, heb deze er echter met 90 gradeb op.
Ik speel op hpa en schiet gewoon 1 keer om bb te laden.
Is me echter nog niet voorgekomen dat ik een magazijn helemaal leeg heb geschoten.
Met mijn mk23 wel een aantal maal.
 
Ik heb nog wat vragen over het upgraden van een Glock.

Is de guide rod van een G18c even lang als die van een G17?

En als je een zwaardere recoil veer erin zet, moet je dan ook per se je hammerspring etc upgraden? Of werkt hij ook zonder upgrade?
 
Ik heb nog wat vragen over het upgraden van een Glock.

Is de guide rod van een G18c even lang als die van een G17?

En als je een zwaardere recoil veer erin zet, moet je dan ook per se je hammerspring etc upgraden? Of werkt hij ook zonder upgrade?
De lengte zou dezelfde moeten zijn, aangezien ze op verschillende sites aftermarket guide rods aan bieden als "For G17/G18/G34" .