VSR10 met bestaande upgrades upgraden?

Daan_738

Member
15 apr 2018
17
4
Trophies
2
Hi,

Van de week heb ik mijn nieuwe oude TM VSR10 gekocht. Deze heb ik op de airsoftbazaar gekocht met een aantal upgrades die er al inzitten. Deze replica schiet nu erg zacht, 1,4 joule, niet eens in de buurt van 2,3 joule. Nu is mijn doel om een sniper te bouwen die betrouwbaar 70-100 meter schiet.

De upgrades die erin zitten:
- Nieuwe barrel (moet vervangen worden, vertrouw er niet op dat die nog goed is)
- Angel Custom Alpha Pro Zero Trigger System
- Andere veer (ben ondertussen vergeten welke...)

Nu zit er bij deze trigger unit ook een piston, deze heeft alleen flinke slijtage op de geleiding. Ook heeft deze replica af en toe moeite het magazijn vast te houden: wanneer er een word geladen en je dus de cilinder naar voren drukt loopt ie net vast op een bb (denk ik). Ook zit de standaard hop-up unit er nog in.

Nu heb ik een aantal vragen:
- Welke barrel raden jullie aan?
- Welke Hop-up raden jullie aan? (Het liefst een waarbij je nog dat hop-up instellings schuifje kan gebruiken, geen must)
- Hoe kan ik voorkomen dat me'n magazijn eruit wordt gedrukt wanneer je een bb laad?
- Hoe kan ik me'n magazijn makkelijker in de replica duwen? Ik moet namelijk nu redelijk hard duwen voordat die vast klikt.
- Is deze trigger unit goed? Zoja, zou het slim zijn de piston te vervangen en eventueel ook de bold?
- Is een M150 veer genoeg? (volgens mij is dit een beetje standaard om net onder de max te zitten gemiddeld?)
- Hebben jullie nog tips voor scope, bipod etc?


Thanks!
 
100m ga je sowieso niet schieten met onze regels. Tussen de 70 en 85m is echt wel de absolute max.

Verder zou ik je de tnt barrels aanbevelen met de tnt trhop. En de wasp die momenteel op voorraad is met een aps2 spring zoals bijvoorbeeld de rapax 2+