Voorstelrondje! :) || Omgeving Leiden ||

Bas Meeuwenoord

New Member
12 mrt 2020
3
0
Trophies
1
Hallo allemaal,

Naam : Bas
Leeftijd : 18
Interesse voor airsoft: 4 Jaar
Ervaring: Nee
Opleiding : Vanaf eind mei politieacademie
Droombaan: DSI ( Dienst speciale interventies). :)

Om me even heel kort voor te stellen is dit mijn meest belangrijke info!

Zoals jullie kunnen lezen ben ik al een aardig tijdje geïntereseerd in airsoft en nu ik al bijna een jaar 18 ben zou ik toch graag de stap willen maken om met airsoft te beginnen!

Echter hebben geen van mijn vrienden interesse om ook aan deze hobby te starten. Dit in samenwerking met mijn nog niet bestaande ervaring in airsoft ( Wel met luchtdrukwapens ) zoek ik iemand waarmee ik hopelijk 1 of 2 keer mee zou kunnen om te kijken hoe het aanvoelt!

Ik beschik over eigen vervoer en vind het geen probleem om evt kosten te dekken kwa persoonlijke huur van BB’s of wapens. Wil graag van alles weten over airsoft en hoop dat er iemand is die mij er in mee wil trekken!

Groeten Bas
 
Hoi Bas.
Welkom op het forum. Waar in de buurt van Leiden woon je. Ik woon in Alphen aan den Rijn. Ik ben voornemens om het laatste weekend van volgende maand weer eens bij 3division te gaan kijken. Als je wil, kun je dan prima aanhaken. Ze hebben prima huurkits bij de organisatie.

Laat maar weten of je het wat vind.

Vooropgesteld dat er geen stop komt op alle events zoals in België..
 
Welkom, Zoals je ziet staan er altijd mensen open om je kennis te laten maken met de sport. Veel plezier!
 
Hoi Bas.
Welkom op het forum. Waar in de buurt van Leiden woon je. Ik woon in Alphen aan den Rijn. Ik ben voornemens om het laatste weekend van volgende maand weer eens bij 3division te gaan kijken. Als je wil, kun je dan prima aanhaken. Ze hebben prima huurkits bij de organisatie.

Laat maar weten of je het wat vind.

Vooropgesteld dat er geen stop komt op alle events zoals in België..


Leuk om te horen! Zelf woon ik in Noordwijkerhout en toevallig woont mijn vriendin in Alphen aan den Rijn. Heeft u misschien een mailadres zodat we evt nummers kunnen uitwisselen?
 
Hey bas.
Welkom in de wereld van airsoft.
ik woon in leiderdorp en ga meestal naar combat outpost of balls and arrows. Beide hebben mooie huur kits.
Robbert
 
  • Leuk
Waarderingen: Bas Meeuwenoord
Welkom op het forum en de wondere wereld van het airsoften.

Met @campesteijn mee is altijd gezellig dus als het lukt zou ik dat zeker aanraden. En als alles weer rustig is heb je velden zat in de buurt.
 
  • Leuk
Waarderingen: Bas Meeuwenoord
Hi allen!
Als het goed is gaat niet lang na de corona lock down Combat City in Leiderdorp weer open.
Ze zaten eerst in Leiden en zijn nu verhuisd naar een (veel) groter pand.
Ik zal daar ook wel een berichtje over posten als die weer open zijn maar wellicht leuk om in de gaten te houden.
 
Welkom op het forum! Woon zelf ook in Alphen aan den Rijn, leuk om te zien dat er veel forumleden hier in de buurt wonen. Hoop dat we met zijn allen snel weer kunnen airsoften!