Vraag m.b.t. patroonhouder en Bolt B4 Sopmod

diederik.mulder

New Member
27 jun 2014
2
0
Trophies
1
Beste mede-airsofters,
Eindelijk heb ik mijn eerste replica binnen en het betreft een Bolt B4 Sopmod. Helemaal blij mee!
Mijn vraag gaat over een magazijn die ik bij heb besteld. Ik ben wel fan van de metalen mags en heb een Midcap van G&P besteld om te testen of deze goed past. Passen doet hij en schieten gaat ook prima echter lukt het niet om het hele magazijn te legen. Er blijven steeds 3 of 4 bb's over. Is hier iets aan te doen of gewoon verder op zoek gaan naar een goed werkend magazijn? Mocht ik het veld aflopen en er is hierdoor per ongeluk nog een BB in het systeem, ondanks dat ik een paar keer droog geschoten heb, kan dat voor gevaarlijke situaties zorgen lijkt me. 
Magazijn in questie: http://www.airsoftshop.be/nl/g-p-m4-m16-midcap-130rds.html
Groeten,Diederik Mulder
 
Er blijven bij mijn weten vaak BB's achter, tenzij je de G&G Thermold midcaps hebt die heeft een verlengde guide rot welke ook de laatste bb's in de hop-up drukt.

Als je de patroonhouder verwijderd en je vuurt 3 x dan kun je er zeker van zijn dat er geen bb's meer in het systeem zitten.
 
Als je de safe zone in gaat dan heb je sowieso je magazijn uit je replica en heb je al een paar keer droog gevuurd. 

Maar wat Sander zegt klopt. Er blijven inderdaad altijd wel wat bb's in de magazijn. Mits je replica/magazijnen zo ontworpen zijn dat je toch alle bb's af schiet.
 
Dank voor de antwoorden. Ik zal eens kijken of ik er nog wat aan kan doen. Was sowieso van plan om nooit de safetyzone in te lopen met een magazijn in mijn replica. Thnx voor de tip.
 
Magazijn gaat toch sowieso leeg?
er zitten wel een 3/4 bb's tussen einde magazijn en chamber die er typisch altijd uitvallen als je je mag eruthaalt..

Falende mags daargelaten ofc. :p
 
Ik heb ook altijd een stuk of 3/4 BB's in de magazijnen van Dboys als ze leeg zijn :) 
 
Ook altijd nog een paar bb's over. Tenzij je speciale mags hebt blijf je dat houden.
 
Oke dan is het blijkbaar normaal. In dat geval bestel ik een aantal van dezelfde patroonhouders bij. De 20ste mn eerste skirm @ Veluwe Airsoft. Zin in!