Veer lengte

Sterkernog ik heb een bij een vriend het volgende gedaan:
1nieuwe piston
2 alle airseal leks uit zn gng gehaald
3triggerblock voor auto gedaan
4gng green bucking(is miss 60 of65 graden weet dat effe nietmeer)
Barrel to cylinder ratio op orde en meneer had een mooi strakke 440-445 fps met een beter motortje en deelde rechte hits uit op 70-75 meter die gng dingen kunnen vreselijk hard schieten

In elk geval airleak of een veelste kleine barrel(niet genoeg snelheid voor de bb kunnen krijgen) of te grote barrel lengte en dat je undervolume hebt of miss zelfs nog vieze barrel en vieze hopup maar denk dat dat het niet is denk eerder airleak en te lange barrel als ik dit zo lees goodluck
 
Oké dit zijn nog dingen die nu nog abracadabra voor me klinken. Tijd om wat meer informatie hierover op te doen.

Betreft een lange barrel. Ik heb dr 13,5" barrel dat is de langste van de combat serie
 
alright hier is wat hulp de gegeven lengte is in mm:
http://airsofttech.dk/Guides.cshtml?Page=CylBarVolRatio_Page1
13.5 inc omgerekend is 34.29 cm is 324.9mm
dan heb je volgens mij het warthog 12 inc model model maar dan heb de innerbarrel een lengte van 330 mm (stock als hij vervangen is bij jou is hij anders)
http://airsoftpro.cz/en/airsoft-gun...tail?limitstart=0&limit=int&showall=1
dan heeftie stock een fps van 410 zo te zien. maar goed de jouwe zit volgens mij wel goed kwa innerbarrel. als je niet een hoge rps wil dan hoeft hij niet kleiner maar goed een 3/4 of4/5 cylinder op 324 cm is het is niet ideal maar kan ermee door 301mm is beter bijvoorbeeld.
maar goed dit resulteerd in wellicht op deze lengte 40 fps verlies dan kan je 2 dingen doen.
of je gaat naar een 301 barrel en je laat je gearbox voor wat het is(niet het beste) dan zit je wss met geluk op de 300 fps met 0.2 dat is in mijn ogen een beetje meeh.

of je haalt je gearbox open optimaliseerd hem(zo min mogelijk lucht verspilling) en dergelijke zodat hij boven de 400 fps op 0.2 zit en als je dat voor elkaar heb dan de veer aanpassen naar iets van een m90 of als je handigbent met een tang en een brander een m100 iets inkorten maar dat kan je ook googlen of je stock veer heel erg inkorten.

ik zou voor optie 2 gaan tis meer werk maar een heel stuk efficienter. Plus neem dan ook gelijk je piston mee tis niet zo veel geld en sluit een variabele uit tip kijk naar het shs kamp met pistons dan zit je wel snor:)
 
Laatst bewerkt:
Thanks ik ga hem eerst eens uit elkaar halen om alle onderdelen te bekeken.. voor de rest..
giphy.gif
 
Waarschijnlijk heb je een 330mm barrel en over het algemeen stopt G&G een 3/4 ported cylinder erin (zit een gat op 3/4 van het cylinder volume), hiermee zorg je ervoor dat er niet gigantisch veel lucht uit je barrel komt nadat de bb al weg is en dat de piston dus niet elke keer kei hard op je cylinderhead slaat.

Je hoeft in principe niet echt iets te veranderen, ik zou gewoon checken of je air seal goed is. Hiervan zijn genoeg tutorials op youtube te vinden. Ik zou beginnen met de air seal tussen je cylinder head en cylinder en daarna verder kijken als hier geen probleem is. Meeste air seal issues zijn op te lossen met teflon tape.

Upgraden kan je later nog doen, waar Chris het over heeft is spelen met je barrel length en je cylinder volume en de ratio hier tussen, maar dat is voor nu nog niet interessant.