[Upgrading] G&G CM16 SRXL

Clavorix

New Member
Trophies
2
Beste ACNérs

Ik heb op dit moment een G&G CM16 SRXL "Red Edition"
Hij is op dit moment volledig stock, en ik speel met een 11.1 wat hij opzich aan kan maar wil mijn
replica intern verbeteren en heb daarbij hulp nodig van experts/ervaren airsoftkenners.

Ik wil hem volledig maximaliseren in een keer of in stappen maar wil niet geld uitgeven en vervolgens
nog een keer omdat er een betere onderdeel op de markt is.

Mijn doelen zijn : Outdoor en Indoor gebruik, High RPM met goede groepering en range.

Wat zouden jullie doen, ongeacht de koste je mag van alles bedenken, gaarne wel beschrijven waarom.
je er daar voor kiest zodat ik een goede keuze kan maken.

Ik ben benieuwd wat jullie verzinnen.

Alvast bedankt!
 
Low ratio gears, semi torque motor (afhankelijk van gewenste RPS), mosfet, full metal rack piston, air seal parts, flat hop, goede barrel en alle benodigde mods.

Hey Rebel,

Bedankt voor het reageren maar dat alles aangepakt moet worden daar ben ik bewust van.
Heb je iets meer details van wat je net beschreef eventueel merk/model zodat ik het kan bekijken.

Alvast bedankt.
 
SHS voor gears, piston en air seal parts, maar je kan ook voor de air seal parts minus de piston airsoftparts.cz overwegen maken ook heel mooi spul. Goede barrel is afhankelijk van hoeveel je er in wil stoppen qua geld, flat hop ligt eraan, meeste presteert toch nagenoeg gelijk, stock G&G green bucking flat hoppen en combineren met een flat nub is wss de goedkoopste optie. Motor ligt eraan hoeveel RPS je wil, 16-22 TPA raad ik aan, merken die je dan hebt qua optie zijn, AAC, ASG, Star Wei, ZCI, SHS en Element. Mosfet ligt ook aan wat je wil qua opties, kan zo goedkoop zijn als zelf een 3034 based mosfet in elkaar solderen of zo duur zijn als een gate titan. mods zijn shimmen, AOE correctie, shell radiusen, short stroken, etc.

Tbh als je zo'n build gaat bouwen, verwacht ik over het algemeen toch wel van mensen dat ze eerst zelf wat hebben gegoogled zowel parts als de build zelf, want het in elkaar zetten is makkelijk, maar of het meteen goed werkt is altijd een 2de vraag
 
Terug
Bovenaan