Veluwe Airsoft mid-cap only 4 juni

Vladimir

Amor Vincit Omnia
23 mei 2014
1.708
974
Trophies
24
Mijn vrouw en ik zijn 4 juni aanwezig bij VA voor de mid-cap only skirm.
Zijn er nog meer liefhebbers?
Wij kunnen eventueel nog 1 persoon met gear meenemen vanuit Den Helder langs de route.
Wat voor jou Motorordonhans? ;)
 
Helaas is de extra plek in ons Skirmmobiel niet meer beschikbaar.
Ik heb mijn zwager zo gek gekregen om mee te gaan.:D
 
  • Leuk
Waarderingen: AirsoftVlogs
Mooi,
heb jij ook een camera.... dan kan ik alles mooi in 1 video maken voor ons album!
 
Wij,mijn vrouw en ik,hebben een simpele Gopro isch camera en een Samsung fototoestel die zeer mooie filmopnames maakt.
 
Mijn vriendin kan waarschijnlijk weer niet mee want we kunnen geen Oppas regelen!
 
Idd ook super veel zin in genoeg ge ttd nu lekker praktijk. En geen OP hPa 4000 bb magazijnen
 
Jah maar dat mag de pret niet drukken,@Vladimir ,
Hoop je snel te treffen.... mij herken je aan Zwart,wit,grijs camo broek en compleet in het zwart
 
Ik heb me geabonneerd op je joeptjoep kanaal en ik denk dak je wel herken.
Het viel mij op dat als ik niet naar mijn beeldscherm keek en jou hoorde spreken,ik dan dacht dat ik mijzelf hoorde.
Zelfde manier van spreken als we filmen.o_O
Grappig.:D
 
wahwhahwhawhahwhahwh

Das mooi me vriendin zag je ook lopen..... die draagt het zelfde
 
"Think before you shoot"
Dat zal door een ieders hoofd gaan a.s.zondag.

Ik hoop van harte dat dit het geval is. De eerdere midcap only skirm die ik daar deed viel me wat dat betreft vies tegen. Airsoft Heaven zat aan de andere kant en had drie man in de squad die continu mags aan het vullen waren terwijl de rest van de squad gewoon continu vuur uit bracht. Ook tegen de andere tegenspelers merkte ik nou niet een noemenswaardig verschil.

Zodra er een skirm is met een ammo count als: 30 per mag, 3 mags totaal, wil ik het graag een keer proberen! Vergeet niet dat de gemiddelde midcap 100 BB's heeft en men er een stuk 6 bij heeft incl. speedloaders. ;) BB's genoeg die je om de oren zullen vliegen verwacht ik.