Voor de recoil-lovers onder ons....

Blade

Well-Known Member
6 mrt 2015
409
242
Trophies
15
Nog een leuke ontwikkeling van Lonex betreffende een nieuw quick change spring systeem met een optionele uitbreiding voor een recoilsysteem, check it out vanaf 1.50

 
Het ziet er best goed uit, het is in principe gewoon hetzelfde als wat het BOLT systeem doet, maar ik vraag me af is het werkelijk zo belangrijk om een recoil te moeten voelen en het zo genoemde "realisme", om daar kei hard door te moeten leiden op duurzaamheid van de onderdelen, performance en geluid? Is het dan niet gewoon veel interessanter om een GBB te runnen (mogelijk op HPA voor het koude weer), dan heb je ook werkelijk al het realisme wat je maar kan hebben. Daarbij airsoftology die dingen over internals zegt is een beetje een lachertje, zoals dat lonex de meeste sterke items maakt, Siegetek, kuch kuch. Anyway it looks cool, zal wel zien hoe populair het wordt en goed het is.
 
  • Leuk
Waarderingen: Camilo
:O :O :O :O :O :O

THAT orange cap!! :O :O

Die gaat op mijn lijstje ^_^ Kloten dat ik mijn accu's in de buffer tube heb zitten vanwege mijn standaard M4 stock... Dan moet ik hem wellicht toch front wire'n en in de PEQ box gaan stoppen :( Of een niet standaard stock er op zetten.

@Rebelattack Het is inderdaad geen baanbrekend systeem. Alleen lijkt de kick van de oranje versie wel flink sterke dan een bolt of TM kick.

Voor mij zou het het voordeel geven van een GBB terugslag gevoel zonder de nadelen van een GBB (kosten en gas wat met koud weer niet werkt). Alleen krijg je er zoals je zegt een ander nadeel terug en dat zijn je speciale internals... hmmm
 
De BOLT's hadden ook een hele harde klap, nadeel is dat het internals sloopt en niet lekker loopt, plus dat mensen die ze upgraden het allemaal deactiveerde vanwege het feit dat het bij iets hoge RPS het helemaal niet meer bij hield. Ik gok eerlijk gezegd dat het vergelijkbaar is met het systeem van BOLT, maar dan door Lonex hopelijk gemaakt van iets betere materialen die het wat langer uit houden. Ik zou alsnog zelf alles tunen om te zorgen dat het langer mee gaat. Voor de rest zie ik nog steeds niet in waarom mensen een blowback zouden willen op hun AEG's en de enigste die ik zou overwegen is de TM, maar goed ik ga het wel zien als er reviews over komen hoe het werkt en wat het is.
 
Als je de blowback wilt gewoon voor GBB gaan en dan de magazijnen tappen voor HPA of de AA ombouwen met bijvoorbeeld een Alyan kit uit portugal zodat je op HPA werkt en geen last hebt van de kou/cooldown.
 
  • Leuk
Waarderingen: Camilo
Idd een leuke ontwikkeling van Lonex betreffende een nieuw quick change spring systeem. Maar denk niet dat het op mijn lijstje komt.
Want zo vaak hoef ik mijn springs niet te verwisselen. ;-)