Vraagje betreft CQB AA

Eerst maar weer eens skirmen :) inmiddels 3 replica's na pas 2 skirms haha.

Ik wil ook nog een HPA replica, dus ff kalm aan anders vindt de portemonnee het niet meer zo leuk ;)
 
  • Leuk
Waarderingen: Vladimir
Toffe replica!! Leuk dat ie net even wat andere zaken heeft dan gemiddeld.

Wat @Fl4m3s87 zegt kan ik me goed in vinden. Met oefening moet het gewoon lukken. Je ziet de echte jongens ook gewoon met diemaco's en M16's gebouwen in gaan. Het is niet nodig, maar zoals Vladimir ook al zegt; het is wel tof!

Heb inmiddels ook een korte M4 aangeschaft. Verhoogt de run, gun and fun factor op een wat meer arcade skirm, zorgt ervoor dat ik een pimp project heb (M16 wil ik standaard houden voor mijn "ode aan USMC") en is een leuke afwisseling!
 
Laatst bewerkt:
Even terzijde: Manmanman,wat ben ik blij met mijn vrouwtje! :):D

Haha, jij zult wel één van de enige, zo niet de enige zijn die zijn vrouw/vriendin niet hoeft te overtuigen wanneer je beweert dat er weer een nieuw "speelgoedgeweer" aangeschaft moet worden :D
 
Hier nog één :D
Mijne heeft vorige week nog een E&L AK gehaald xD
Wel een korte die ook goed is in CQB, en inmiddels ook al uitgetest.
 
Haha, jij zult wel één van de enige, zo niet de enige zijn die zijn vrouw/vriendin niet hoeft te overtuigen wanneer je beweert dat er weer een nieuw "speelgoedgeweer" aangeschaft moet worden :D

Hahaha,nee.
Ik moet mijn vrouw juist afremmen om niet nog meer replica's aan te schaffen.
Z heeft er al (veel) meer dan ik.
En de mooiere uitrusting ook nog.
Maar ik ben met een inhaalslag bezig.
In januari kom ik met een update van onze waipenkast.
Dat word nog lastig want die puilt ondertussen uit.o_O
 
  • Leuk
Waarderingen: Sadiek
Gisteren mijn eerste CQB match gespeeld bij ChapterFour, was onwijs gaaf!
Leuke locatie, toffe missies, alleen de Marshalls mogen iets meer opletten i.v.m. Cheaters.. helaas.
Ben ontzettend blij met m'n UK1 Captain. Op naar de volgende skirm!:cool:
 
  • Leuk
Waarderingen: Jan, Sadiek en Vladimir
Gisteren mijn eerste CQB match gespeeld bij ChapterFour, was onwijs gaaf!
Leuke locatie, toffe missies, alleen de Marshalls mogen iets meer opletten i.v.m. Cheaters.. helaas.
Ben ontzettend blij met m'n UK1 Captain. Op naar de volgende skirm!:cool:
Nice one! Jammer van de marshalls. Dat was ook een beetje mijn gevoel toen ik er één van de laatste keren was. Hoopte dat het toen te maken had met het feit dat wij de helft van de spelers waren, maar is dus blijkbaar niet zo!